לאן הלך הכסף? הסטארטאפים שגייסו באוקטובר 2013

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות והגיוסים של חודש אוקטובר 2013.

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<< הגיוסים של חודש ספטמבר

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il


מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

קרן פיטנגו משלימה גיוס בסך 270 מיליון דולרים

קרן ההון סיכון פיטנגו הודיעה על השלמת גיוס עבור “קרן פיטנגו 6”, בהיקף של 270 מיליון דולרים. לאור ההיענות מצד המשקיעים החליטו מנהלי הקרן להגדיל את היקף הגיוס ב-20 מיליון דולרים מעל לתכנון המקורי.

במסגרת פיטנגו 6, מעוניינת הקרן להשקיע במיזמים ובחברות צעירות בשלבים מוקדמים ביותר, כולל סיד ופרה-סיד, לצד השקעות בחברות בשלבים מתקדמים. תחומי ההשקעה של הקרן ימשיכו להיות מגוונים ויכללו, אינטרנט ומדיה, אפליקציות סלולר, פתרונות אחסון ומיחשוב לארגונים, תשתיות תקשורת, תוכנה, סמיקונדקטורס (מוליכים למחצה), מדעי החיים (כולל ביו פארמה ומכשור רפואי) וטכנולוגיות אנרגיה מתחדשת.

קוויקסי מגייסת 50 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית קוויקסי (Quixey), המציעה מנוע חיפוש לאפליקציות, משלימה סבב גיוס שלישי בסך 50 מיליון דולרים. החברה עומדת מאחורי פיתוח מנוע חיפוש לאפליקציות. בעוד שהרעיון נשמע קצת מוזר ואולי אפילו מיותר, השירות של החברה פונה לא רק למשתמש הפרטי אלא גם לחברות וארגונים המעוניינים למצוא את האפליקציות המתאימות לצרכיהם, או לברר מעט יותר אודות המתחרים בשוק.

Pursway מגייסת 7.2 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Pursway (לשעבר Datanetis), המפתחת דרכים לנתח ביג דאטה של אנליטיקות שיווק, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 7.2 מיליון דולרים. המוצר של Pursway מסייע ללקוחותיה להבין אילו לקוחות הם הטובים ביותר, וכיצד הם משפיעים על לקוחות פוטנציאליים נוספים להפוך ללקוחות משלמים של החברה. Pursway גם עושה שימוש באנליטיקות של Big Data ואלגוריתמים קנייניים על מנת להשיג את אותה המטרה. בין לקוחותיה הגדולים של Pursway ניתן למצוא את סלקום הישראלית, אורנג’ העולמית, קומקאסט וסוני.

אפל רוכשת את Cue של דניאל גרוס תמורת כ-40 מיליון דולרים

הסטארטאפ של ילד הפלא הישראלי מ-Y-Combinator, מנוע החיפוש החברתי החכם שהספיק לשנות את שמו ל-Cue וגייס 4.7 מיליון דולרים נרכש על ידי חברת אפל תמורת סכום המוערך בכ-40 מיליון דולרים. אפל רכשה את החברה בכדי להתמודד עם חלק מהפונקציונליות הפנומנאלית של Google Now.

Appoxee מגייסת 1.8 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית אפוקסי (Appoxee), המציעה פלטפורמה להגדלת האינטרקציה מול משתמשי המובייל, מודיעה על השלמת סבב Seed בסך 1.8 מיליון דולרים. אפוקסי הישראלית רוצה לעזור למפתחי אפליקציות, או ליתר דיוק למנהלי המוצר והשיווק העומדים מאחורי האפליקציה במטרה לייצר רווחים גבוהים יותר, באמצעות הגדלת האינטרקציה מול המשתמשים בהתאם לדרישותיהם מהמוצר. כך לדוגמה, יוכלו המנהלים לשלוח עדכוני Push על תכנים מסויימים, לבצע מעקב אחר משוב המשתמשים ואף להתעדכן ולהבין כיצד העדכונים השונים השפיעו על השימושיות, באמצעות שירותי האנליטיקס אותם מספקת החברה.

Kidoz מגייסת 1.2 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Kidoz, המציעה סביבה עשירה בתכנים לילדים ומוגנת לחלוטין מכל מה שאינו רלוונטי עבורם, הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 1.2 מיליון דולרים. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה, לאחר סבב סיד בגובה 250 אלף דולרים מאותם אנג’לים. הצטרפותה של Lool Ventures אשר מנהלת כספים של גופי מדיה גדולים, ביניהם Burda ו-Bertelsmann תעניק לחברה אוויר נוסף לנשימה ואפשרות לפתח את המוצר שלהם. החברה מסרה כי בשנה האחרונה חתמה על למעלה מ-25 עסקאות הפצה עם יצרניות טאבלטים לילדים כגון Lenco ו-Yavrik.

Lionbird מגייסת 20 מיליון דולרים לקרן חדשה

קרן ההון סיכון הישראלית-אמריקאית Lionbird, בראשות יצחק פרידמן, אד מייקל וחיים פרידמן, הודיעה על השלמת גיוס קרן ראשונה להשקעות בסטארטאפים ישראלים ואמריקאיים. הקרן החדשה תקרא Lionbird I, והיא ההשקעות שלה יעמוד על 20 מיליון דולרים, אותם מתכננת להשקיע בעיקר בסטארטאפים בתחום ה-Online Tools.

קרן ההון סיכון תשקיע את הכסף בכ-20-25 סטארטאפים בסבב ה-Seed וה-Series A, בסכומים נעים החל מ-200 ועד 750 אלף דולרים לחברה, בהתאם לשלב בו היא נמצאת. ג’ונתן פרידמן, שותף בקרן, סיפר לגיקטיים כי הקרן מתכננת להתרכז בהשקעות בסבבי גיוס ראשונים (Series A), אך לא רק. הקרן מתכננת להשקיע גם בסבבי סיד בחברות המציגות פוטנציאל גבוה, וכמובן להמשיך להשקיע גם בסבבי הגיוס הבאים של החברות.

For Each הישראלית נרכשה על ידי Autodesk תמורת 15 מיליון דולר

רכישה נוספת לענקית התוכנה Autodesk בישראל – והפעם מדובר בחברת התוכנה הישראלית For Each, המפתחת אפליקציות מובייל לאייפון, אייפד ולאנדרואיד. למרות שלא נמסרה הודעה רשמית לעיתונות בנושא, בפוסט שעלה בדף הפייסבוק הרשמי של החברה נמסר: “חדשות מרעישות, for-each נרכשה על ידי Autodesk השבוע. אנחנו גאים וסופר שמחים להצטרף ל-Autodesk המובילה בפיתוח תוכנות עיצוב תלת מימד, הנדסה ובידור”.

אונבו נרכשה על ידי פייסבוק

חברת הסטארטאפ הישראלית אונבו (Onavo), המציעה אפליקציות לניטור ואופטימיזציה של צריכת ה-Data של המשתמשים, לצד כלי אנליטיקות הנוגעות לפופולאריות האפליקציות בשוק, הודיעה כי נרכשה על ידי פייסבוק. בבלוג הרשמי של החברה ציינה אונבו כי היא מתרגשת להודיע שפייסבוק החליטה לרכוש את אונבו, בסכום הנע בין 100 ל-150 מיליון דולרים. כחלק מהעסקה הנוכחית תפתח פייסבוק מרכז פיתוח מקומי, במשרדי החברה הממוקמים ברמת גן.

Leviticus Cardio מגייסת 4 מיליון שקלים

חברת הסטארטאפ הישראלית לויטיקוס קרדיו (Leviticus Cardio), חברת פורטפוליו של חממת טרנדליינס, המפתחת טכנולוגיה להעברת אנרגיה באופן אלחוטי לחולי לב, הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 4 מיליון שקלים. החברה מפתחת פתרון להעברת אנרגיה אלחוטית לגוף האדם, המיועד להטמעה במכשירי עזר ללב כושל הנקראים LVAD. מכשירים כאלו מאפשרים לחולים אשר סובלים מכשל בלב להישאר בחיים תקופה של עד 7 וחצי שנים נוספות.

Microsoft Ventures משקיעה ב-SkyGiraffe הישראלית

חברת הסטארטאפ הישראלית SkyGiraffe, המפתחת פלטפורמת ענן לייצור אפליקציות ארגוניות וניהול בענן, מודיעה על השלמת סבב גיוס מ-Microsoft Ventures. בעוד שסכום ההשקעה לא פורסם, מדובר על ההשקעה הראשונה של Microsoft Ventures, הניתנת לחברה בוגרת תכנית ההאצה הישראלית.

SkyGiraffe מציעה פלטפורמת ענן לניהול ארגונים באמצעות אפליקציות נייטיב עסקיות, הנמצאות על מכשירי הסלולר של העובדים עצמם. המוצר אותו מציעה החברה, SkyGiraffe Studio, מאפשר ליצור אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהם של מגוון העובדים, בהתאם למידע ולגישה לו הם זקוקים.

MyCheck מגייסת 4.2 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית MyCheck, המפתחת אפליקציית ארנק סלולרי לסמארטפונים הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בגובה 4.2 מיליון דולרים. סבב הגיוס הנוכחי מציב את סך ההשקעות בחברה על 6.1 מיליון דולרים. MyCheck נוסדה במרץ 2011, מעסיקה כ-20 עובדים במשרדי החברה בישראל, תשעה עובדים במנהטן וחמישה עובדים בלונדון. את הכסף תשקיע MyCheck בפיתוח הטכנולוגי של המוצר, ומצד שני בצמיחה לשווקים חדשים במדינות נוספות ברחבי העולם.

SundaySky מגייסת 20 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית סאנדייסקיי (SundaySky), המציעה פלטפורמה להכנה ושילוב סרטונים מותאמים אישית באתרים מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי על סך 20 מיליון דולר. סאנדייסקיי הישראלית עומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת SmartVideo, המאפשרת לחברות לתקשר עם לקוחותיהן באמצעות סרטוני וידאו המותאמים אישית לצופה, כאשר אלה נוצרים בזמן אמת. הסרטונים המוצגים למשתמשים כוללים מידע רלוונטי אודות החברה או המוצרים השונים בה, ומסוגלים לעזור לצופים למצוא תוכן רלוונטי, לצד ביצוע מטרות או פעולות שונות בהתאם להגדרתם של לקוחות החברה המיישמים את סרטוני הוידאו באתריהם.

Keepy מגייסת 1.1 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Keepy, המציעה אפליקציה באמצעותה ניתן לשמור זכרונות באופן דיגיטלי, מודיעה על השלמת סבב גיוס סיד בסך 1.1 מיליון דולרים. אפליקציית Keepy מאפשרת למשתמשים ליצור פלייליסט של זכרונות, בצורה אינטרקטיבית ועשירה יותר מצילום פשוט או טקסט. באמצעותה, יכולים המשתמשים לארגן, לשמור, לצפות וכמובן לחלוק את הזכרונות השונים שלהם, ישירות ממכשיר הסמארטפון.

SAManage מגייסת 5 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית SAManage, אשר עוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות לניהול נכסי מחשוב בארגונים במודל SaaS הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 5 מיליון דולרים. SAManage עוזרת לארגונים לשרת את לשכת השירות בארגון, באמצעות כלי שנקרא Service Deck. החברה מפתחת תוכנה שמנהלת את כל הבקשות שמגיעות ללשכת השירות, מפנה אותן אל האנשים המתאימים ומנהלת את כל הטיפול בבקשה.

Wilocity מגייסת 35 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Wilocity, המפתחת ערכות שבבים לתקשורת אלחוטית הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 35 מיליון דולרים. שבב ה-60GHz מבוסס למעשה על טכנולוגייה שפיתחה החברה המיועדת בעיקר למחשוב נייד, מוצרי אלקטרוניקה וציוד היקפי. השבב מאפשר למכשירים בו הוא נמצא לתקשר באופן אלחוטי עם ציוד ממוחשב סביבו במהירות של 1-5 Gbps, פי 10 יותר מהר מתקן ה-Wi-Fi הנוכחי, N11.

Lacoon Security מגייסת 8 מיליון דולר

חברת האבטחה הישראלית Lacoon Security מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 8 מיליון דולרים. החברה עומדת מאחורי פיתוח מערכת אבטחה המציעה הגנה בזמן אמת למכשירים הסלולריים של המשתמשים, בפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS. המשתמשים מתבקשים להתקין אפליקציה ייעודית של החברה, כאשר זאת עובדת ברקע, מנטרת ועוקבת אחר פעילות חשודה במטרה לנטרל אותה.

Takadu מגייסת 6 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית טקדו (Takadu), המפתחת פתרון SaaS – Software as a Service לניטור תשתיות מים עבור שירותי מים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 6 מיליון דולרים. הפתרון התוכנתי של Takadu למעשה מנטר תשתיות מים קיימות. החברה מקשרת בין התוכנה לחיישנים קייימים ברשתות המים המקומיות, כגון מדי זרם, חיישני איכות, מוני לחץ, מידע גיאוגרפי, רשומות תחזוקה ועוד.

Mintigo של יוצאי מודו מגייסת 10 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Mintigo, העוסקת בתחום מיון וסינון לקוחות, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 10 מיליון דולרים. את הכסף, כך נמסר, תשקיע החברה בפיתוח פלטפורמת השיווק המודיעינית מבוססת SaaS שלה בכדי לתמוך בביקוש מוגבר, ולהשקעה בהגדלת צוות השיווק והמכירות של החברה בארצות הברית ובשווקים נוספים ברחבי העולם.

הפתרון של Mintigo מאפשר ללקוחותיה, בעלי עסקים, להרוויח ממאגרי המידע שלה ולמצוא את המידע הרלוונטי ביותר מתוך הררי הדאטא הקיימים. כדי לעזור לחברות להתמודד עם אתגר איתור הלקוחות, אל מול המידע הכמעט-אינסופי הקיים היום ברשת האינטרנט, פיתחה Mintigo טכנולוגיה שעוזרת לאפיין ולקטלג את הלקוחות הפוטנציאליים, כדי לדעת מראש לאלו מהם יש את הסיכוי הרב ביותר לשרוד את תהליך הגיוס שיהפוך אותם מאנשי קשר פוטנציאליים ללקוחות משלמים של כל חברה.

Panoramic Power מגייסת 8 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Panoramic Power, אשר עוסקת בפיתוח מערכות לניהול אנרגיה (EMS – Energy Management System), הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 8 מיליון דולרים. הטכנולוגיה של Panoramic Power למעשה משלבת חיישנים אלחוטיים זעירים ייחודיים האוספים נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים, ושולחים את הנתונים בזמן אמת לפלטפורמת ניתוח הנתונים של החברה, הממוקמת בענן.

חברת הביוטק ApiFix משלימה סבב גיוס שני בהובלת טרנדליינס

חברת הסטארטאפ הישראלית ApiFix, המפתחת פתרון רפואי לחולי עקמת נעורים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף מספר מיליוני דולרים בודדים. את סבב הגיוס הובילה החממה הטכנולוגית טרנדליינס מדיקל ומשקיעים פרטיים אמריקאיים נוספים.

ApiFix פיתחה שתל חכם, המאפשר למנתחים לקבע את החוליות תוך שימוש ב-2 ברגים בלבד. השתל מתחבר אל לב העיקום המרכזי של עמוד השדרה בפרוצדורה זעיר-פולשנית, כאשר זמן הניתוח מתקצר מ-5-6 שעות לכשעה בלבד, כאשר לאחריו המטופל עובר פיזיותרפיה במהלכה מתבצע תיקון הדרגתי לאורך מספר חודשים. במהלך הטיפול הפיזיותרפי, השתל “זוכר” ומקבע כל תיקון שמושג במהלך הטיפול.

Appsee מגייסת מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Appsee (לשעבר UserVOD), המפתחת פלטפורמה לניטור וניתוח מעמיק של אפליקציות מובייל, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה מיליון דולרים.

הפלטפורמה של Appsee מציעה ניתוח מעמיק של כל Session שביצע כל משתמש באפליקציה בממשק גרפי מרשים, תוך מתן כלים נרחבים למפתחים לעקוב ולמדוד את חווית המשתמש באפליקציה. בדאשבורד של Appsee ניתן למצוא, בין היתר, מפת “נקודות חמות” (Heatmap) עליהן לחצו המשתמשים באפליקציה, סרטוני וידאו מוקלטים של ה-Sessions, מחוות שנעשו תוך שימוש באפליקציה ופיצ’רים רבים נוספים.

CoolaData מגייסת 7.5 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית CoolaData, המפתחת כלי ניתוח לשיפור האינטראקציה עם גולשים בפלטפורמות B2C הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 7.5 מיליון דולרים. את הכסף תשקיע CoolaData בפיתוח המוצר ובחיזוק מערך השיווק והמכירות של החברה.

המערכת של CoolaData מתאימה למערכות E-Commerce, לאפליקציות סלולריות ולפלטפורמת גיימינג שונות. היא עושה את עיבוד הנתונים על ידי בליעה של הנתונים, עיבוד כל שימוש במנוע סמנטי מותאם אישית, ולאחר מכן חשיפה דרך ממשק SQL או “מסמך אנליטי”, מושג שהמציאה החברה, המשמש כמו מסמך Word עבור הניתוחים המתבצעים על ידי הפלטפורמה הכולל מגוון רחב של פריטים חזותיים, בין היתר.

רוקטיק מגייסת 3 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית רוקטיק (Rocketick), ספקית של תוכנת סימולציה מבוססת GPU עבור אימות שבבים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף 3 מיליון דולרים. מוצר התוכנה הראשי של החברה, RocketSim, מייעל את תהליך הפיתוח בחברות שבבים ע”י האצת זמן סימולציית הבדיקה פי 10, והקטנה ב-80 אחוז של צריכת הזיכרון בשרתים המריצים את סימולציית הבדיקה.

אאוטבריין מגייסת 35 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Outbrain, המפתחת מנוע המלצות לאתרי אינטרנט הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 35 מיליון דולרים. סבב הגיוס הנוכחי מגיע לנוכח הדיווחים שנפוצו בזמן האחרון אודות הנפקתה של החברה בבורסה לניירות ערך בשווי של למעלה ממיליארד דולרים. מקורות שונים ברשת העריכו כי ההנפקה תתממש במהלך המחצית הראשונה של 2014, כאשר במסגרת הכנתה לקראת ההנפקה תנסה לגייס בין 200 ל-250 מיליון דולרים.

Qlika מגייסת 1.7 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Qlika, המפתחת פלטפורמה לניהול פעילות שיווקית של בעלי עסק, הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 1.7 מיליון דולרים. המערכת שמפתחים ב-Qlika היא למעשה סוג של Marketing Management Platform משוכללת במיוחד. הפלטפורמה של Qlika יודעת להתחבר אל בית העסק ואל ערוצי שיווק דיגיטליים, כגון מנועי החיפוש Google ו-Bing, לוקחים את תקציב השיווק של בית העסק, או לפחות חלק ממנו ומנהלים אותו בצורה אוטומטית בהתאם למטרות העסקיות של הלקוח, באמצעות ״ניהול יותר נכון של התקציב״, לדברי החברה.

FeedVisor מגייסת 1.7 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית FeedVisor, המפתחת פלטפורמת תמחור אלגוריתמית עבור קמעונאים מקוונים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף 1.7 מיליון דולרים. בכוונת החברה להשתמש בכסף שגויס במסגרת הסבב הנוכחי בכדי להמשיך לפתח את המוצר ולהאיץ את הצמיחה הגלובאלית של FeedVisor באמצעות הגדלת פעילות המכירות והשיווק של החברה.

FeedVisor מציעה שירות תמחור אוטומטי של מוצרים, המבוסס על אלגוריתם למידה עצמי אשר מנתח באופן אוטומטי את הסביבה התחרותית של המוצר, את הביקוש שלו, את גמישות המחיר ומגוון גורמים נוספים בסופם מחשב את המחיר האופטימלי המלא של המוצר, בהתאם ליעדים העסקיים הספיציפיים של כל קמעונאי.

Formlabs מגייסת 19 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Formlabs, המפתחת ומייצרת מדפסות תלת מימדיות שולחניות הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של 19 מיליון דולרים. את הכסף שגויס בסבב הגיוס הנוכחי, תשקיע חברת Formlabs בהרחבת את צוותי המוצרים, המחקר והפיתוח, ובהרחבת הפעילות השיווקית, על ידי שיווק כלי הייצור הדיגיטליים החדשניים במחיר תחרותי ובאיכות המתאימה הן למשתמש המקצועי והן למשתמש הביתי.

TabTale מגייסת 12 מיליון דולרים

חברת המשחקים הישראלית TabTale משלימה סבב גיוס שני בסך 12 מיליון דולרים. נכון להיום החברה מונה למעלה מ-240 אפליקציות ב-Google Play, Amazon Appstore, Windows Marketplace וכמובן בחנות האפליקציות של אפל, והיא מתכננת להעמיק את נוכחותה בחנויות נוספות בהתאם לדרישת השוק.

נכון להיום החברה מונה כ-60 עובדים היושבים במשרדיה של החברה בפתח תקווה ועובדים עם צוותי פיתוח וקריאייטיב הפזורים ברחבי העולם כמו מקדוניה, אוקראינה, בולגריה והודו. סבב הגיוס הראשון של החברה נועד בעיקר לרכישת חברות גיימיינג נוספות, כאשר סבב הגיוס הנוכחי יעזור לה להמשיך באופן הפעולה הנוכחי שלה, לצד הרחבת המותג והצעת יותר אפליקציות לשוק.

Medigus מגייסת 7 מיליון דולרים

מדיגוס (Medigus) הישראלית, העוסקת בתחום הרפואה המבוססת אנדוסקופיה, הודיעה כי השלימה הנפקה לציבור של מניות ואופציות בסך 7 מיליון דולרים.

מדיגוס עוסקת במחקר ופיתוח של תהליכים רפואיים מבוססי אנדוסקופיה. מדובר על טכניקה כירוגית לבדיקות רפואיות, המתבצעות באמצעות החדרת צינור המכיל מצלמה וסיב אופטי המקרין אור אל עבר הגוף, כאשר השניים יחדיו מתעדים ומצלמים את פנים גוף החולה, ומקרינים את המידע על מסכים לעיני הרופאים.

Stratoscale של מייסד אנוביט מגייסת 10 מיליון דולרים

חברת הסטארטאפ הישראלית Stratoscale, המפתחת טכנולוגיית וירטואליזציה בכדי לשפר ביצועים ויעילות של מרכזי נתונים גדולים הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 10 מיליון דולרים. את Stratoscale הקימו שני יזמים מצליחים מאוד בסצנת ההיי-טק הישראלית: אריאל מייסלוס, ואיתי בוגנר, כאשר השניים בעלי היסטוריה ארוכה של אקזיטים.

בעוד פעילות הסטארטאפ נשארת חשאית למדי, שני המייסדים הסדרתיים העומדים בראש החברה מייצרים סקרנות רבה בקרב התעשייה. נתון מעניין במיוחד הוא שלסקוט טובין, השותף ב-Battery Ventures יש ניסיון בעבודה משותפת עם שני היזמים בעקבות ההשקעות של קרן ההון סיכון בחברות הסטארטאפ הקודמות בהן עבדו: Annobit של מייסלס ו-Neocleus של בוגנר.

Oktopost מגייסת 800 אלף דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Oktopost, המפתחת פתרון עבור חברות וארגוני B2B לניהול שיווק תוכן במדיה החברתית, הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה 800 אלף דולרים.

Oktopost, שהוקמה ביולי 2013 על ידי דניאל קושניר וליעד גז, מפתחת כלי המאפשר לחברות וארגוני B2B יכולת לנהל את השיווק במדיה החברתית. כיום, חברות B2B העוסקות בשיווק תוכן ומעוניינות להשתמש במדיה החברתית כערוץ אסטרטגי נאלצות לנהל כמויות אדירות של תוכן שיוצא מן הארגון. מתוך כך צריכות החברות להשקיע הרבה זמן ומאמץ כדי להוציא לפועל ולמדוד את האפקטיביות של תכנית השיווק במדיה חברתית.

Magisto מגייסת 13 מיליון דולרים

חברת מג’יסטו (Magisto), המוכרת בזכות אפליקציית עריכת הסרטים שלה, מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 13 מיליון דולרים. החברה עומדת מאחורי אפליקציה ליצירת סרטונים, המאפשרת למשתמשים לקחת את קטעי הוידאו הקצרים שצילמו ולהפוך אותם לקליפים מקצועיים, המלווים במוזיקה – בצורה אוטומטית וללא מגע או התערבות מצד המשתמש.

סולוטו תמכר תמורת 100 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית סולוטו, המציעה שירותים לניהול וייעול המחשבים האישיים והסמארטפונים של המשתמשים, נרכשת על ידי החברה האמריקאית אסוריון (Asurion), העוסקת בתחום הביטוח לבית ולמכשירים הסלולריים של המשתמשים, בסכום של כ-100 מיליון דולרים.

כחלק מהעסקה הנוכחית יהפכו משרדי סולוטו הממוקמים ברוטשילד, תל אביב, למרכז הפיתוח והחדשנות של אסוריון. בעוד שלחברה משרדים ברחבי העולם, מדובר על מרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לגבולותיה של ארצות הברית.

אנחנו מאחלים לכל החברות המגייסות המון בהצלחה. יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: