לאן הלך הכסף? הסטארטאפים שגייסו ונרכשו במרץ 2015

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות, הרכישות והגיוסים של חודש מרץ

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<< הגיוסים של חודש פברואר

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il

מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

מקור: Flickr, cc-by 401(K) 2013

זימפריום הישראלית מגייסת 12 מיליון דולר 

חברת הסטארטאפ הישראלית זימפריום (Zimperium), העוסקת באבטחת מידע סלולרי לארגונים, הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 12 מיליון דולרים בהובלת חברת התקשורת האוסטרלית טלסטרה (Telstra). בגיוס השתתפה גם חברת TOYO היפנית והמשקיעים הקיימים של החברה – הקרן האמריקאית סיירה ונצ’רס, קרן לזרוס וחברת סמסונג.

הפתרון של החברה מאפשר הגנה במשך 24 שעות ביממה מפני איומים וחדירה למכשיר הסמארטפון. לטענת החברה היא הראשונה שמספקת מערכת אבטחה מקיפה שכזו באמצעות אפליקצית zAnti התואמת ל-iOS ואנדרואיד. ההתמקדות של החברה היא הגנה על המשתמשים מפני התקפות ונסיונות לעקוב אחר המידע הרגיש שלהם ושל החברות בהם מועסקים. באמצעות האפליקציה יוכלו המשתמשים לבדוק את הרשתות הסלולריות השונות אליהן מעוניינים להתחבר, במטרה לראות האם יש בהן חולשות או נסיונות תקיפה שעשויות לנצל את החיבור שלהם לצורך האזנה.

eXelate הישראלית נרכשה על ידי נילסן תמורת סכום המוערך בכ-200 מיליון דולר

חברת אקסלייט (eXelate) הישראלית, המפעילה מנוע חיפוש וניתוח מידע עבור מפרסמים בפלטפורמות דיגיטליות, הודיעה החודש על רכישתה בידי חברת נילסן הבינלאומית, כאשר לפי ההערכות הסכום עומד על כ-200 מיליון דולרים. סך כל הגיוסים בחברה נאמדים עד כה בכ-32 מיליון דולר.

אקסלייט מפעילה מנוע חיפוש וניתוח לכמויות מידע עצומות, שירות הנמכר בעיקר למפרסמים בפלטפורמות השונות. בשנת 2008, השיקה החברה את eXelate eXchange, זירת המסחר שעם משתמשיה נמנים עשרות רשתות פרסום ומדיה מהמובילות בעולם. אקסלייט אוספת, מנתחת ומפיצה מידע אינטרנטי המכיל נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכוונות קנייה אשר מתקבל מ-200 ספקי מידע שעוקבים אחר התנהגות גולשים באינטרנט ומחוץ לו (באופליין). מידע ותחזיות אלה מאפשרים למפרסמים גדולים ולסוכנויות פרסום המפרסמים בפלטפורמות דיגיטליות לבצע אופטימיזציה של החלטות שיווקיות.

HoneyBook מגייסת 22 מיליון דולר

מאז הקמתה ב-2012, גייסה החברה סך כולל של 32 מיליון דולר מקרנות כמו Aleph, Hillsven Capital ו-Ooga Labs, תוכנית ההאצה UpWest Labs ומשקיעים פרטיים ביניהם איוון וויליאמס, מייסד-שותף של טוויטר. החודש גייסה החברה עוד 22 מיליון דולר מ-Norwest Venture Partners. במקביל לגיוס, הודיעה החברה כי השירות יהיה מעתה זמין גם למשתמשים בניו יורק ובלוס אנג’לס, זאת לאחר שעד עתה הוא היה זמין רק באיזור סן פרנסיסקו ורק לאחר קבלת הזמנה.

HoneyBook מציעה לבעלי מקצוע הקשורים לעולם האירועים, פלטפורמה אחת שתנהל עבורם את כל התהליכים הבירוקרטיים והמתישים שכוללת העבודה: החל מהצעות מחיר, דרך חוזים, סליקה, הוצאת חשבוניות וכלה בניהול התקשורת בין בעל המקצוע והלקוחות. בין השאר החברה פונה למארגני אירועים, צלמים, די.ג’יי, מעצבי שיער, בעלי אולמות אירועים, אמני שזירת פרחים ועוד. על פי החברה, מדובר באנשים במקצועות “קריאיטיביים”, והניירת והבירוקרטיה פוגעות בשטף העבודה שלהם.

CyActive הישראלית נרכשה על ידי PayPal

׳מגדת העתידות׳ של תחום הסייבר, שחוזה תקיפות על ידי האקרים עוד לפני שאלו בכלל סיימו לכתוב את הנוזקה, נרכשה על ידי חברת התשלומים המקוונים פייפאל תמורת סכום המוערך בין 60 ל-80 מיליון דולרים. בספטמבר 2014 CyActive השלימה סבב גיוס ראשון בסכום שלא הותר לפרסום בהובלת סימנס. החברה שייכת לחממת הסייבר של קרן ההון סיכון JVP בבאר שבע, שהוקמה לפני כשנה וחצי, ומדובר באקזיט הראשון עבור החממה המנוהלת במשותף על ידי יואב צרויה וד״ר נמרוד קוזלובסקי.

הפתרון אותו פיתחה החברה מתבסס על הרצון להעביר את היתרון לידיהם של המגנים והפיכת יחסי הכוחות בין התוקפים למגנים. במקום לנסות ולעמוד בקצב המסחרר של ההאקרים, החברה מסוגלת לחזות מאות אלפי גרסאות עתידיות של התקפות סייבר מוכרות ״ולהריץ קדימה״ את האבולוציה של נוזקות המחשב. כך מסוגלת החברה להסיק בצורה חכמה כיצד תתפתח הנוזקה ולהציע את ההגנה לארגונים ולחברות עוד לפני שמגיעה אליהם.

Lingua.ly הישראלית השלימה סבב גיוס בסך מיליון דולר 

חברת Lingua.ly הישראלית, שמאפשרת תרגול ולימוד שפות על ידי הפיכת התוכן באינטרנט לכלי הלימוד עצמו, הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך מיליון דולר, המתווסף לגיוס הקודם בסך 800,000 דולר. בגיוס הנוכחי השתתף אודי נצר, אנג׳ל שהשקיע בחברה גם בגיוס הקודם, אנג׳ל שי רפאלי, Yochy Investments ו-Seed Fund 1776.

פתרון הלמידה המעורב של Lingua.ly יכול לשמש כמוצר עצמאי או כהשלמה לשיעורים במגוון שפות ולימוד עצמי. היישום מסונכרן עם הענן וניתן להשתמש בו באמצעות הדסקטופ או המובייל כאשר בשלב זה תומך ב-18 שפות שונות. במקום ללמד באמצעות משפטים שעשויים להיות מטופשים וכאלו שנראה שהותאמו באופן אישי לילדים, הפלטפורמה חושפת את המשתמש לתוכן ׳אמיתי׳, מעניין ורלוונטי, המשלב אוצר מילים הדרוש כדי לשלוט בשפה הנלמדת.

Yallo הישראלית מגייסת 4 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Yallo, שמעוניין לשדרג את חווית השיחות הטלפוניות שלנו, הודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 4 מיליון דולר, בהובלת כרמל ונצ׳רס מקבוצת ויולה. Yallo היא ספקית תקשורת B2C, המעוניינת לגרום לכם להתאהב בשנית בשיחות הטלפון שאתם מנהלים באמצעות הסמארטפון. היא עושה זאת על ידי הוספת פיצ׳רים שימושיים, חברתיים ומהנים לשיחות הטלפון הבנאליות שאנו מכירים, ובכך הופכת את הפעולה שמעט נדחקה לשוליים לטובת התכתבויות בהודעות או מיילים, לאינטרקאטיבית ואטרקטיבית יותר.

Yallo מאפשרת בין היתר הקלטת שיחה בקלות, חיפוש אחר שיחות שהתנהלו ואפילו להאזין להן או לתייג אותן. פיצ׳ר בולט בו מתגאה החברה הוא שלא תצטרכו לפספס שיחות, גם במצבים בהם אין קליטה. איך? כל עוד תהיו מחוברים ל-WiFi, האפליקציה כבר תדע לנתב את השיחה שהתקבלה למכשירכם, גם בלי רשת סלולארית באיזור. כמו כן, במידה ואתם מנסים להשיג מישהו מספר פעמים והוא לא מבין את הרמז וממשיך לסנן, תוכלו להוסיף הסבר קצר שילווה את השיחה אודות הסיבה בגינה אתם מתקשרים.

InPlay הישראלית מגייסת מיליון וחצי דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית InPlay מפתחת פלטפורמה שמאפשרת לאוהדי כדורגל לנהל צ’אטים בסגנון ווטסאפ ולקבל פיד חדשות ספורט רלוונטי עבורם. החודש הודיעה החברה על גיוס של מיליון וחצי דולר ממשקיעים פרטיים וחתימה על הסכם שיתוף פעולה עם צ’לסי, אחד ממועדוני הכדורגל הפופולאריים ביותר בעולם.

בראיון שערכנו עם דני קשתי מ-InPlay ניסינו להבין האם לא יותר פשוט להשתמש בווטסאפ? קשתי מסביר שבניגוד לווטסאפ, שהיא כלי למסרים בין אנשים שמכירים אחד את השני בלבד, InPlay מחברת בין אנשים שאולי לא מכירים אחד את השני, אבל הם חולקים נושאי עניין משותפים, כמו אהדה לקבוצה, חברות בקבוצת אוהדים מאיזור גיאוגרפי מסוים ועוד. בנוסף, מסביר לנו קשתי, הפלטפורמה שלהם מספקת גם תוכן איכותי בזכות ה-HotWire שמציף למשתמש מידע רלוונטי מאלפי מקורות שונים ומאפשר לו לשתף ידיעות בלחיצה אחת (“פס”) בקבוצות הרלוונטיות וכן, הם מאפשרים לאוהדים להביע את עצמם עם סטיקרים.

My Size הישראלית מגייסת 1.3 מיליון דולר

חברת MySize, המציעה מדידה מדויקת של מידות הגוף באמצעות הסמארטפון, הודיעה על גיוס 5.2 מיליון ש”ח בדרך של הלוואה המירה. ככל שההלוואה תומר במלואה, החברה תקצה למשקיעים 514,285 מניות רגילות, המשקפות מחיר של 3.5 דולר למניה. ההסכמים הנוכחיים מצטרפים להסכם נוסף עליו חתמה החברה בחודש האחרון, בהיקף של כ-2 מיליון ש״ח.

הטכנולוגיה של החברה תאפשר למשתמש למדוד את מימדי גופו לשם התאמת פרטי ביגוד ורכישתם באינטרנט. מדידה זו תתבצע באמצעות הסמארטפון, מוצר שנגיש הרבה יותר לכולנו מאשר סרט מדידה סטנדרטי.

הרעיון שעומד מאחורי הפיתוח הוא לאפשר לקונה לבצע רכישה מוצלחת ומדויקת ככל האפשר באמצעות הסמארטפון, כך שתהיה מותאמת למידותיו מבלי שיצטרך להחליפה או להחזירה. כמו כן, במידה והאפליקציה אכן תעבוד כראוי היא צפויה לחסוך לנו הרבה כסף שהוצאנו על פריטים שהתעצלנו לשלוח בדואר ונתקעו בארון. לכל משתמש באפליקציה יהיה ID ייחודי אשר יכיל וישמור בתוכו את המידות המדויקות שלו, כך שיאפשר לו להיכנס לאתר קניות ולרכוש בגדים המתאימים בדיוק עבורו על ידי הכנסת ה-ID באתר.

הסטארטאפ הישראלי Shadow מגייס 3 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Shadow מציגה ביקורות ודירוגים של מוצרים, שירותים ואנשים שנלקחים ממאות אתרים. החודש הודיעה החברה על גיוס של 3 מיליון דולר. Shadow מסכם את חוות הדעת השונות של הקהל על מוצרים, שירותים ואפילו אנשי ציבור שונים. לצורך כך סורקת החברה מאות אתרי דירוג שכוללים ביקורות וחוות דעת שונות וביניהם: RottenTomatoes, IMDB, MetaCritic, Amazon ורשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, Reddit ,Pinterest ועוד.

