חברת SuperUp מאשדוד מגייסת 15 מיליון דולר כדי לשדרג את חוויית השופינג במובייל

אפליקצית הקניות החכמה של SuperUp רוצה לעזור לנו להתמודד עם שפע המוצרים הזמינים בפנינו קצת יותר בקלות ולהפוך את חווית הקניה לפחות פסיבית

מקור: SuperUp

העולם עובר בשנים האחרונות לקניות בעזרת המובייל, ומובילים את המגמה הזו הם בני דור ה-Y וה-Z. הסטארטאפ הישראלי SuperUp, שמפתח פלטפורמת קניות חדשה ועדכנית יותר למובייל, הודיע היום (ב’) השלמת סבב גיוס ראשוני בסך 15 מיליון דולר בהובלת קרן משקיעים פרטית בניו-יורק.

חווית שופינג עשירה יותר

כיום, רוב התנועה באתרי המסחר המקוון מגיעה מהמובייל, ולמעלה ממחצית מאוכלוסיית העולם בוחרת לקנות במובייל, בראשן דור ה-Y וה-Z. יחד עם זאת, מסביר רועי איטח, מייסד SuperUp (סופראפ) כי ״חווית הקנייה המקוונת, אותה מציעים מרבית הקמעונאים לצרכנים היא קשה, לא עדכנית ובעיקר לא מתאימה לדרך בה אנו צורכים כיום״. SuperUp רוצה לפתור את אחד האתגרים הגדולים בכל הקשור לקניות דרך המובייל, ולאפשר ניווט בין אלפי המוצרים באופן יעיל ואינטראקטיבי יותר.

מערכת ה-eComMarketing שלהם מסייעת להנגיש לצרכן חווית קניות מהנה ויעילה יותר, ומאפשרת לו להיחשף למוצרים הרלוונטים ביותר עבורו על בסיס הרגלי הצריכה והשימוש שלו. כמו כן, אם עד היום התרגלנו לתפעל אפליקציות קניות כמו אמזון, איביי ואלי אקספרס בעיקר באמצעות כפות הידיים שלנו, עם המערכת של SuperUp נוכל לעשות זאת גם בעזרת מחוות קוליות.

עבור הקמעונאים או המותגים, הפלטפורמה מעניקה להם ״White label״ – כלומר מערכת סחר פרטית וסגורה משלהם. היתרון בא לידי ביטוי בכך שהמערכת יודעת לאסוף דאטה ברזולוציה גבוהה, לנתח את הנתונים הללו, ועל בסיס אלו להציף בפני הלקוחות מוצרים רלוונטים שעונים על פילטרים וערכים החשובים לכל אחד מהם. עבור משתמשי הקצה מדובר באפליקציה לכל דבר, שבאמצעותה הם יכולים לבצע רכישות, לגשת לכל כרטיסי המועדון שלהם, לממש נקודות וקופונים, ואפילו לתקשר עם בלוגרים או לצפות בסרטונים שלהם – הכל מאותה אפליקציה.

בעזרת המימון האחרון החברה תרחיב את פעילותה באירופה, באסיה ובארה״ב, והיא עתידה לגייס עשרות עובדים נוספים למשרדיה בארץ ובעולם – שיצטרפו אל 60 עובדי החברה המועסקים כבר היום במרכז הפיתוח שלה באשדוד. הלקוחה המרכזית שלה כרגע היא רשת Kruidvat האירופאית שהשיקה אפליקציה חדשה לגמרי המבוססת על הפתרון של החברה הישראלית.

מימין לשמאל – עומר חימי, אריאל גלסנר, רועי איטח, אלחי אהרוני ואדם איטח. קרדיט צילום: תמי וייס

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "חברת SuperUp מאשדוד מגייסת 15 מיליון דולר כדי לשדרג את חוויית השופינג במובייל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורי
Guest

קראתי בהתחלה supersu ואז קראתי שוב והתאכזבתי ????

ישראל
Guest

תלמד לקרוא

wpDiscuz

תגיות לכתבה: