SupersonicAds מגייסת 4.2 מיליון דולרים [גיוס]

שבועות בודדים לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פייסבוק, מצהירה הערב (ג') SupersonicAds על גיוס של 4.2 מיליון דולרים מקרן Greylock הישראלית.

צילום: יח"צ

הסטאראטאפ הישראלי SupersonicAds מדווח הערב (ג') על גיוס 4.2 מיליון דולרים במסגרת השקעה של קרן הון הסיכון Greylock הישראלית. באמצעות הגיוס מתכוונת SupersonicAds להרחיב את הנוכחות הבינלאומית שלה שזוכה כבר כעת לשיתופי פעולה עם תאגידים בינלאומיים דוגמת Kellogg's, Universal Studios ודיסני.

חשיפה למותג בזמן משחק

SupersonicAds נוסדה על ידי אריק צ'רניאק וגיל שוהם לפני כשנתיים וגייסה בעבר השקעה המוערכת ב-2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים כגון הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי (בעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי) ומנכ"ל סקייפ לשעבר, מייקל ואן סוויג' (Michael Van Swaaij). כיום יושב מטה החברה בלונדון אך במקביל מחזיקה SupersonicAds משרדים גם בסן פרנסיסקו ובתל אביב.

הסטארטאפ הישראלי אחראי לפיתוח פלטפורמת משחקים המשמשת לפרסום בסביבות חברתיות. הפיתוח של החברה מאפשר למשתמשים לזכות לתגמול וירטואלי (מטבעות, פתיחת שלבים מתקדמים או קבלת פריטים וירטואלים) בזמן שהם נחשפים למותג באמצעות סרטוני פרסומת או שלל דרכים נוספות המוטמעות בתוך המשחק.

בזמן שהמשתמשים זוכים בפיצ'רים וירטואלים – המפרסמים זוכים בזמן חשיפה בלתי מבוטל ובאינטרקציה שתורמת לפרסום המותג שלהם. על פי נתונים שמפרסמת SupersonicAds, חברות שכבר החלו לשתף פעולה איתה מדווחות על עליה דרמטית בשיתוף סרטוני הפרסומת בפייסבוק (20%) ובכניסות לאתר המותג (40%) בשל פעילות המשתמשים בפלטפורמה שיצרה.

גמול וירטואלי

הרעיון שמובילה SupersonicAds קשור למה שחברות רבות גילו כבר לפני לא מעט זמן – קבלת תגמול או פרסים וירטואלים תמורת חשיפה למידע או ביצוע משימות מאתגרת משתמשים. פורסקוור מעניקה באדג'טים למשתמשים שעמדו באתגרים מסויימים, דרופבוקס מעניקה תוספת נפח אחסון אם צפיתם בסרטון שלה ואינספור חברות נוספות נוהגות לתגמל את המשתמשים באמצעים שלאו דווקא מעניקים משהו ממשי בעולם האמיתי אך בהחלט מעניקים מענה לייצר התגמולי באמצעות אתגר.

לאחרונה נקשר שמה של SupersonicAds עם פייסבוק לאחר ששתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה שמאפשר למשתמשים להרוויח כסף וירטואלי ברשת החברתית (Facebook Credit) באמצעות ביצוע משימות שונות.

מבחינת הטכנולוגיה, הפתרון של SupersonicAds מתבסס בעיקר על פתרונות קוד פתוח. רובי דגן, סמנכ"ל הפיתוח של חברת SupersonicAds הסביר לניוזגיק: "ב-R&D של SupersonicAds אנחנו מתבססים על טכנולוגיות open source רבות על מנת להצליח ולפתח כלים ופתרונות שונים ללקוחות החברה בפרקי זמן קצרים, ומאמינים שכאשר קיים מוצר קוד פתוח אשר עונה על הדרישות חבל להשקיע זמן וכסף בפיתוח שלו in-house. כמובן שאנחנו מחזירים תיקונים ומדווחים על באגים על מנת לתמוך בקהילה. אנחנו משתמשים במוצרים מכל הספקטרום של העולם הזה, החל בטכנולוגיות משתמש הקצה ועד לתשתיות Backend כמו puppet, Hadoop, וכד'. שרתי החברה נמצאים באזורים שונים ע"ג תשתית הענן של אמזון ומנוהלים תוך כדי שימוש בכלי אוטומציה המיועדים להעלאה ולהורדה של שרתים ושירותים שונים לפי העומס אשר המערכת נמצאת בו.

וידאו: אריק צ'רניאק בריאיון

רועי לטקה

גיק טכנולוגי עם נגיעות של תפוח, עדיף שיגיע נגוס. חי נושם וצורך טכנולוגיה באופן אובססיבי אך מדוד. קרימינולוג בהשכלתו, לוחם בפשע ובממסד באופן סימולטני. חובב כתיבה וקריאה, ונהנה לבחון באופן מדוקדק כל דבר שניתן לפרק לגורמים, ממוצרי טכנולוגיה ועד נפש האדם.

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: