לאן הלך הכסף? הסטארטאפים שגייסו ונרכשו ביולי 2015

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות, הרכישות והגיוסים של חודש יולי

money

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? בסיכום חודשי מיוחד, גיקטיים אסף עבורכם את כל ההשקעות, הרכישות והגיוסים של חודש יולי.

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<< הגיוסים של חודש יוני

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל info AT geektime.co.il

Splacer הישראלית מגייסת 1.4 מיליון דולר, תייצר לכם כסף מהבית כשאתם בעבודה

פלטפורמת Splacer הישראלית, מאפשרת לכל בעל נכס, מדירה לבית ועד למשרד ייחודי להציע אותו בשעות בהן הוא לא תפוס תמורת כסף לגורם אחר. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 1.4 מיליון דולר. את הגיוס הובילה כרמל ונצ׳רס ביחד עם משקיעים פרטיים. כמו כן, הודיעה החברה על השקת גרסת הבטא של הפלטפורמה שלה בניו יורק, כך שבעלי נכסים פרטיים ומסחריים יוכלו כעת להירשם ולהציע את החללים שבבעלותם לאחרים גם שם.

Splacer מקשרת בין בעלים של נכסים מיוחדים ובין אלו המעוניינים ליצור אירועים חווייתיים שונים, כדוגמת מסיבות, סדנאות, צילומים, תערוכות, פופ-אפ ועוד. שלא כמו פלטפורמות אחרות שמציעות חללי אירוע, הפלטפורמה של הסטארטאפ הישראלי מציעה חללים פרטיים ומסחריים שלאו דווקא הוקמו במטרה שיתקיימו בהם אירועים כמו גלריות, סטודיו לאמנות, לופטים למגורים, גינות אורבניות ומחסנים תעשייתיים.

Minute הישראלית מגייסת 4 מיליון דולר כדי לחסוך לכם זמן

מכיוון ולמרבית האנשים הזמן הפנוי מוגבל לאורך היום, אין באפשרותם לבזבז אותו בצפייה, מהנה ככל שתהיה, בסרטונים. Minute הינה אפליקציה בסגנון טינדר, שמאפשרת למשתמשים לדפדף בתקצירים של סרטונים ויראליים, אשר מראים רק את ׳התכלס׳ של כל סרטון.

החודש הודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס ראשון בסך 4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. ״סבב הגיוס נועד לסייע להמשיך ולפתח את טכנולוגיות הוידאו של האפליקציה, להגדיל את צוות הפיתוח ואת הטמעת הטכנולוגיה בחברות תוכן נוספות״ אמר לגיקטיים עמית גולן, מנכ״ל ואחד מארבעת מייסדי החברה.

דרך האפליקציה המשתמשים יוכלו לבחור מעין ׳חבילות תוכן׳ המבוססות על תחומי עניין, כאשר סרטונים שימצאו חן בעיניהם יסומנו בתנועת Swipe ימינה, וכאלו שמעוניינים לדלג עליהם יסומנו בתנועה שמאלה. בצורה זו, במקום לצפות בסרטון אחד באורך של שתי דקות שלמות, המשתמש יוכל לצפות בקליפ, אוסף של סרטונים שנוצר במיוחד עבורו אשר מורכב מתכנים שהוא אוהב.

MST מגייסת 12.5 מיליון דולר לפיתוח רובוט שמסייע בניתוחים

חברת MST מיקנעם, שמפתחת כלי עזר לניתוחים לפרוסקופיים, השלימה סבב גיוס C בגוסה 12.5 מיליון דולר ובהובלת Haisco הסינית, המתמחה במכשור רפואי.

בזמן ניתוח לפרוסקופי מחדיר הכירורג סיב אופטי שבסופו מצלמה זעירה שמעבירה את התמונה למסך גדול שניצב לפניו ועוזרת לו כך לבצע את הניתוח. הבעיה העיקרית בביצוע ניתוחים אלו הוא המיומנות הגבוהה שדרושה מהצוות הרפואי שאמור לתפעל את המצלמה. לשם כך פיתחה MST את AutoLap, מערכת בקרת תנועה רובוטית עדינה, שכוללת זרוע מכנית. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות של ראייה ממוחשבת מניעה המערכת בעדינות את המצלמה בדיוק למיקום שהכירורג חפץ. בזכות השימוש במערכת שפיתחה MST, ניתן למעשה לוותר על אנשי הצוות שתפקידם היה לשלוט במצלמה לפי הוראות הכירורג.