האלגוריתם שפיתחה החברה מעניק את הציונים למוצרים, לשירותים ולאנשים השונים, כשהמערכת של החברה מחלקת אותם ליותר מ-50 קטגוריות שונות. כאשר משתמש כלשהו מחפש ערך כמו מוצר, דגם, שירות או איש מסויים, הוא מגיע לדף האישי שהמערכת יצרה, שכולל בין השאר הסבר או ביוגרפיה קצרה וכן את חוות הדעת השונות.

נובה הישראלית רוכשת את ReVera האמריקאית ב-46.5 מיליון דולר

נובה (Nova) מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מדידה אופטית לבקרת תהליכים, הודיעה על רכישת ReVera האמריקאית, המציעה פתרונת מדידה בטכנולוגית X-Ray, עבור 46.5 מיליון דולר. הרכישה צפויה לתרום 25-30 מיליון דולר להכנסות השנתיות של נובה, ולהניב גידול ברווח למניה על בסיס GAAP-NON תוך 12 חודשים מהשלמת העסקה.

נובה מכשירי מדידה בע”מ מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה אופטיים משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. החברה פיתחה מכונות מטרולוגיה (מדע המדידה) אשר מבצעות מדידה אופטית באותם שבבים המצויים בכל סמארטפון או טאבלט, וכך בעצם מזהה כשלים. סל המוצרים של החברה תומך בפיתוח והייצור של המכשירים המתקדמים בשוק, מה שמאפשר ללקוחותיה לשפר את ביצועי התהליכים, לשפר את תשואות המוצרים ולזרז את הזמן הנדרש למוצרים לצאת לשוק. מטה החברה ממוקם ברחובות ובנוסף לו בבעלותה סניפים ברחבי העולם בין היתר בטאיוואן, קוריאה, סינגפור, סין, ארה״ב ויפן.

חתימה טובה: ARX הישראלית נרכשה על ידי DocuSign

חברת Arx הישראלית, שמפתחת פתרונות של חתימה דיגיטלית, הצפנה ואבטחת מידע הודיעה כי נרכשה על ידי חברת DocuSign האמריקאית. סכום הרכישה לא פורסם, אולם ההערכות הן כי הוא עומד על כ-30 מיליון דולר.

חברת ARX היא חברה ותיקה שהוקמה כבר ב-1987, אולם מאז עברה מספר ידיים, כשב-2001 הועברה החברה ללא תמורה לידי ההנהלה, בראשות המנכ”ל גדי אהרוני והעובדים. ARX מפתחת פתרונות חתימה דיגיטלית, הצפנה ואבטחת מידע עבור ארגונים חברות בינלאומיות מתחומים מגוונים, כולל המגזר הפרטי והממשלתי, ויש לה ניסיון של יותר מ-20 שנה באבטחת מידע ויישומי חתימה דיגיטלית.

Unicorn נולד: הסטארטאפ SimpliVity מגייס 175 מיליון דולר לפי שווי שוק של מיליארד דולר

הסטארטאפ SimpliVity שהוקם ב-2009 על ידי היזם הסדרתי דורון קמפל, הודיע על גיוס של 175 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. את הסבב הובילה קרן השקעות Waypoint Capital, זרוע ההשקעות של משפחת Bertarelli השוויצרית. מה שמעניין הוא שהקרן הכירה את SimpliVity כאשר נזקקה לשירותיה והפכה להיות לקוחה שלה.

SimpliVity נחשבת לאחת החברות החלוצות בתחום התשתיות המאוחדות (hyperconverged), כשהטכנולוגיה שפיתחה הופכת גם תשתיות מורכבות ומסורבלות לקלות ומהירות באמצעות, בין השאר, ויתור על מידע מיותר. לפני כשנתיים השיקה SimpliVity את מוצר הדגל שלה, ה-OmniCube, שכולל טכנולוגיה לניהול משולב של שרתים, וירטואליזציה של שרתים, ניהול מערכות גיבוי ורשתות תקשורת, ומאז היא חוותה צמיחה מרשימה למדי: ב-2014 גדלו הכנסות החברה ביותר מ-500 אחוזים לעומת השנה הקודמת

 Sqwik ו-Gemsense מגייסות כל אחת 700 אלף דולר

סצנת הסטארטאפים החיפאית חגגה החודש שני גיוסים: חברת Sqwik העוסקת בתחום המובייל והמדיה החברתית ו-Gemsens מתחום המחשוב הלביש, שמודיעות כל אחת על גיוס 700 אלף דולרים מ״היי סנטר״ החממה הטכנולוגית החיפאית, במסגרת השקעה שמקורה במשקיעים פרטים ובכספי המדען הראשי.

