חדש: הסטארטאפ Stevie מציג תמיכה בעשרות ערוצים ישראלים בעברית

חברת הסטארטאפ הישראלית Stevie, שמפתחת פלטפורמה לערוצי וידאו מבוססי מדיה חברתית, הודיעה על הוספתם של עשרות ערוצי תוכן ישראליים ובעברית.

מקור: אתר Stevie

מקור: אתר Stevie

חברת הסטארטאפ הישראלית Stevie מפתחת פלטפורמה להצגת ערוצי טלוויזיה, כשהתוכן שלהם מגיע מהפעילות בפייסבוק, בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות. עד עתה, היו מוגבלים הערוצים לתכנים מהעולם, אולם עתה מכריזה החברה על הוספתם של עשרות ערוצי תוכן ישראליים ובעברית. לשירות שמציעה החברה יש כרגע עשרות אלפי משתמשים בחודש, אלפים מהם בישראל.

מדאפט פאנק ולברון ג’יימס ועד הדג נחש וערן זהבי

בין הערוצים החדשים שיוצעו למשתמשי השירות ניתן למנות מבחר ערוצי מוזיקה ישראלית, הכוללים קליפים רשמיים, תוכן שמועלה על ידי גולשים ומעריצים מרשתות חברתיות, מידע על הופעות וחדשות. כך, למשל, יוצעו ערוצים ייחודיים לאריק איינשטיין, שלמה ארצי, יוני בלוך, נינט טייב, ישי לוי, אסתר רדא, לוקאצ’, דודו אהרון, ברי סחרוף ועוד. ערוצים ישראליים נוספים שיעלו הם ערוצי ספורט, שיכללו חדשות ספורט, קטעים מתוך משחקים, סיכומים, פרשנות, ותמונות וסרטונים שיעלו מעריצים לרשתות החברתיות. בין ערוצי הספורט ניתן למצוא את “הערוץ האדום” לאוהדי הפועל תל-אביב, “הערוץ הצהוב” עבור אוהדי מכבי תל-אביב, ערוץ One, ערוץ של מנהלת הליגה בכדורסל ועוד. ערוצים ישראליים נוספים יהיו ערוצי בידור, חדשות ומדיה, שינסו להיות הגרסה החברתית והמעודכנת של תוכניות דוגמת גיא פינס וערוצים כמו “בידור ישראלי” וערוץ E!

יעל גבעון, מנכ”לית ומייסדת שותפה בחברה מסבירה ש”לצד אוהדי קבוצות NBA וצופי ליגת האלופות ואמריקן איידול, יכולים כעת גם מעריצי הפועל ומכבי, וחובבי מוסיקה עברית עכשוית – וגם קלאסית, כמו אריק איינשטיין וכוורת – לצפות בקבוצות ובזמרים האהובים עליהם בשידור רציף הכולל חומר עדכני מהרשת”.

הטלוויזיה של דור המסכים?

הערוצים בשירות נערכים באופן אוטומטי ובזמן אמת על ידי המערכת, כשהתכנים נמשכים מתוך חשבונות טוויטר, פייסבוק ויוטיוב שונים, רשמיים ולא רשמיים. בנוסף, יכולים המשתמשים להתחבר למערכת עם חשבונות הפייסבוק או הטוויטר שלהם כדי לצפות בערוץ ייחודי המורכב מכל מה שחולקים החברים שלהם ברשת. טכנולוגיה זו אמורה להבטיח כי גם בני דור המסכים, ימצאו את התוכן שהכי מעניין אותם ואת חבריהם. כדי להגיע לקהל היעד של השירות, תומך Stevie בפלטפורמות אנדרואיד, iOS ובקרוב, מבטיחים בחברה, גם יאפשר הזרמת תכנים ב-Chromecast.

בעתיד: תוכן בתשלום ופרסומות

לשאלת גיקטיים לגבי מודל הרווח של החברה, מסבירה גבעון שהוא יהיה מורכב משני רבדים עיקריים: “קניה של תוכן, שרותים או מוצרים שקשורים בחויית הצפיה – זה יכול להיות סרט (מתוך ספריית VOD מקומית או בענן) שקשור בפרומו שחבר שלך חלק בתוך ערוץ, פרקים מלאים של סדרה שמקושרים לטוויט של צופה, או פרטי אופנה שקשורים למה מישהו לובש בקליפ או בתמונה. הרובד השני הוא פרסום, פשוט פרסומות וידאו בין מקבצי מדיה אחרים. מכיוון שהחוויה ״הסטיבית״ היא כזו של הרבה תוכן מתחלף ורץ ברקע, אנחנו מניחים שזה יפריע פחות מאשר קיטוע באמצע סדרה או סרט. בכל מקרה, מסבירה גבעון, מדובר על מודלים שייושמו בעתיד.

החברה הוקמה ב-2011 ע”י יעל גבעון וגיל רימון, שניהם בעלי ניסיון רב בתחום היזמות והרשת. מאז הספיקה החברה להשתתף בתוכנית האקסלרטור של מיקרוסופט, לגייס 600 אלף דולר בהשקעת preseed מקבוצת משקיעים ביניהם ג’ף פולבר, ולאחר מכן, לגייס עוד מיליון וחצי דולר בסבב ה-seed. הסטארטאפ זכה לכבוד והכרה בינלאומיים כאשר השתתף ב-TechCrunch Disrupt 2012 וכאשר נבחר כסטארטאפ המבטיח ביותר בתחום הטלוויזיה בשוק הטלוויזיה הבינלאומי “מיפ”.

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: