SundaySky הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר [גיוס]
חברת SundaySky הישראלית, המציעה פלטפורמה להכנה ושילוב סרטונים מותאמים אישית, מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 20 מיליון דולרים.
חברת הסטארטאפ הישראלית סאנדייסקיי (SundaySky), המציעה פלטפורמה להכנה ושילוב סרטונים מותאמים אישית באתרים מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי על סך 20 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Comcast Ventures בהשתתפותן של Liberty Global Ventures, Vintage Ventures והמשקיעים הקיימים Carmel Ventures, Globespan Capital Partners ו-Norwest Venture Partners
מתקשרים עם משתמשי הקצה
סאנדייסקיי הישראלית עומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת SmartVideo, המאפשרת לחברות לתקשר עם לקוחותיהן באמצעות סרטוני וידאו המותאמים אישית לצופה, כאשר אלה נוצרים בזמן אמת. הסרטונים המוצגים למשתמשים כוללים מידע רלוונטי אודות החברה או המוצרים השונים בה, ומסוגלים לעזור לצופים למצוא תוכן רלוונטי, לצד ביצוע מטרות או פעולות שונות בהתאם להגדרתם של לקוחות החברה המיישמים את סרטוני הוידאו באתריהם.
בפועל, הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות החברה לחולל סרטוני וידאו בצורה אוטומטית מתוך מאגר קיים, או לחילופין לייצר סרטונים בצורה אוטומטית המבוססים על המוצרים השונים הנמכרים על ידי הלקוחות, על ידי ניתוח תמונות של המוצרים, מחירים וכדומה.
בנוסף, המערכת מסוגלת להתאים בין סרטוני הוידאו לגולשים ספצייפים, כך שבמידה ושני גולשים נכנסים אל אותו העמוד או האתר, ייתכן כי כל אחד מהם יתקל בסרטון שונה המותאם לו, בהתבסס על נתונים שונים מטעם החברה. עלות כל סרטון נמדדת בסנטים בודדים, והיא מסוגלת גם לפתור בעיות בזמן אמת כגון מענה לשאלות של מרכז שירות לקוחות בזמן שהגולשים נמצאים באתר ומחפשים מידע.
נכון להיום החברה מייצרת מאות אלפי סרטונים מידי יום ולוקחת חלק פעיל בתהליכי רכישת לקוחות, שירות לקוחות, שמירה על לקוחות וכדומה. מבין לקוחותיה של סאנדייסקיי ניתן למצוא שמות מוכרים ממגוון רחב של תחומים, החל ממסחר אלקטרוני דרך טלקום, ביטוח, בנקאות ועד תיירות, הכוללים את AT&T, אופיס דיפו, AllState ואחרים.
שמוליק ולר, מנכ"ל החברה ציין כי "השקעה זו היא אבן דרך בהצלחת סאנדייסקיי ביצירת קטגוריה חדשה של וידאו חכם והובלתה. וידאו חכם הוא דרך חדשה שבה חברות שונות מתקשרות עם לקוחותיהן". עוד הוסיפה החברה כי במהלך השנה האחרונה מספר הצפיות בוידאו חכם צמח בכ-200 אחוזים והגיע ל-140 מיליון צפיות בתחומים השונים, כאשר למעלה ממחצית הצפיות הללו הגיעו מפרסומות וידאו חכמות.
סאנדייסקיי נוסדה ב-2007 על ידי שמוליק ולר ויניב אקסן, והיא מונה כיום כ-100 עובדים המפוזרים בין משרדי החברה בניו יורק, תל אביב ולונדון. עד היום גייסה סאנדייסקיי כ-40 מיליון דולרים, כאשר הסכום המגיע מסבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להרחיב את פעילותה במדינות נוספות, לצד המשך פיתוח ושיפור המוצר אותו מציעה למשתמשים.
הגב
1 תגובה על "SundaySky הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר [גיוס]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
בהצלחה ליוזמה !!