PlayBuzz הישראלית מגייסת עוד 16 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית PlayBuzz הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 16 מיליון דולרים בהובלת קרן הון הסיכון 83North (לשעבר Greylock IL). החברה אחראית על פיתוח פלטפורמה שמאפשרת לאלפי אתרי תוכן ברחבי העולם ליצור חידונים, סקרים, רשימות וצורות נוספות של תוכן אטרקטיבי שניתן להטמיע בכל אתר או אפליקצייית מובייל.

PlayBuzz נוסדה ב-2012 על ידי שאול אולמרט, ירון בוזנח ותום פחיס, וכמעט מרגע ההשקה, זכה האתר שהקימה למספר רב של מבקרים. כיום, נהנה האתר מיותר מ-80 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש והוא מדורג כבר ארבעה חודשים ברציפות במקום הראשון בעולם במספר השיתופים בפייסבוק, תוך כדי כך שהוא גובר על מגה-אתרים כמו Huffington Post, BuzzFeed ו-Fox News. האתר יצר סביבו קהילה הולכת וגדלה של אלפי אתרים ויוצרי תוכן, שיוצרים, משלבים ומפיצים תכנים מגוונים, שמעודדים מעורבות גולשים ושיתופיות ברשת.

Fundbox הישראלית מגייסת 40 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Fundbox, שמטרה לעזור לעסקים לנהל ולהסדיר את תשלום החשבוניות שלהם, הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 40 מיליון דולרים. בסבב הגיוס השתתפו בלומברג קפיטל, שלמה קרמר, Khosla Ventures, NyCa Investment partners ו- General catalyst partners.

Fundbox פיתחה פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לקבל תשלום מיידי עבור החשבוניות השונות שלהם, ובכך להיפטר מאחד מהמנהגים המגונים ביותר הקיימים כיום בתחום זה: שוטף פלוס 30, 60, 90 וכך הלאה. כיום עשרות אלפי עסקים כבר מחוברים לפלטפורמת Fundbox ומידי שבוע החברה מטפלת באלפי חשבונות. כך בעצם מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לייעל את תזרים המזומנים שלהם, באמצעות הקדמת תשלומים עבור חשבוניות שלא שולמו.

Meerkat לא עוצרת: מגייסת 12 מיליון דולר בהובלת קרן גריילוק 

Meerket, או Air ו-Yevvo בגלגוליה הקודמים, השלימה סבב גיוס בגובה של כ-12 מליון דולרים בהובלת הסניף האמריקאי של קרן ההון סיכון Greylock, לפי שווי של 40 מליון דולר לפני הכסף.

לאלו מכם שהצליחו לפספס את הרעש, האפליקציה של Meerkat הושקה ב-27 בפברואר ומציעה לכל משתמש טוויטר בעל אייפון (החברה עדיין לא שחררה גרסת אנדרואיד מלאה) לשדר בלייב, כשכל העוקבים שלו בטוויטר מקבלים לינק לשידור. לחיצה על הלינק מפעילה את הסטרימינג והם יכולים לצפות בו. כל ציוץ תגובה של העוקבים מופיע בלייב למשדר והוא יכול כמובן להגיב להם – הכל ממסך האפליקציה. הרעיון אולי בסיסי, אבל הצורך שהוא ענה עליו היה משותף להמון משתמשים של הרשת החברתית. האפליקציה גם נהנתה מחשיפה בזמן השקת השעון של אפל בשבוע שעבר, כאשר אורחים באירוע שידרו אותו בלייב לעוקבי הטוויטר שלהם.

E2C הישראלית, שפיתחה סמארטפון ייעודי לבני הגיל השלישי, גייסה 1.3 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי E2C – Easy to connect , שמעוניין לחולל מהפכה בכל הקשור להנגשת מוצרי טכנולוגיה למבוגרים, הודיע על השלמת סבב גיוס Seed בסך 1.3 מיליון דולר. בגיוס השתתפו חממת אקספלור, המדען הראשי והחברות Tmt Investments  ו-Curious Minds, גיא אדרי, גדי אנג’ל וגל בלינקס יבואני המותג HISENSE בישראל.

החברה פיתחה סדרה מוצרים הכוללים סמארטפון, טאבלט וטלוויזיה חכמה, המאפשרים לקהל משתמשים שלא בהכרח נולד עם מחשב ביד, לעשות בטכנולוגיה שימוש ובצורה פשוטה ונוחה. המוצר הראשון מבית החברה הוא הבייסיק סמארטפון, מכשיר מבית LG הקיים בשלושה דגמים, אשר זכה להצלחה בישראל ונמכרו ממנו עד כה כ-10,000 יחידות.

חברת אבטחת הסייבר הישראלית Solebit מגייסת 2 מיליון דולר

Solebit Labs הודיעה החודש על השלמת סבב גיוס ראשון (Seed) בסך שני מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון גלילות קפיטל. הפיתוח של החברה נועד לספק מענה והגנה לארגונים גדולים מפני התקפות סייבר ממוקדות.

הפתרון שהחברה מציעה נועד לחסום נוזקות בשלב מוקדם מאוד, הרבה לפני שהן מגיעות למחשב. בעזרת טכנולוגיה שפיתחה החברה, היא מסוגלת לזהות את המתקפה על סמך מכנה משותף שקיים ברוב המוחלט של התקיפות. המערכת מזהה את ניסיון החדירה וחוסמת אותו באופן אוטומטי וללא התבססות על ידע קודם.

עליבאבא תשקיע עשרות מיליוני דולרים בקרן JVP הירושלמית

ענקית הסחר הסינית Alibaba תשקיע עשרות מיליוני דולרים בקרן ההון הישראלית JVP. אחת המגמות הבולטות של השנה האחרונה היתה כניסתן של החברות הסיניות והשקעותיהן המתרבות בישראל. הבאה בתור היא כאמור Alibaba, ענקית הסחר הסינית, שצפויה להשקיע עשרות מיליוני דולרים בקרן JVP הישראלית. על פי הוולסטריט ז’ורנל, היקף העסקאות בין חברות סיניות לישראליות זינק מ-50 מיליון דולר ב-2013 ליותר מ-300 מיליון דולר ב-2014, כששיתופי פעולה כמו זה של AliBaba ו-JVP צפויים להמשיך את המגמה.

Skycure מגייסת 8 מיליון דולר כדי להגן על הסמארטפונים בעזרת חוכמת ההמונים

חברת Skycure הישראלית מפתחת מערכת הגנה לסמארטפונים שמשתמשת בחוכמת ההמונים, כדי לחזות ולמנוע התקפות. החודש הודיעה החברה על גיוס של 8 מיליון דולר. החברה עורכת מיליוני בדיקות אבטחה מדי חודש ומנטרת עשרות אלפי התקנים תאגידיים. הניתוח שעורכת החברה כולל בדיקת ההתנהגות הזדונית והלגיטימית של השירותים, האפליקציות והרשתות שעימן ההתקנים התקשרו, ומאפשר לסקייקיור לחזות היכן יתרחשו המתקפות הבאות. הלקוחות של Skycure נהנים מיתרון של תמונה מקיפה של כל תקרית, בין אם השפיעה על הרשת או ההתקנים שלהם או לא. Skycure ממפה את כל האיומים ב”מפה חיה” שזמינה לכל אחד, מבלי שיצטרך להימנות על לקוחותיה.

Keywee מגייסת 9.1 מיליון דולר; תמצא את הקהל המתאים לתוכן שלכם

הסטארטאפ הישראלי Keywee פיתח פלטפורמה, שעושה שימוש בכריית טקסט וביג-דאטה, כדי למצוא את הקהלים המתאימים ביותר לתוכן שנוצר על ידי משווקים, תוך כדי הסתמכות על היעדים השיווקים שלהם. Keywee הוקמה ב-2013 על ידי יניב מקובר ומאז הספיקה להשתתף במחזור השלישי של תוכנית ההאצה UpWest Labs. החברה תשתמש בהון שגוייס כדי להמשיך לפתח את המוצר בתל אביב, ובמקביל, להמשיך את מאמצי השיווק והחדירה שמנוהלים ממשרדי החברה בניו יורק.

בלב הפלטפורמה שפיתחה Keywee עומד ה-Audience Graph. גרף זה הוא שילוב של נתונים רבים שנאספים על משתמשים כמו מידע דמוגרפי, גיאוגרפי, מין, גיל ועוד מידע שמוזן לפרופילים ברשתות החברתיות השונות, ביחד עם מאגר סמנטי של מילים ומשפטים שקשורים לנושאים שונים. Keywee משתמשת בגרף ומודל חיזוי שפיתחה, כדי לקבוע אילו קהלים, או קבוצות משתמשים, יקראו את התוכן של המשווק. לאחר מיפוי הקהלים, משתמשת Keywee באלגוריתם עיבוד שפה טבעית, כדי להבין את נושא הטקסט וכדי להתאים אותו לקהלים הרלוונטיים שצפויים להתעניין בנושא.

GreenRoad הישראלית מגייסת 26 מיליון דולר

מדובר בגיוסה השישי במספר של החברה, כאשר סך גיוסיה עד כה לסכום כולל של 84.4 מיליון ובין משקיעיה ניתן למצוא את אל גור וריצ׳ארד ברנסון. הפתרון שפיתחו עושה שימוש בסמארטפון על מנת לעקוב אחר הנהג, ובכך משפר את נהיגתו, חוסך דלק ומצמצם עלויות כספיות של תקלות טכניות.

הסטארטאפ GreenRoad מסייע לנהגים לשפר את נהיגתם באופן עצמאי ובכך להגיע לחיסכון משמעותי בדלק. הפיתוח של החברה מיועד בעיקרו לציי רכבים גדולים ומביא לחיסכון עצום במשאבים לארגונים המחזיקים מאות ואלפי רכבים. באמצעות הפתרון מתקיים שיפור מיידי בכל הקשור לביצועי הנהג, זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של תקשורת ניידת המותקנת ברכב. ביכולתו של השירות להפחית את תצרוכת הדלק, שיעור התאונות, הוזלת דמי הביטוח וצמצום עלויות נזקים, זאת על ידי ניתוח התנהגות הנהג ומיקוד תשומת הלב שלו ומפעיל הצי באזורי סיכון וחוסר יעילות.

iAngels מגייסת 2.25 מיליון דולר מרומן אברומביץ’

פלטפורמת ההשקעות iAngels של היזמות הישראליות מור אסיא ושלי הוד מויאל הודיעה החודש על גיוס 2.25 מיליון דולר ממספר משקיעים מוכרים, בראשם המיליארדר הרוסי, רומן אברמוביץ’ וחברת ההשקעות שלו, Millhouse Capital. בצעד מתבקש בוצע הגיוס בעזרת הפלטפורמה אותה פיתחו היזמות.

iAngels היא פלטפורמת השקעה שמאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע במשותף עם משקיעים בולטים ומוכרים בתחום, וליהנות כך מגישה לסטארטאפים בשלבים מוקדמים מאוד. עד עכשיו הצליחו כ-15 חברות סטארטאפ לגייס בהצלחה את ההון הדרוש להן בעזרת הפלטפורמה. חברת הסטארטאפ ה-16 במספר לגייס בהצלחה בעזרת הפלטפורמה היתה לא פחות מאשר iAngels עצמה.

Innovid הישראלית מגייסת 10 מיליון דולר

אינוביד הישראלית (Innovid) הודיעה החודש על השלמת סבב גיוס רביעי על סך 10 מיליון דולרים. בסבב השתתפו המשקיעות הקיימות בחברה: Genesis Partners, סקויה קפיטל וT-Venture מבית דויטשה טלקום, ומצטרפת אליו שחקנית חיזוק משמעותית בתחום: Cisco Investments. מדובר בסבב הגיוס הרביעי של החברה (לא כולל סיד), שמציב את סך גיוסיה עד כה על 37.6 מיליון דולר.

הפלטפורמה שמפתחת Innovid מאפשרת למשרדי פרסום שעובדים עבור מותגים ומשווקים לכלול מודעות וידאו אינטראקטיביות על שלל מוצרים, כגון טלוויזיות, מחשבים ניידים וגאדג’טים אחרים. המודעות יכולות לכלול אלמנטים אינטראקטיביים כגון משחקים, תחרויות, אפליקציות חברתיות וחיבורים למסחר אלקטרוני. מוצר הדגל של החברה, ה-iRoll, הוא כלי המאפשר למשרדי הפרסום להפוך את הפרסומות שלהם לאינטראקטיביות. בעזרת ה-iRoll, המפרסמים יכולים גם למדוד את הפרסומות שלהם בעזרת כלי המונטיזיציה שמוטמעים במוצר.

MyCheck הישראלית מגייסת 5 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית MyCheck, המפתחת אפליקציית ארנק סלולרי לסמארטפונים הודיעה החודש על השלמת סבב גיוס שלישי בגובה 5 מיליון דולר. ההשקעה נעשתה באמצעות Santander Innoventures קרן ההון סיכון של אחד הבנקים הגדולים בעולם, Santander.

כשקמה החברה, האפליקציה של Mycheck הציעה אפשרות לתשלום מהיר, זריז ומיידי ללא צורך בהוצאת הארנק או המתנה למלצרית בשביל לקבל את החשבון, כך שאין ספק שבבארים עמוסים או במקומות בעלי שירות בעייתי, היה מדובר ביתרון משמעותי שיכול לשנות את כל חווית הקנייה וההמתנה לנותני השירות בבית העסק.

לאחרונה שינו את הפלטפורמה ואת האסטרטגיה של החברה למערכת מודולרית, כדי שרשתות יבחרו אילו את היכולות שברצונן לשלב: תשלום בשולחן, תשלום בדלפק, הטבות, CRM, הזמנה מראש, משלוח וכו’ ולא רק לתחום המסעדות.

Ninox הישראלית מגייסת 5 מיליון דולר

דום נשימה חסימתי (OSA) הוא מצב בו בסיס הלשון והחך חוסמים את דרכי האוויר בזמן השינה. כתוצאה מכך נגרמות נחירות ויקיצות מרובות, מה שכמובן פוגע באיכות וברצף השינה וגורם לעייפות וחוסר ריכוז במהלך היום וכן תחלואה נלווית. חברת הסטארטאפ Ninox, מפתחת מכשיר חדשני לטיפול בתופעה, הודיעה החודש על השלמת גיוס של 5 מיליון דולר, כשעוד 5 מיליון דולרים נוספים יושקעו בהתאם לעמידה ביעדים.

Ninox מפתחת מכשיר חדשני וממוזער, שיהיה יעיל, נוח לשימוש וללא תופעות הלוואי האופייניות למכשירי הטיפול האחרים. החברה הוקמה על ידי אלכס רפופורט, שמשמש גם כמנכ”ל שלה.

GlassesUSA מודיעה על גיוס 12.5 מיליון דולר

אתר GlassesUSA, המאפשר מדידה וירטואלית ורכישה משקפי שמש וראיה עם מרשם, הודיע החודש על השלמת סבב גיוס מוסדי ראשון בסך 12.5 מיליון דולר בהובלת קרן ויולה פרייבט אקוויטי מקבוצת ויולה. האתר מציע חווית רכישה מתקדמת המתבטאת בעיקר בשימוש בטכנולוגיה של מראה וירטואלית, המאפשרת ׳מדידה׳ של המשקפיים באמצעות שימוש במצלמת המחשב. ההשקעה הנוכחית היא סבב הגיוס המוסדי הראשון של החברה, ותשמש אותה למימון תכנית צמיחה שתעזור לבסס את מעמדה כשחקן מוביל בתחום.

בין הפיצ׳רים הנחמדים של האתר קיימת האופציה למדוד את הדגמים ׳על אמת; מכיוון ורכישת משקפיים באופן ווירטואלי היא לא פעולה פשוטה, קיימת אופציה להעלות תמונה ברורה של עצמך או לצלם חדשה באמצעות המצלמה של המחשב הנייד, ולמקם אותה בהתאם להוראות על מנת שהתוצאות שיוצגו יהיו דומות ככל שניתן למציאות.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: