צפו: הפרסומות של ענקיות הטכנולוגיה בסופרבול 2015

מה קורה כשתקציבי ענק פוגשים יצירתיות גדולה? הנה פרסומות הסופרבול של ענקיות הטכנולוגיה ששודרו אמש במהלך היסטריית הסופרבול האמריקאית

bud light

משחק הגמר של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית (הסופרבול) התקיים אמש באריזונה ובמרכזו דקות יקרות להחריד של פרסומות עליהן שקדו חברות הענק במשך חודשים רק עבור האירוע החגיגי. בארה״ב נחשב הסופרבול לחג אזרחי לכל דבר ורבים מצטופפים אל מול מסכי הטלויזיה ושוברים שיאי רייטינג שאחראים לקרב הפרסומות ולתמחורן המוגזם. מחיר פרסומת באורך 30 שניות אגב עמד השנה על 4.5 מיליון דולר, לא כולל הפקתה.

פרט לתחרות שבין קבוצות הפוטבול העולות למגרש, מתקיימת תחרות אחרת בין תאגידי הענק על יצירתיות שנועדה לבלוט על פני היתר בשלב הפרסומות. כסף רב ולא מעט משאבים מוקצים לשם האירוע וענקיות הטכנולוגיה זוכות לחשיפת ענק כבר שנים ונלחמות על זמן המסך שרוכשות במיליונים.

אז הנה הפרסומות של ענקיות הטכנולוגיה שהוקרנו הלילה במהלך האירוע ששודר מאצטדיון University of Phoenix הממוקם בגלנדייל, אריזונה, ארה״ב.

T-Mobile

Mophie

Priceline

Wix

Sprint

Microsoft

ויש גם בונוס

הן לא חברות טכנולוגיות, אבל זה פשוט מוצלח מידי כדי שנוותר.

Bud Light (מותג בירה)

BMW

Mercedes-Benz

Nationwide

<<< הפרסומות של ענקיות הטכנולוגיה בסופרבול 2014

 

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה על "צפו: הפרסומות של ענקיות הטכנולוגיה בסופרבול 2015"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
arik100
Guest

ואפשר לשאול רק למה הפרסומות בארץ לא ברמת הזאת??? אלה פרסומות שבאמת כיף לראות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: