אירוח מקומי עם תנאים של מלון: Sweet Inn הישראלית מגייסת 22 מיליון דולר

החברה שוכרת דירות, משפצת ומעצבת אותן בהתאם לאופי המקום ומשכירה אותן לתיירים לתקופות קצרות. האורחים השוהים באותן דירות יכולים ליהנות משרותים נוספים 24 שעות ביממה באמצעות לובי מקומי שידאג לשירותי הסעה, הסעדה, ניקיון והמלצות תיירותיות

מקור: Sweet In

הסטארטאפ הישראלי Sweet Inn לוקח את פלטפורמת האירוח הפופולארית airbnb צעד אחד קדימה. אין עוררין על כך ש-airbnb חוללה מהפכה של ממש בעולם התיירות, אבל הדירות שמציע האתר אינן אחידות בסטנדרטים שלהן והן מושכרות על ידי אנשים כמונו כמוכם, כך שאי אפשר באמת לדעת עד כמה המציאות קרובה לתמונות (למרות שיש מערך פידבקים שאמור לסייע). מנגד, Sweet inn מציעה מערך רחב של דירות אשר הושכרו על ידה ושופצו בסטנדרט גבוה, כדי שהמשתמשים יוכלו להיות בטוחים שהם מגיעים לדירה שנראית כמו בתמונות גם במציאות. בנוסף, הפלטפורמה מציעה לתיירים גם שירות של 24 שעות ממש כמו שנהוג לקבל בבתי מלון – שירות שידאג לרווחת התיירים בכל הקשור להסעות, המלצות תיירותיות, שירותי כביסה או אפילו שף בדירה.

כעת מודיע הסטארטאפ על גיוס ראשון מקרנות חיצונית בהיקף 22 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה הישראלית Qumra Capital של ארז שחר, בועז דינטי וסיון שמרי דהן. לצד קומרה השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי גם קבוצת BRM ומשקיעים אירופאים. עד היום מומנה החברה על ידי משפחת בסניינו הצרפתית-ישראלית.

כמו מלון מבוזר ברחבי העולם

Sweet Inn משלבת בתוכה את היתרונות של מלונות ברמה גבוה לבין דירות נופש אותנטיות יותר אותן ניתן להזמין דרך האתר הרשמי שלה או דרך אתרי הזמנות אונליין למיניהם כמו Agoda ו-Expedia. כיום מפעילה החברה כ-350 דירות, במודל של מלון מבוזר ביעדים כמו ברצלונה, פריז, רומא, בריסל וכן בתל אביב ובירושלים.

Sweet Inn הוקמה ב-2014 על ידי היזם פול בסניינו שעלה לארץ לפני כעשור. המימון האחרון ישמש את החברה להרחבת פעילותה באירופה והגדלת מספר חדרי הנופש בערים בהן היא פועלת, כמו גם להשקת פעילות בערים נוספות כמו לונדון, אמסטרדם ומילאנו. בתוך שנתיים מתכננת החברה להשיק את פעילותה גם בארה”ב. במקביל למאמצים הללו, ממשיכה החברה גם לפתח את הפלטפורמה מהפן הטכנולוגי ולשם כך היא מגייסת עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב ובירושלים. כיום מועסקים בה כ-150 עובדים, 30 מהם במטה החברה בישראל, כאשר התכנון הוא לגייס כ-80 עובדים נוספים במהלך השנה.

סיון שמרי דהן מקומרה קפיטל התייחס לגיוס ואמרה: “Sweet Inn יצרה נישה חדשה בתחום ה- Travel tech עבור תיירים מכל העולם המחפשים אירוח אישי, אותנטי וברמה גבוהה לצד וודאות במוצר אותו הם יקבלו. ההשקעה הנוכחית שלנו מייצגת סוג חדש של השקעות הון סיכון – מוצרים שפונים לצרכן הסופי ושאינם טכנולוגיים במהותם אך הצלחתם תלויה בחוזק הטכנולוגי שלהם”.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

1 תגובה on "אירוח מקומי עם תנאים של מלון: Sweet Inn הישראלית מגייסת 22 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
hagai luger
Guest

רעיון גאוני!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: