Stevie תשולב ב-XBOX : שיתוף פעולה ישראלי עם מיקרוסופט העולמית

סטיבי, חברת הסטארטאפ הישראלית, תחל בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט במסגרתו תציע את שירותיה לכ-70 מיליון משתמשי קונסולת האקסבוקס ברחבי העולם

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית סטיבי הודיעה היום על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו תשולב הפלטפורמה שפיתחה החברה ישירות אל פלטפורמת המשחקים של Xbox.

תכנים בהתאמה אישית וחברתית

כיום, חלק נרחב מהתכנים אותם צורכים המשתמשים מגיעים ישירות מאתרי התוכן השונים באינטרנט, כגון יוטיוב ואפילו ישירות מהרשתות החברתיות אליהן המשתמש מנוי. חברת הסטארטאפ הישראלית סטיבי, פיתחה פלטפורמה המשלבת בין השניים והופכת את פייסבוק לטלוויזיה של המשתמשים.

השירות שמציעה החברה תומך במגוון פלטפורמות, כך שהמשתמשים יכולים לצרוך את התכנים האהובים עליהם באמצעות הדפדפן או באפליקציה ייעודית לחלונות 8, כאשר מכשיר האייפון או האנדרואיד יכול לשמש כשלט רחוק, במידה ומסך המחשב או הטלוויזיה נמצאים בצידו השני של החדר.

בפועל, החברה לוקחת את כל הפידים השונים של המשתמשים מהרשתות החברתיות והופך אותם לערוצי הטלוויזיה החדשים שלכם. כל סרטון אותו אחד מחבריכם ישתף יתווסף אוטומטי אל הערוץ שלכם, לצד סרטונים פופולאריים מרחבי הרשת, בהם תוכלו לצפות מתי שרק תרצו. בנוסף, לצד הסרטונים הללו, מציגה החברה גם את עדכוני הסטטוס של המשתמשים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאינכם מפסידים שום פריט לגבי חייהם של חבריכם.

מאחורי סטיבי עומדים יעל גבעון, מנכ”לית וגיל רימון, האחראי על הפן הטכנולוגי בחברה. השניים, שהם גם זוג והורים לילד, התחילו את העבודה על המוצר באוקטובר 2011 באמצעות השקעה בסך 300 אלף דולרים מאנג’לים, כגון ג’ף פולבר וגיגי לוי. השניים זכו להגיע לרשימה הסופית של משתתפי TechCrunch Disrupt שנערך השנה, שם למעשה השיקו לראשונה את המוצר שלהם – ומאז נראה כי ממשיכים לדהור קדימה.

במגרש של הגדולים

השבוע, הודיעה סטיבי כי תחל בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו תציע למשתמשי ה-Xbox גישה ישירה לשירותיה. במסגרת השיתוף, תזכה סטיבי לקהל של מעל ל-70 מיליון משתמשי אקסבוקס ברחבי העולם, מה שכמובן יגדיל משמעותית את קהל היעד של החברה.

שיתוף הפעולה אינו מפתיע במיוחד, שכן סטיבי גדלה והתפתחה כחלק מתכנית ההאצה של מיקרוסופט. בכל הנוגע לתכנית העסקית של החברה, יעל מסבירה כי החברה חושבת על שני כיוונים עיקריים: הטמעת קטעי פרסומות בין הסרטונים השונים, ומודל רווחים עבור תכני פרימיום שיוצעו לגולשים. כרגע, למרות שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, מתכננת החברה לדבוק בשיטה הראשונה ולהתחיל להציג פרסומות בתחילת הסרטונים או בסופם.

במהלך השבוע הקרוב מתכננת מיקרוסופט להשיק את קונסולת האקסבוקס בצורה רשמית גם בישראל, כך שבמידה ותחליטו לרכוש אחת – או שאולי כבר רכשתם – תוכלו גם אתם להנות מערוצי תוכן ייחודים ומותאמים אישית, בהתאם לרשתות החברתיות אליהן אתם רשומים.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: