חם, רותח: Switcher הוא הגאדג׳ט הכי שימושי שתקנו לבית שלכם [סקירה]

תמיד רציתם לקום בבוקר, או לחזור מהעבודה ולהיכנס ישר למקלחת חמה? הגאדג׳ט הזה, שמפותח ומיוצר בישראל הוא הפתרון הכי נוח שתוכלו למצוא. הכירו את Switcher

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

״גם לך זה קרה?״ שואלים באתר של Switcher, המתג החכם לדוד המים הישראלי, אשר נשלט דרך הסמארטפון. ״השעה 19:00 אחר הצהריים, אני עדיין במשרד מבצע את העבודה שהבוס הטיל עלי בהפתעה. ב-19:10, מתקשרת האישה ומזכירה לי שב-20:00 בדיוק היא ממתינה לי בכניסה למסעדה שהיא כל כך אוהבת. יש לי בדיוק שעה לסיים את העבודה, להתקלח להתלבש ולהגיע לסושי. עוד לפני שהספקתי לנתק את השיחה, גלשתי אל אפליקציית “סוויצ’ר” והפעלתי את הדוד.״ משכנע, לא?

בדיוק בגלל המצבים האלו החלטתי לרכוש את מתג ה-Switcher. באופן אישי, בתור צרכן שאין לו את הפריווילגיה של דוד שמש בדירה, כאשר רציתי לקום ולהתקלח בבוקר הייתי צריך לכוון שעון מעורר שעה לפני, לקום, להדליק את הדוד ולחזור לישון עוד שעה – לא בדיוק החוויה האופטימלית. כמו כן, כאשר אתם חוזרים הביתה מהעבודה וממהרים לארוחת ערב, לפגישה או לכל צורך אחר, עליכם להדליק את הדוד, להמתין בין 20-40 דקות עד שהמים יתחממו ורק אז להתחיל להתארגן לערב. אז שילמתי 395 ש״ח והמתג החכם הגיע אליי תוך 14 ימי עסקים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

בארצות הברית, קיימות מספר חברות המספקות פתרונות דומים (ביניהם גם מפסקים) אשר ניתן להתקין לקיר ולשלוט על המכשירים החשמליים הנמצאים בבית. הבולטת בהן היא חברת Belkin, אשר מספקת ערכות פשוטות להתקנה תחת סדרת מוצרי WeMo המציעה פתרונות להחלפת מתגי התאורה בבית, נורות חכמות, מכונות קפה, מאווררים ומפסקים חשמליים המחוברים לרשת ה-Wi-Fi הביתית ונשלטים מרחוק. הבעיה היא, שמרבית המוצרים אינם מתאימים למקורות המתח בבתים הישראליים (220v) או לארכיטקטורה בה בנויים המעגלים החשמליים בשקעים ובמפסקים.

M.D.S Wireless Technologies, החברה שעומדת מאחורי מתג ה-Switcher היא חברה ששמה לה למטרה להפוך את המפסקים הקיימים בבית לחכמים, ובכך לאפשר לצרכנים לשלוט על מיטב מכשירי החשמל בבית מרחוק ובצורה חכמה יותר. ״אנו עובדים על פיתוחי מפסקים חכמים נוספים, משפחה זו תכלול בשנים הקרובות שורה של מתגים וחיישנים לתפעול הבית בשליטה מרחוק דרך הסמארטפון. החזון של Switcher הוא לאפשר לכל אדם להפוך את ביתו לחכם בעלויות נמוכות ובקלות.״ המתג החכם לדוד הוא המוצר הראשון באמצעותו Switcher מנסה להגיע אל הצרכן הישראלי הביתי, ולספק לו פתרון נוח ופשוט באופן יחסי להתקנה. האם החברה בדרך הנכונה להפוך ל-Belkin של השוק הישראלי?

עיצוב ואריזה חיצונית

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

כאשר המתג הגיע אליי (לא נתעכב כאן על השירות של דואר ישראל, נכון?) בדואר רשום, הוא הגיע באריזה מרופדת בנייר בועות בדופן הפנימי שלה. בהחלט היה אפשר להוסיף שכבה נוספת של נייר בועות על מנת להבטיח את עמידותה של האריזה בעת המשלוח, אך ניתן לסלוח על כך מכיוון שהמכשיר מגיע בתוך קופסא שבתוכה יש מעין ״מבנה״ שמחזיק את המכשיר ומונע ממנו לזוז בתוך האריזה, ובכך מקטין את הסיכוי לפגיעה במכשיר בעת המשלוח.

לאחר פתיחת האריזה החיצונית, ב-Switcher יישמו טריק נחמד לחשיפת המוצר בפעם הראשונה – במידה ותניחו את האריזה על השולחן כך שתוכלו לקרוא את הכתוב בצידו הנכון, תגלו כיתוב Touch It על הדופן הצר של האריזה. כל מה שעליכם לעשות על מנת לגלות את המוצר, הוא לדחוף את האריזה הפנימית על ידי דחיפת ה״שמש״ בתוך עיגול ה-Touch It. ראוי לציין, כי הדבר הראשון שתראו כאשר תעברו את השלב הזה הוא המוצר עצמו, ולא חוברות הדרכה, ברגים או שאר ירקות. קרדיט לחבר׳ה מ-Switcher שחשבו על המוצר בצורה קפדנית גם בשלב האריזה.

עיצוב המכשיר, על פי החברה מתהדר בקו נקי ומודרני, אינו שובר את הקו הרציף של המתגים השונים ואינו מהווה גורם מפריע ברמה העיצובית או הפונקציונאלית בביתכם. ואכן, לאחר ההתקנה ובמספר דירות נוספות בהן ראיתי את המתג מותקן, הוא אכן נראה מצויין בכל סביבה ומשווה לסביבתו תחושה ״חכמה״. אין ספק, שגם כאן מגיע למעצבי המכשיר קרדיט גדול, שכן מספר גדול של מכשירים ״חכמים״, בעיקר לבית מגיעים עם פשרות עיצוביות – לא כאן.

התקנה (זהירות, דרקונים בפנים)

לפני הכל, נתקו את המפסק הראשי בארון החשמל בביתכם!

הבהרה: לפי חוק, ההתקנה צריכה להתבצע על ידי טכנאי או חשמלאי מוסמך. יכול מאוד להיות שבכל בית אחר ההתקנה, או סדר החוטים יהיו שונים מהמתואר בכתבה. במידה ואינכם בטוחים לגמרי במה שאתם עושים, הזמינו חשמלאי מוסמך שיתקין את המתג עבורכם. כותב הפוסט או מערכת גיקטיים אינם נוטלים כל אחריות על כל נזק שעשוי להיגרם לכם כתוצאה מההתקנה.

התקנת המתג פשוטה למדי, אך כן דורשת ידע טכני בסיסי מסויים ו״עצבים״ להתעסק עם כבלים חשמליים, ברגים, קירות וכד׳. יכול מאוד להיות שמרבית המשתמשים לא יהיו מוכנים לקחת סיכון ולחטוף מכת חשמל פוטנציאלית במתח של 220 וולט, אך אנשים עם ידע טכני יוכלו להתמודד עם ההתקנה בקלות יחסית. אחד מהיתרונות של המכשיר, הוא שבמידה ועברתם דירה תוכלו לנתק את המתג ולקחת אותו לדירה החדשה שלכם בקלות יחסית.

לכל אלו שכן החליטו בסופו של דבר לצאת להרפתקה ולהחליף בעצמם את המתג, במדריך ההתקנה של Switcher ממליצים בחום, ואנחנו מצטרפים אליהם, לצלם את החוטים המחוברים למתג הישן שברשותכם, שכן הדבר יקל עליכם כאשר תידרשו לחבר את אותם החוטים למתג החדש. בכל זאת, מי שלא הספיק לצלם את החוטים המחוברים צריך לדעת את העובדות הבאות.

צילום: Switcher

צילום: Switcher

מספר חוטי החשמל שייצאו מהקיר יהיה בדרך כלל ארבעה. בדרך כלל מדובר על שני חוטים שחורים ושני חוטים כחולים, אך יכול מאוד להיות שהצבעים ישתנו כתוצאה מהבלאי, במיוחד בבניינים ישנים. עם זאת, גם בבניין בו אני גר (ישן מאוד) החוטים שמרו על הצבע שלהם, אצלי ספציפית היו שני חוטים שחורים ו-2 חוטים חומים. זוג חוטים (חוט אפס וחוט פאזה) האחראי על הקשר עם ארון החשמל בבית (IN), וזוג חוטים נוסף (חוט אפס וחוט פאזה) האחראי על הקשר עם הדוד (OUT).

מכיוון שלא השכלתי להקשיב למדריך ההתקנה ולא צילמתי איזה חוט מחובר ולאן בעת הפירוק, הייתי צריך להשתמש בלוגיקה הבאה: במתג הדוד החדש יש שני סוגי חיבורים – L ו-N, באמצעות מברג טסטר (ועם אקסטרה זהירות), בדקתי באיזה חוט עובר מתח (מגיע מארון החשמל – IN). גיליתי שמדובר באחד מהחוטים החומים, וכל מה שנשאר לי לעשות הוא למצוא את ה״זוג״ שלו. הסתכלתי קצת יותר עמוק פנימה, וגיליתי שעל שני חוטים, כאשר אחד מהם היה זה שבדקתי היו מחברים לבנים. חיברתי אותם לכניסת ה-IN – כאשר L שימש את החוט החום ו-N את החוט השחור, ואת שני החוטים האחרים חיברתי לכניסת ה-OUT – N1 לחוט החום ו-L1 לחוט השחור שנשארו חשופים.

התאמת המכשיר לרשת הביתית דרך האפליקציה

לאחר ההתקנה, העליתי חזרה את שאלטר החשמל בבית בחזרה, ראיתי את נורת ה-LED הכחולה מאירה וניגשתי בשמחה לשלב הבא בהתקנה – התאמת המכשיר לרשת ה-Wi-Fi הביתית. חשוב לציין, שעם סמארטפון ה-Galaxy Note 4 שברשותי לא הצלחתי לבצע את תהליך ההתקנה, אך עם מספר סמארטפונים אחרים (Nexus 5, HTC One M7, Moto X 2014) ההתקנה עברה באופן חלק במיוחד.

[huge_it_slider id=”3″]

בכניסה הראשונית לאפליקציה, תיתקלו במסך Welcome סטנדרטי שמסביר לכם בקצרה על המתג. בשלב זה, עליכם ליצור חשבון דרכו תוכלו להתחבר ולראות את מצב הדוד, להדליק, לכבות, ליצור תזמונים ולהשתמש בכל הפונקציונליות של האפליקציה. רצוי להשתמש במייל וסיסמא נוחים ולרשום אותם, שכן המתג אינו תומך במספר חשבונות, אלא בחשבון אחד בלבד אליו כל בני הבית אמורים להתחבר בכדי לשלוט על הדוד מרחוק.

לאחר יצירת החשבון, תתבקשו להתחבר לרשת ה-Wi-Fi בביתכם ולהזין את הסיסמא על מנת לחבר את המתג החכם לאותה הרשת. עליכם ללחוץ לחיצה על הכפתור בצידו התחתון השמאלי של המתג ולחכות עד שהנורה הכחולה תהבהב ללא הפסקה. לאחר מכן עליכם לגשת לאפליקציה וללחוץ על כפתור ה-Connect ולחכות שהמתג יסיים את פעולת החיבור. תוכלו לקבל אינדיקציה שהפעולה עובדת כמו שצריך במידה ותראו את האור האדום דולק מספר פעמים במהלך החיבור. בסוף הפעולה, נורית החיווי הכחולה תאיר באופן קבוע.

שימוש במכשיר ופונקציונליות

השימוש במכשיר מתחלק ל-2 חלקים – שימוש פיזי ושימוש באמצעות מכשיר הסמארטפון. בעוד את כלל הפעולות ניתן לבצע באמצעות מכשיר הסמארטפון, ראוי לציין כי במידה וקישוריות ה-Wi-Fi שלכם אינה עובדת, עדיין ניתן להשתמש במכשיר כמפסק On/Off עם יכולות של טיימר רגיל. באופן הבסיסי ביותר, לחיצה על מרכז המכשיר תדליק את הדוד ולחיצה נוספת תכבה אותו. בנוסף, לחיצה ארוכה על המכשיר תפעיל את תצוגת הטיימר, כאשר כל מספר שניות של לחיצה יגדילו את זמן הטיימר ב-15 דקות נוספות.

השימוש ב-Switcher באמצעות הסמארטפון (במידה וקישוריות האינטרנט בבית עובדת כמו שצריך, כמובן) מאפשר למשתמשים מספר יכולות לשליטה בדוד: הדלקה / כיבוי מיידיים, טיימר (עד שעה), קריאת היסטוריית הדלקות של הדוד ומשך הזמן שלהן, לו״זים ותזמוני הדלקה לפי ימים בשבוע ושעות, והכי חשוב – קביעת זמן ״מקסימום״ בו הדוד יכול להיות מופעל למניעה של ״שכחה״ שהדוד דלוק.

במסך הראשי, תוכלו לקבוע טיימר ואת משך הזמן שהדוד ידלוק על ידי גרירה של המחוון עם כיוון השעון. לאחר שתעזבו את המחוון, הדוד יפעל באופן מיידי ותוכלו לראות פיזית על המכשיר חיווי בדמות פסים אדומים סביב מרכז המכשיר העגול, כאשר כל פס מסמל 15 דקות של טיימר. כלומר, במידה וכיוונתם טיימר ל-40 דקות, תוכלו לראות שלושה פסים. במידה והטיימר הגיע ל-29:50 דקות, יירד פס אחד. מתחת לחיווי הזה, תוכלו לראות את משך הזמן הנוכחי בו הדוד דולק (במקרה של התמונה – 14:12 דקות).

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

במסך ההיסטוריה, תוכלו לראות את היסטוריית ההפעלות של הדוד לפי תאריך. מידע זה יכול להיות שימושי ביותר לצורך מעקב אחר מספר הפעמים ומשך הזמן בו הדוד פעל, ובסופו של דבר אף להפחית את כמות הפעמים בהן הדלקתם את הדוד, את צריכת החשמל ואת חשבון החשמל החודשי שלכם. מסך התזמונים יאפשר לכם לקבוע זמנים קבועים להדלקה וכיבוי של הדוד, אך במידה ואתם אנשים בעלי לו״ז משתנה עדיף לכם לקבוע כל יום את הלו״ז של הדוד שלכם לאותו הערב, ומקסימום ליום למחרת.

ראוי לציין את ה״תמיכה לאחור״ של ה-Switcher ואת אי התלות המוחלטת בקישוריות החיבור לאינטרנט. על פי החברה, במידה והאינטרנט הביתי כבה מסיבה כלשהי – ה-Switcher יזכור את 2 הפעולות הבאות אשר נקבעו בלו”ז ולכן הוא יפעל כמתוכנן עד להחזרת האינטרנט הביתי לתקינותו. בנוסף, ב-Switcher קיים מנגנון סריקה שבודק את תקינות הרשת כל 3 דקות, כך שברגע שהאינטרנט הביתי חזר לתקינותו יחזור ה-Switcher לעבוד כרגיל, ללא צורך באיתחול מחדש. החברה גם מספרת כי ביכולתה לשחרר עדכוני גירסא למתג ה-Switcher באופן אלחוטי ואוטומטי, כך שתיקוני באגים יבוצעו אוטומטית ולא תצטרכו לעדכן את גירסאת הקושחה של המכשיר בעצמכם.

לסיכום: כל הפעולות אותן ביצעתי עד עכשיו, כולל תזמונים, הדלקה, כיבוי וכו׳ עבדו ללא בעיות. לא נתקלתי בבאגים ומאז שהתקנתי את המכשיר בדירה שלי לא היה מצב שבו אני מגיע למקלחת ואין מים חמים. ללא ספק, מבחינת הנוחות מפסק ה-Switcher שיפר את איכות החיים שלי בכך שאני לא צריך יותר להיות נוכח פיזית בבית שעה לפני המקלחת. עם זאת, עדיין חסרים לי באפליקציה ובמפסק עצמו כמה דברים שיצדיקו את תג המחיר הגבוה שמוצמד אליו.

אז מה בכל זאת חסר?

תמיכה בשפות – על פי החברה, ״נכון להיום אפליקציה בעברית קיימת רק עבור משתמשי אנדרואיד ובעתיד גם עבור משתמשי אייפון. במידה והנך משתמש אנדרואיד תוכל לשנות את שפת המכשיר לעברית והאפליקציה תשתנה בהתאם.״ כלומר, במידה ואני משתמש אנדרואיד עם שפת ממשק באנגלית, אני לא יכול לשנות את שפת האפליקציה לעברית ובמידה ואני משתמש אייפון – האפליקציה אינה תומכת בשפה העברית בכלל. על פי החברה, שינוי השפה אמור להתווסף לאפליקציה בעדכונים הקרובים, גם למשתמשי האייפון. דוברי רוסית וערבית ייאלצו להמתין לתורם גם כן.

מידע מדוייק יותר אודות צריכת החשמל של הדוד החשמלי – מכיוון שמדובר במפסק, ראוי לשער כי הוא יידע למדוד את הזרם שעובר במשך הזמן שהדוד פועל. מכיוון שלחברת החשמל יש תעריף קבוע (תלוי בשעות השיא והשפל) ניתן יהיה להגיע להערכה מסויימת של עלות הדוד החשמלי למשק הביתי – בזמן אמת. הייתי שמח לדעת באילו חודשים אני משלם יותר, ומהי העלות של הדוד החשמלי ביחס לחשבון החשמל שלי. באפליקציות של Belkin, לדוגמא, קיים Dollar Amount שמראה לך בזמן אמת כמה חשמל אתה צורך וכמה הוא עולה לך, ראוי שגם באפליקציה הזו ובאפליקציות של מפסקים נוספים שיפותחו על ידי החברה יהיה קיים פיצ׳ר דומה שיאפשר למשתמשים לגלות יותר על צריכת החשמל האישית שלהם.

התראות – חסרות לי התראות מהאפליקציה במהלך היום. לדוגמא, מתי הדוד נדלק, מתי הוא נכבה, האם הוא דלוק יותר מידי זמן, האם הדלקתי אותו כבר יותר מידי פעמים היום וכד׳. הייתי שמח לקבל את המידע הזה באמצעות התראות Push בזמן שהפעולות קורות, ולאו דווקא להתעדכן על מצב הדוד רק על ידי כניסה יזומה לאפליקציה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

השורה התחתונה

ה-Switcher הוא מתג מעוצב להפליא המאפשר למשתמש להתנתק מהתלות במפסק פיזי או טיימר ונותן לו את היכולת לשלוט בדוד החשמלי (או דוד השמש) בבית שלו בכל דירה אליה תעברו, מכל מקום ובכל זמן. הוא שימושי במיוחד עבור אלו שאין להם דוד שמש, שכן בחודשי הקיץ לאלו שכן יש להם יהיו כמעט תמיד מים חמים. האפליקציה מעוצבת טוב ונוחה לשימוש, גם ברמת ההפעלה והכיבוי הבסיסיים, הטיימר, והפונקציונליות של התזמונים האוטומטיים להמשך השבוע. המפסק מספק לצרכנים שלו נוחות, איכות חיים מוגברת ושליטה.

החלק החסר במשוואה הוא חשבון החשמל שלכם (וכאן אני מצפה מהחברה לספק לי מידע מפורט יותר אודות צריכת החשמל של הדוד). ראוי יהיה לחזור לכאן לאחר כמה חודשים ולהשוות את חשבונות החשמל באותה הדירה באותה העונה בשנה, ללא השימוש במפסק ולאחר השימוש במפסק. אני יכול להגיד, שבימים האחרונים כמות הפעמים בה הדלקתי את הדוד ״לשווא״ קטנה משמעותית, ולכן אני צופה חיסכון משמעותי בחשמל והחזר עלות המפסק כבר בשנה הראשונה. במחיר של 395 שקלים כולל מע״מ ומשלוח, יחד עם עלות התקנה מוערכת של חשמלאי בכ-150-200 שקלים ושילוח תוך 14 ימי עסקים, מדובר בעסקה מומלצת לכל מי שיש לו דוד חשמלי בבית.

למידע נוסף – אתר Switcher

סוויצ׳ר: צפו לפיצ׳רים נוספים בקרוב

שוחחתי עם מתן סבג, מנהל הכספים ואחד מהמייסדים של החברה והוא התייחס לנקודות הבאות:

מידע מפורט יותר אודות צריכת החשמל ללקוח

צריכת החשמל משתנה ותלויה במספר פרמטרים. נבדקת אפשרות הוספת לולאת זרם פשוטה במתג אשר תפקידה יהיה לכמת לצרכן בכסף את עלות השימוש החודשית שלו (בסוויצ׳ר הבא).

מה שכן, אנו נוסיף לאפליקציה פיצ’ר שבו המשתמש יזין נתון אחד (נפח הדוד שלו, והאם יש לו דוד שמש או לא). במידה ויש לו דוד שמש, אנו נוכל באמצעות אלגוריתם שפיתחנו לייעל ללקוח את הצריכה. כלומר: מאחר וידוע לי מיקום הדוד, הקרינה באותו אזור במהלך היום, הטמפ, זיהום האוויר וכו אני אוכל לשלוח התראת Push ללקוח ולומר לו “אמנם כיוונת להדלקה של שעה, אך בוא תוריד 10 דק׳ או בוא תוסיף 15 דק׳ מהסיבות האלו והאחרות״.

כלומר: בעוד כיום המשתמש יכול לצפות בהיסטוריית ההדלקות שלו, בעתיד יוכל לדעת את עלות הצריכה לפי תאריכים מקבילים לחשבון החשמל שלו.

תמיכה בשפות נוספות

בחודש הקרוב אפליקציית ה-iOS תתמוך גם בעברית. ערבית ורוסית ייבחנו על פי הדרישה של הלקוחות אך לא מתוכננות לזמן הקרוב.

התראות Push

עדכון נוסף לאפליקציה יהיה הוספת התראות Push בזמן הדלקת הדוד, בזמן סיום פעולת הדוד וכו׳.

פיצ׳רים נוספים

בעדכון הבא באפליקציה יוכל המשתמש לשחזר סיסמה באמצעות המייל ובנוסף יופיע לו שם שמשתמש איתו הוא מחובר, בקרוב נשיק אפליקציה וובית המאפשרת גישה לכל היכולות שקיימות כרגע באפליקציות המובייל שלנו. בנוסף, מתוכננים פיצ’רים נוספים אשר לא אוכל כרגע להרחיב עליהם.

הגירסא הבאה של סוויצ׳ר

הסוויצ׳ר הבא צפוי להגיע עם מעבד משודרג, רכיב Wi-Fi משודרג ושדרוגים למעגל החשמלי שיאפשרו ללקוח לכמת את הצריכה החודשית שלו.

מוצרים נוספים

בשנה הבאה, אנו מתכננים לצאת עם 2 מתוך 3 מוצרים מהמוצרים הבאים: שקע-תקע, מתג תאורה ומתג לתריס חשמלי.

סרטון וידאו: הכירו את Switcher

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג’טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

25 Comments on "חם, רותח: Switcher הוא הגאדג׳ט הכי שימושי שתקנו לבית שלכם [סקירה]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אבי
Guest

נו באמת… כמה שטויות רואים היום, זה כבר ממש נמאס.
שעון דוד ב-100ש״ח.

egpo
Guest

כתבה ממומנת, סך הכל טיימר חכם לדוד, איזה הו אה. עשיתם מזה…

אורי
Guest

הביצוע יפה מאוד, התחום חם (בית חכם, IoT) אבל הצורך לצערי לא רלוונטי.
כיום הדודים מאוד יעילים, בקיץ אין צורך להדליק, ובחורף בתוך רבע שעה כבר יש מים חמים
עדיין לא מאוחר לעשות shifting לתחום קרוב של IoT ולמנף את הטכנולוגיה.

בהצלחה!

dannyvai
Guest

אתם יכולים גם לעשות לבד :)
http://whatimade.today/esp8266-and-the-water-heater/

איתמר
Guest

מיותר….. ברגע שיהיה משהו כזה שיודעה להתחבר לטרמוסטט של הדוד ותוכל להגיד לו ש ב7 בערב אתה רוצה שיהיו מיים בטמפרטורה של 60 מעלות לדוגמה, אז זה יחסוך חשמל והיה כדאי

slavik
Guest

יש אבל יקר

יאיר
Guest

זה באמת נראה כמו כתבת יחסי ציבור, מה גם שיש טכנולוגיות מתחרות
תשמרו את המגזין כמקצועי

Avishay Bassa
Guest

הבהרה: זוהי לא כתבה ממומנת, יחסי ציבור או כל מיני כינויים שאתם אוהבים לתת לחלק מהכתבות שעולות כאן.
אפילו את המכשיר לא קיבלתי לצורך סקירה אלא רכשתי בעצמי.
תודה!

Elad Zazon
Guest

תכלס זה להדליק ולכבות את הדוד מרחוק, כל עוד אין מנגנון של “כמה מים חמים יש לי?” זה לא רלוונטי

Avi
Guest

לא להתקין לבד! חשמלאי מוסמך בלבד!!!

Mebulbal Il
Guest

יש לי המוצר כמה חודשים. נותן בדיוק את מה שהוא מבטיח. מבחינתי מוצר חובה. ולזה שרשם על שעון דוד ב 100 שקל, כזה עם זיזים ? כזה שבשביל לכוון אותו לוקח לך רבע שעה ותוך כדי גם אתה מזיז בטעות את השעה עצמה? לא תודה. התקדמתי.
ושלא לדבר על הקטע שאתה יוצא מהבית ומתחילה הדילמה – שכחתי לסגור את הדוד ?
או על זה שאתה מגיע מאוחר בלילה ולא בא לך להעיר את כולם ע”מ שידליקו לך דוד :).

יודע הכל
Guest

הכינוי שלך אמור להיות “מבלבל את המוח”

שלמה מלכה
Guest

דוד שמש זה בזבוז כסף יש היום חימום בגז כל עוד יש לך מים וגז יהיה לך מים חמים מעכשיו לעכשיו לא צריך להגביל מקלחות לא צריך שעון ולא צריך לחכות מים חמים כל הזמן מתי שתרצה

גון
Guest

ממש לא רוצה push , אסור שהאפליקציה תבזבז לי סתם בטריה ותציק,
כן היה טוב אם היה מסך וכפתורי קונפיגורציה על הדוד עצמו, גם ללא סלולרי.

מוכרים את הסוויצ'ר ללא רשימת ה
Guest
מוכרים את הסוויצ'ר ללא רשימת ה

מוכרים את הסוויצ’ר ללא רשימת המתנה לפרטים לסמס למספר 0535151039

נתנאל
Guest

קבלתי אותו ישירות מהייצרן, מכשיר גאוני, החברה שבנו אותו מאוד מוכשרים (וכמובן החברה tigaro wireless שהיתה חלק מהתכנון). מוצר מומלץ חובה בכל בית.

Joey Saul
Guest

כגודל הציפיות כך גודל האכזבה, קניתי ואכלתי אותה. שילמתי קרוב ל 400 שקל למכשיר + 250 לחשמלי ובסוף זה לא מתחבר לנתב האלחוטי, לכן הזמנתי טכנאי מחשבים ורשתות וזה בדק ומצא שאצלי הרשת עובדת כמו שעון שוויצרי. נשארתי עם מתג שעובד רק ידנית. עוד בעיה – הברגים שמחברים את המכשיר לקיר נמצאים בחלק העליון ולכן החלק התחתון לא יכולה להיצמד לקיר וזה לא יפה, נראה בולט החוצה.
לא מאמינים ? הנה קישור לעוד פראיירים שנפלו בפח :

מתג חכם לדוד שמש
Guest
מתג חכם לדוד שמש

מוזמנים לבדוק את הפתרון של סמרט גרייד, בעל תו תקן ישראלי
http://www.smartgrade.co.il

Aviad
Guest

פניתי אליכם ל smartGrade לקבל את אישור מכון התקנים כפי שהנך טוען שקיים. שלחתם לי אישור על בדיקה של הסימון (מדבקה) בטענה שזה האישור של מכון התקנים, פניתי למכון התקנים והוסבר לי שמה ששלחתם לי זו בדיקה שביקשתם לעשות על הסימונים של המתג ואין זה כלל אישור על בטיחות המוצר. לדעתי זאת הטעייה שכן עד כה אין שום הוכחה שיש למוצר שלך אישור מכון התקנים

מפסק חכם לדוד שמש
Guest
מפסק חכם לדוד שמש

אתה מוזמן לבדוק מולם עם למוצרים יש אישור מכון התקנים,
אם המוצרים טובים להום סנטר מבחינת האישורים, זה טוב לכל אחד.

מוזמן לבקר באתר http://www.smartgrade.co.ilour_shop

מפסק חכם לדוד שמש
Guest
מפסק חכם לדוד שמש
איל
Guest

אז הרעיון טוב אבל…אזל מהחנויות והדור הבא אמור להגיע אבל לא מגיע….יש הרשמה מוקדמת ויש הרבה הבטחות אבל לשאלה הבסיסית :מתי? הם פשוט לא עונים…
להיפך אם תעיפו מבט בעמוד הפייסבוק שלהם הם אפילו מוחקים תגובות שעוסקות באי העמידה בזמנים שלהם שמעידה (ביחד עם אקט המחיקה) על בעית אמינות רצינית וכמובן על סוג השירות הצפוי במקרה של חס וחלילה תקלה….
אז אם וכאשר יגיעו המכשירים לנקודות המכירה או לאתר שלהם עדיין תישאר בעינה בעיית האמינות שבה הם לא מרגישים צורך להשתפר…
חבל.

יאיר
Guest
אני משתמש בדיוק במכשיר הזה כבר שלוש שנים (שתי חורפים מלאים) – הנה התרשמותי בתור משתמש מנוסה (להבדיל מהסקירה הראשונית שנכתב עליה) – הרעיון בסך-הכל מצויין וקשה לי לדמיין את עצמי חוזר למפסק מכני שוב. הבעיה הכי כואבת במוצר הזה (ואת זה וידיתי עם משתמש נוסף) היא שבעונת החורף רוב הזמן המפסק לא זמין – פשוט מאבד קישוריות עם השרת באינטרנט. אין שוב בעיה עם הרשת הביתית שלי. כל דבר אחר (ויש) עובד מושלם! בחודשי הקיץ (כשלא צריך את המוצר כי יש לי דוד שמש) – החיבוריות כמעט מושלמת. מה שמוביל אותי למסקנה שהחברה האלו משתמשים בשרת או שירות ענן… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: