היזם הישראלי שמכר חברה לפייסבוק ומגישי הפודקאסט הפופולרי גייסו 100 מיליון דולר
הסטארטאפ הישראלי מגייס אחרי שנתיים של זינוק אדיר בהכנסות ובמספר היוצרים שאיתם הוא עובד. כעת הוא זוכה להשקעה מהקרן שהשקיעה בחברות כמו סלאק, Arm ואובר
הסטארטאפ הישראלי StreamElements, המפתח פלטפורמה עבור יוצרי תוכן בשידור חי, הודיע היום (ד') על השלמת גיוס בסך 100 מיליון דולר בהובלת Vision Fund 2 של ענקית ההשקעות היפנית Softbank. בסבב הגיוס השתתפו גם PayPal, מורטק והמשקיעים הקיימים State of Mind Ventures, קרן פיטנגו פירסט (Pitango First), מנורה, מבטח שמיר ועוד. סטרים אלמנטס הוקמה בין היתר על ידי גיל הירש, שמכר את face.com שהקים לפייסבוק ב-2012, וראם שרמן ודורון ניר, מגישי הפודקאסט הפופולרי והמצוין גיקונומי.
רשמו זינוק של 4000% בהכנסות תוך שנתיים
הפלטפורמה שפיתחה StreamElements (סטרים אלמנטס) מעניקה ליוצרי תוכן בשידור חי – כלומר יוטיוברים, וולוגרים ומשתמשי Twitch – כמה כלים חשובים במיוחד לשידורים החיים שלהם, שמאפשרים להם ליהנות מיכולות הפקה מקצועיות, מוניטיזציה רב-ערוצית ושירות טוב יותר. בין היתר הם יכולים ליהנות מפורמטים שונים של פרסומות – כמו תבניות עיצוב, מודעות מרחפות, אינטגרציה של צ’טים, סקרים, התראות מותאמות אישית ומיני-משחקים; מדידה – ל-StreamElements גישה לנתוני סטרימינג, צפיות, קהל צופים, מיקום, סנטימנט, מעקב אחר הקלקות ועוד, מה שמאפשר אופטימיזציה בזמן אמת ודיווח ומדידה מבוססים; פרישה – מאחר שהיא מייצגת יותר ממיליון יוצרי תוכן, StreamElements יכולה לזהות מגמות של כישרונות וליישם קמפיינים בקרב מגוון רחב של יוצרים, מיוצרים קטנים ועד כוכבים בינלאומיים.
כיום, יותר מ-60% מיוצרי התוכן המובילים (שלהם יותר מ-20 אלף צופים ועוקבים המשתרעים על פני טוויץ' Twitch, Facebook Gaming ו-YouTube Live) מסתמכים על StreamElements כמקור שלהם להפקת תכנים, מוניטיזציה ואינגייג'מנט עם קהל הצופים שלהם.
בחברה אומרים כי זהו, כמובן, תוצר של תקופה בה התחום גדל משמעותית בזכות איזו מגיפה עולמית קטנה, שאולי שמעתם עליה. ב-StreamElements מדווחים על צמיחה של יותר מ-233% בשנה האחרונה, במסגרתה הגיעה לעבוד עם יותר ממיליון יוצרים ברחבי העולם – המשתמשים בכלי השידור והשירותים שלה.
StreamElements נוסדה בשנת 2017, על ידי אור פרי, דורון ניר, גיל הירש (שמכר ב-2012 את face.com לפייסבוק) וראם שרמן. החברה מעסיקה כיום 170 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 70 בישראל. בחברה אומרים כי ההון שגייסו ישמש אותם לפיתוח הפלטפורמה שלהם, יזרז את הצמיחה שלה ויאפשר גיוס של כוח אדם נוסף לשורות החברה. בנוסף אומרים בסטרים אלמנטס כי הגיוס החדש יאפשר לחברה לבנות כלים בעלי תכונות דומות עבור פלטפורמת השידור החי Trovo מבית הענקית הסינית Tencent, הנמצאת בצמיחה משמעותית.
בשיחה עם גיקטיים אומר גיל הירש, אחד ממייסדי החברה והמנכ"ל החדש שלה, כי בשנתיים האחרונות רשמה החברה זינוק של 4,000% בהכנסות – לצד הגידול המשמעותי שהיא מציגה במספר היוצרים שאיתם היא עובדת. "סט הכלים שאנו מספקים ליוצרי התוכן התרחב משמעותית והיום מציע פתרון בארבעת הפלטפורמות המובילות בלייב סטרימינג". הוא מוסיף כי לאחרונה הוסיפה החברה גם כלים גם לעולם ה-VOD ולא רק ללייב סטרמניג, בהם היכולת תיאור הסרטון ביוטיוב מסטטי לדינמי – וכך הקהילה של היוצר ממשיכה לתקשר.
הגב
6 תגובות על "היזם הישראלי שמכר חברה לפייסבוק ומגישי הפודקאסט הפופולרי גייסו 100 מיליון דולר"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
מרשים מאוד, בהצלחה! מה הוואציה אבל?
לא נמסר מידע באופן רשמי. אשפר להניח שהמון. (מילארד דולר?)
"אשפר" –> אפשר
נתתם את הכותרת הכי מבלבלת שאפשר. היה אפשר לכתוב פשוט ״הסטארטאפ הישראלי StreamElements השלים גיוס של 100 מליון״.
בכל מקרה, מברוק לחבר׳ה!
חבורה של זחוחים נפוחים שאוהבים לדבר במשפטים קצרים מלאי סיסמאות. מי עוד שומע בכלל את גיקונומי אחרי 2017?
אחלה ראם ודורון
אלופים שאתם
הכי מגיע לכם בעולם