Funzing הישראלית מגייסת 1.5 מיליון דולר

חברת Funzing, המאפשרת למצוא פעילויות באיזור הקרוב אליכם ואף להפוך את התחביב שלכם לעסק משתלם, השלימה סבב גיוס ראשון בסך 1.5 מיליון דולר. בעוד שעד עכשיו התקיימה החברה באמצעות מימון עצמי, את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Inimiti. הגיוס הנוכחי נובע מהגידול בהיקף השימוש בפלטפורמה בישראל, ביחד עם התרחבות וצאתה של גרסה ייעודית לשוק הבריטי.

אמצעות פלטפורמת Funzing יכולים המשתמשים ליצור או לחפש פעילויות חדשות, החל ממסיבות נושא, סדנאות יצירה ואפילו שיעורים שבועיים שילמדו אתכם כיצד להכין את החומוס המושלם, בהתאם למה שהמשתמשים מסביבכם יכולים להציע וכמובן, בהתאם למה שאתם מעוניינים למצוא. מהצד השני, האתר מאפשר לכם לקחת את התחביבים בהם השקעתם את מיטב הזמן הפנוי שלכם ולהעביר את הידע הלאה, אל הסביבה הקרובה שלכם, ואף להרוויח על כך כמה שקלים.

GetEat הישראלית, המתחרה ב-רסט, סיבוס ותן-ביס מגייסת מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי עומד מאחורי אפליקציה שמסייעת למשתמש למצוא את המבצע המשתלם ביותר במסעדות הקרובות אליו. החודש השלים סבב גיוס ראשון בסך מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ויוצא לסבב גיוס נוסף לטובת פיתוח בארץ ובארה״ב. האפליקציה היא למעשה פלטפורמה פרסומית שמאפשרת לבעלי מסעדות לייצר קמפיין מיידי לקהל יעד ממוקד, שמפולח בעזרת אלגוריתם מיוחד שפיתחו מהנדסי האפליקציה.

GetEat פיתחה מערכת BI למסעדות, אשר באמצעותה ניתן לזכות בסטטיסטיקות בזמן אמת לגבי הביצועים והמכירות של כל מסעדה, במיוחד על המבצעים הקיימים בה והחשיפה אליהם. כך בעצם מנהלי המסעדות או הרשת יכולים לבחון את כדאיותם של המבצעים שמציעים, לעומת מבצעים אחרים או מנות המוצעות תמורת מחיר רגיל בתפריט. בעוד שהמסעדות עצמן נהנות ממערכת חכמה אשר מנתחת את התנהגות הסועדים, המשתמשים כמובן נהנים ממבצעים משתלמים יותר.

קרן StageOne II מגייסת 65 מיליון דולר

קרן ההון סיכון הישראלית StageOne גייסה 65 מיליון דולרים עבור הקרן השנייה שלה, StageOne II. הקרן החדשה תתמקד בהשקעות בחברות בתחילת דרכן אשר מפתחות תוכנה ארגונית ופתרונות לספקי תקשורת. לפי הדיווח, הקרן תסייע לחברות בשלב הראשוני עם השקעה של 500-700 אלף דולר וסכום כולל של עד 6 מיליון דולר בחברה.

הקרן מתמקדת בחברות ישראליות בתחום הדאטה סנטרים, סייבר, רשתות, ענן ותשתיות. הקרן מעוניינת להיכנס בתור משקיעה בחברות המתקיימות באמצעות אנג׳לים ומיקרו – קרנות, ולהמשיך עימן בשלבים המתקדמים יותר.

מעבר לסיוע הכלכלי, מסייעת החברה בהדרכה, תמיכה וליווי.כחלק מתהליך ההשקעה של הקרן היא מציעה ליזמים חיבור עם ספק התקשורת המתאים בשלב מוקדם במטרה לזהות את הצורך ולעזור לחברה להתקדם, הדרכה עבור היזמים על ידי מובילים בתעשייה המקומית והעולמית וכמובן עזרה לחברות לבנות ולפתח את המוצר הטוב ביותר שיענה על הדרישות הללו.

WhipClip הישראלית מגייסת 40 מיליון דולר

WhipClip של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, הודיעה החודש על השלמת סבב גיוס בגובה 40 מיליון דולר. את הגיוס הובילה ענקית ניהול הנכסים האמריקאית, Eminence Capital, הנאמדת בכ-6.4 מיליארד דולר. הגיוס נעשה בהובלת משקיעים נוספים המושקעים בחברה, כגון הקרנות-IVP Partners ו-Raine Ventures. כזכור, בחודש ינואר השנה, גייס המיזם כ-16 מיליון דולר. לגיוס זה קדם גיוס ראשוני של כ-6 מיליון דולר, עם הקמת החברה בחודש יולי אשתקד.

WhipClip היא אפליקציה שמאפשרת למשתמשים שלה לשתף ברשתות החברתיות קטעים מתוכניות טלוויזיה – בזמן אמת. בנוסף מאפשרת האפליקציה למשתמשים ליצור קליפים אישיים של תוכני וידאו ולשתף אותם ברשתות החברתיות. באפליקציה משולב גם מנוע חיפוש לתוכני וידאו.

נכון לעכשיו, הספיקה החברה כבר לחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם גופי תוכן גדולים בארה״ב ביניהם ABC, CBS והרשת של אופרה ווינפרי. אולם, כדי להצליח היא זקוקה להרבה יותר גופי תוכן משפיעים דוגמת AMC, NBC ו-HBO. כאמור, האפליקציה נמצאת עדיין בשלב הבטא, ולכן היא זמינה להתנסות רק לאחר הרשמה וקבלת הזמנה במייל.

חברת אבטחת המידע הישראלית SafeBreach מגייסת 4 מיליון דולר

חברת SafeBraech הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 4 מיליון דולר בהובלת סקויה ושלמה קרמר. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת זיהוי ומניעה של פרצות אפשריות על ידי האקרים, באמצעות איתור ׳החורים׳ והאיזורים הפגיעים מבעוד מועד. בעקבות ההשקעה יצטרף לדירקטוריון החברה גילי רענן, שותף בסקויה. סכום הגיוס ישמש את החברה בכדי להקים מרכז פיתוח בארץ ולהרחיב את פעילותה בצפון אמריקה.

הפתרון של SafeBreach בעצם תוקף את מערכות המידע בארגונים באופן יזום, ומתריע בפני הגורם הרלוונטי היכן מצויים חורי אבטחה לא מוגנים מפני התקפה שכזו. אותם תרחישים מדומים מהווים בעצם ׳תרגול׳ למצב קריטי, ומבוססים על מחדלי אבטחת מידע אמיתיים שהתרחשו בעולם.

Apester, המתחרה של Playbuzz מגייסת 5 מיליון דולר

פלטפורמת הסקרים הישראלית Apester הודיעה על השלמת סבב גיוס A בסך 5 מיליון דולר. את הסיבוב הובילה קרן ההשקעות מאנגרוב (Mangrove) ביחד עם טל סימן טוב, לשעבר סמנכ״ל שיווק ב-AOL, גיגי קפלן, מייסד וויקס, טל קרת, נשיא סילברסטין נכסים ומייסד אמדוקס מוריס קאהן. המימון הנוכחי יסייע לחברה להרחיב את נוכחותה בארצות הברית.

מכיוון וחווית קריאת התוכן באתרים וצפייה בוידאו עשויים להיות באנליים ומייגעים לעיתים, חברת Apester מאפשרת ליצרני תוכן בעזרת פלטפורמה צבעונית ואלמנטים של משחק לשתף את הצרכנים בתהליך צריכת התוכן באופן אינטרקטיבי. בחברה הבינו כי הדרכים להגשת התוכן מתקדמות ומתפתחות ויש להפוך אותן ליותר אישיות ומותאמות למשתתפים. כיום הם מציעים שאלונים, סקרים, טריוויות, מנועי וידאו אינטרקטיביים, מנועי סיפור מתגלגל ועוד.

Octopus הישראלית מגייסת 2.5 מיליון דולר

חברת התוכנה הישראלית Octopus, פיתחה מערכת שעושה שימוש בענן ובמובייל בכדי לרכז ולעקוב אחר כל מערך האבטחה בארגון במסך אחד. החודש הודיעה כי השלימה סבב גיוס ראשון בסך 2.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן סינגולרטים, בשיתוף ענקית הטכנולוגיה הסינית Tecent Holding Group ו-Renren.

מערכת האבטחה שפיתחה אוקטופוס מיועדת למתקנים כמו שדות תעופה, מפעלים ובתי חולים, ומאפשרת מעקב אחר המתרחש בהם באמצעות האינטרנט או אפליקציה ייעודית. המערכת מבוססת ענן מנתחת נתונים המגיעים ממצלמות מעקב, מערכות אש ואזעקה או דיווחי תנועה בזמן אמת, וכך מסייעת בהתמודדות עם מצבי חירום וקריאה לעזרה במקרה הצורך. התוכנה יכולה גם להשתלב עם כמעט כל מערכת אבטחה קיימת, וכך בעצם לאפשר למוסדות לשדרג את מערך האבטחה הנוכחי שלהם במהרה ובעלות יחסית נמוכה.

TrapX מגייסת 9 מיליון דולר, מייצרת מלכודת דבש להאקרים

חברת אבטחת המידע הישראלית TrapX הודיעה על השלמת סבב גיוס שני (Series B) בהובלת אינטל קפיטל ו-Liberty Venture Capital בגובה 9 מיליון דולרים. בסבב הקודם שהשלימה החברה בחודש מרץ שנה שעברה גייסה TrapX (תחת שמה הקודם: CyberSense) כחמישה מיליון דולרים, אז בהובלת BRM Group ו-Opus Capital.

הפתרון של TrapX הוא מעין מלכודת דבש להאקרים, רשת וירטואלית שמדמה את הרשת האמיתית של החברה, מפתה אותם להכנס אליה ושם בעצם לוכדת אותם כשהרשת האמיתית נותרת נפרדת ומוגנת. החברה סומנה לפני מספר חודשים על ידי גרטנר כאחת החברות המבטיחות בתחום אבטחת המידע.

מוצר הדגל של החברה מסייע בין היתר לחברות לזהות פירצות אבטחה ותוכנות זדוניות (Zero Day Malware) על ידי העתקת המערכות הקיימות של הארגון לשרתים אחרים, עם אבטחה מוחלשת בכוונה תחילה, אך בצורה כזו שהתוקפים אינם מסוגלים לזהות את ההבדלים בין השרת ה״אמיתי״ לשרת המשוכפל שנוצר למטרות האבטחה

רונה שגב ואיתן בק מגייסים 100 מיליון דולר לקרן הון סיכון ישראלית חדשה

הקרן החדשה, TLV Partners צפויה לגייס סכום של 100 מיליון דולרים, הנחשב כסכום גדול יחסית לקרן “ראשונה”. הקרן החדשה צפויה להשקיע בסטארטאפים בשלבים מוקדמים ואם נסתמך על ניסיון העבר מההשקעות הקודמות של שני השותפים, תחומי העיסוק של הקרן החדשה כנראה יסתובבו סביב עולמות ה-Enterprise Software, B2B, אינטרנט ו-IoT.

שגב ובק נחשבים לשניים מהשותפים המצליחים בתעשיית ההון סיכון בישראל (לפי דירוג שותפי קרנות ההון סיכון בישראל של גיקטיים ב-2014) ורק בסוף השנה פרשו השניים באופן מפתיע מקרן ההון-סיכון הישראלית פיטנגו לאחר תקופה ארוכה בה שניהם היו שותפים בקרן.

Blender מגייסת 5 מיליון דולר כדי לקשר בין לווים למלווים בעולם

חברת הסטארטאפ הישראלית Blender פיתחה פלטפורמה להלוואת p2p שמקשרת בין מי שמעוניין להלוות כסף, למי שמעוניין ללוות. החודש הודיעה על גיוס 5 מיליון דולר מקרן Blumberg Capital.

הפלטפורמה של Blender מבצעת את החיבור בין אנשים המעוניינים לתת הלוואה ולקבל ריבית אטרקטיבית על הכסף הפנוי שלהם, לבין אותם אנשים הזקוקים להלוואה זמינה בקלות ובמהירות. המערכת עושה את החיבור ביניהם, מאמתת את היכולות הפיננסיות שלהם, מתאמת בין הציפיות שלהם וגורמת לזה למעשה לקרות. כדי לאמת את היכולת הפיננסית של הלווה, אוסף המודל של החברה מידע ממקורות פיננסים וחברתיים רבים, מצליב ביניהם ומייצר פרופיל של יכולת ההחזר לצד רצון ההחזר של כל לקוח. על פי החברה, המלווים נהנים מריבית גבוהה יותר ממה שהיו מקבלים באפיקי השקעה אחרים, בעוד שהלווים נהנים מריבית נמוכה יותר מערוצי הלוואות אחרים.

Augmedics הישראלית מגייסת 800 אלף דולר

חברת Augmedics הישראלית, אשר נוסדה לפני כשנה, קיבלה מתנת יום הולדת חגיגית בצורת גיוס בסך 3 מיליון שקלים (800 אלף דולר) מחממת TerraLab ביקנעם. החברה פיתחה מערכת אשר מנצלת את יכולותיהן של משקפי המציאות הרבודה, בכדי לסייע למנתחים במהלך עבודתם על ידי הצגת אינפורמציה ׳מלאכותית׳ ורלוונטית לניתוח.

המערכת שפיתחה Augmedics נקראת ARGUS, והיא נועדה לסייע למנתחים לשפר את רמת ואיכות הניתוחים. בשלב הראשוני תתמקד החברה במערכת מציאות מודרכת אשר מיועדת לניתוחים בעמוד השדרה, וסביר להניח כי אם תיווכח כמוצלחת, תרחיב את יכולותיה בהמשך.

הטכנולוגיה פועלת כך שבמהלך הניתוח מרכיב המנתח משקפי מציאות רבודה, אשר מקרינים על גבי המנותח עצמים מדומים בצורה תלת מימדית. כך למשל, בניתוח אורתופדי תציג המערכת למנתח בזמן אמת, הדמיה של עצמות החולה במקומן האמיתי, ותאפשר לו לבצע את הניתוח באופן מדויק, כאילו רואה את העצמות מבעד לעור.

FanZone מגייסת 5 מיליון דולר, תשיג לכם טרמפ למשחק או ההופעה הבאים

הסטארטאפ הישראלי FanZone, המציע פלטפורמה לארועי ספורט ומוזיקה, הודיע על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון Olive Tree Ventures, ביחד עם משקיעים מסבב הגיוס הראשון בהם רון צוקרמן ואמיר גל אור. בתחילת דרכה הציעה החברה פתרונות תחבורה סביב אירועי ספורט ויצרה שיתופי פעולה עם מועדונים, התאחדויות וגופי תחבורה כמו רכבת ישראל וחברות אוטובוסים.

לפני כמספר חודשים הרחיבה החברה את פתרונותיה, והשיקה את FanZone Events, כלי אשר נועד לייצר לכל אירוע מוסיקה, פלפטורמה ייעודית אשר תכלול מצד אחד שרותים רלוונטים לקהל המגיע לאירוע כולל הנחות והטבות למיניהן, ומן הצד השני פתרונות לוגיסטיים ומסחריים למארגן האירוע.

Ayehu הישראלית, המסייעת לאנשי IT, מגייסת 3 מיליון דולר

חברת Ayehu הישראלית, אשר פיתחה מערכת אוטומטית לניהול תהליכים במערכות IT של ארגונים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 3 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון החדשה של אריק בן חמו, BGV, עם השקעה של 2.2 מיליון דולר. בין פתרונותיה מציגה החברה בוט, שביכולתו לבצע מגוון פעולות טכניות ׳אנושיות׳ כגון טיפול בתקלות מחשב, מתן סיסמאות, פתיחת חשבונות חסומים ועד.

המערכת שפיתחה החברה בעצם מבצעת בעצמה פעולות אחזקה ואבטחה ברשתות ארגוניות, וכך מצמצמת בהוצאות תפעול בעסקים. eyeShare מבית Ayehu, הוא פתרון אוטומציה של תהליכים אשר ממכן את התגובה הידנית של מפעיל IT מנוסה ככל שיהיה, שכן מציע יתרון מרכזי על פני מעורבות אנושית; זמן התגובה שלו הוא מיידי ואוטומטי, וניתן להגדיר מראש את המטלות שעליו לבצע בכל רגע נתון. בסופו של דבר, נועד לפתור ׳משברים׳ מבעוד מועד, על ידי פתרונות שהוגדרו מראש.

Tyto Care הישראלית מגייסת 11 מיליון דולר עם פתרון מבריק להורים

חברת Tyto Care הישראלית פיתחה פלטפורמה ניידת, המאפשרת ביצוע בדיקות רפואיות לצורך אבחון מרחוק. החודש הודיעה כי השלימה סבב גיוס בהיקף של 11 מיליון דולר בהובלת משקיע אסטרטגי אמריקאי – חברת ביטוח גדולה. בין המשקיעים גם קרן תעוזה, אחת מהחברות שהשקיעו ב-Tyto כבר בשלביה הראשונים. כמו כן, בתוך חודש וחצי תוכל החברה להחליט האם להגדיל את היקף הגיוס ב-4 מיליון דולר נוספים.

המכשיר שפיתחה Tyto Care יכול לבצע בדיקות אוזניים, גרון, ריאות, לב, חום ועוד. בעצם מדובר בפתרון המפגיש בין רופא וחולה באופן דיגיטלי, וכך חוסך ומזרז את הטיפול במצבים בהם לא ניתן לתאם פגישה פנים מול פנים או שפשוט מעדיפים להימנע ממנה. ניתן לבצע את הבדיקות בעזרת הדרכה מקוונת של רופא בזמן אמת, או לבצע אותן באופן עצמאי ולהעביר את הממצאים לרופא. המכשיר מתוכנן להימכר תמורת 220 דולר או פחות (לפחות בשוק האמריקאי).

AnyClip מגייסת 21 מיליון דולר בהובלת רומן אברמוביץ’ לפלטפורמת פרסום הוידאו שלה

פלטפורמת הוידאו של AnyClip אינה חדשה. היא איתנו בגלגולים שונים מאז 2008, אז הוקמה על ידי (כיום) ח”כ אראל מרגלית והציעה פתרון לאיתור ולהצגה של קטע מסויים מתוך סרטי קולנוע. בשנתיים האחרונות עברה AnyClip שינוי אסטרטגי בהובלת המנכ”ל אורן נאומן, ועברה לפתח טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להציג תוכן וידאו ממוקד לקהלי יעד ביותר מ-200 אלף אתרים שונים בעולם. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס של 21 מיליון דולר בהובלת קרן רומן אברומביץ’ וקרן JVP.

טכנולוגיית הפצת הוידאו שפיתחה AnyClip מתבצעת בכמה שלבים: בשלב הראשון מתבצע ניתוח נתונים ותוכני וידאו מ-50 קטגוריות שונות ומעל ל-200 תתי-קטגוריות, תוך איחסון מיליארדי פריטי מידע METADATA על הסרטים ואופי צפייתם באתר מרכזי. לאחר מכן, הטכנולוגיה מאפשרת הבנה של הסביבה שבה הווידאו מתנגן והתאמה של התוכן למאפיינים השונים של המשתמש והאתר כמו זיהוי התכנים אליהם הוא נחשף, זמן הגלישה באתר והתנהגותו. לצורך כך, משתפת החברה פעולה עם בעלי אתרים, מפרסמים וכמובן שותפי תוכן. בין לקוחות החברה ניתן למנות את פייסבוק, יאהו, וידיאולוגי, Xasis, גוגל ועוד.

Keeprz נרכשת על ידי Como בסכום המוערך ב-50 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Keeprz, המתמחה בתחום הנאמנות ואינטראקציה בין לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים, נרכש על ידי Como המפתחת פלטפורמה לעסקים לבניית אפליקציית מובייל. שתי החברות הודיעו כי חתמו על הצהרת כוונות לבצע את הרכישה, ויידעו כבר את עובדיהן על כך. הליך הרכישה יסתיים לאחר בדיקת הנאותות ולאחריו הפתרונות, הצוות והידע שפיתחה Keeprz ישולבו בתוך חברת Como ויצטרפו ל-100 העובדים המועסקים במשרדיה בנס ציונה. על אף ששתי החברות נמנעו מלציין את שווי העסקה, היא מוערכת בכ-50 מיליון דולרים.

הפלטפורמה שפיתחה Keeprz, מאפשרת יצירת מועדון לקוחות דיגיטלי ממותג ומותאם לצרכיהם של עסקים, מותגים ומועדוני צרכנות. באמצעות אפליקציית מובייל ייעודית ומערכת ניהול, ניתן לבצע ניתוח של מגוון הפעולות של המשתמשים השונים. כך למעשה יכולים עסקים לתקשר עם לקוחותיהם, ללמוד אודות הרגלי הקנייה שלהם ולהציע להם הטבות מגוונות ותואמות במיוחד עבורם. כמו כן, באמצעות השירות, לקוחות יוכלו לקבל מידע על קולקציות חדשות, עידכונים, קופונים ומבצעים.

WhiteBox הישראלית נרכשת עלי די SailPoint האמריקאית

חברת האבטחה הישראלית Whitebox, ספקית של פתרונות ניהול וגישה לנתונים תוך כדי הגנה עליהם מפני איומים פנימיים וחיצוניים, נרכשה על ידי חברת SailPoint האמריקאית, חברה מובילה בניהול זהויות וגישה (IAM). הפתרונות של החברה הנרכשת ימשיכו להיות זמינים, וימותגו מחדש תחת השם SecutiryIQ. כתוצאה מהרכש החדש ושילוב היכולות של החברה הישראלית ביחד עם אלו של החברה הרוכשת, ניתן יהיה לספק מערכת מלאה לשליטה אשר תציג ׳למי בדיוק יש גישה למה׳.

הפתרון של Whitebox, מאפשר לחברות לשמור על מעקב אחר מידע, לקבל ניתוח לגבי מי, מה, מתי, ואיפה בדיוק נוצר ומאוחסן כל מידע, בכדי לאפשר להן לעמוד בדרישות רגולוטריות, לזהות ולהגן על נתונים רגישים מפני איומים פנימיים וחיצוניים יחד.

Bkstg הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר טרם עלייתה לאוויר

מיזם ישראלי חדש בשם Bkstg, אשר נועד לחבר בין אמני וחובבי מוסיקה, הודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בסך 20 מיליון דולר. לפי ידיעה שפורסמה בדהמרקר, בגיוס הנוכחי השתתפו חברות מובילות לניהול אמנים ואנשי טכנולוגיה כדוגמת חברת ניהול האמנים Live Nations, Modest Management (שמנהלת בין היתר את להקת הבנים One Direction), סקטור בראון פרוג׳קטס, קבוצת Three Six Zero. כמו גם קרן ההשקעות Lerer Hippeau Ventures, קרן ההשקעות גלובל גרופ, קרן Deep Fork Capital והמשקיעים מארק קיובן וגורדי קראופורד.

בין השרותים ש-Bkstg תאפשר נמנית האופציה לפרסם ולשחרר שירים ואלבומים, למכור מוצרים נלווים ותוכן. למעשה יהיה מדובר במערכת לניהול לקוחות (CRM) עבור מוסיקאים. המודל העסקי של החברה מבוסס על עמלה שתגבה על כל עסקה שתתבצע בפלטפרומה. הפלטפורמה בעצם מעניקה לאמנים את השליטה המלאה על התוכן והקשר שלהם עם המעריצים.

LogDog מגייסת 3.5 מיליון דולר, תגן על החשבונות שלכם

LogDog הוא סטארטאפ ישראלי שמפתח טכנולוגיית אבטחה שמתבססת על זיהוי דפוסי השימוש שלנו בשירותים השונים ומיועד לשימוש בסמארטפונים של המשתמשים הפרטיים. החודש הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בגובה 3.5 מיליון דולר.

אפליקציית המובייל, שהשיקה החברה בשנה שעברה, מסייעת למנוע נסיונות חדירה, ריגול או גניבת זיהות של המשתמשים באמצעות סריקת החשבונות השונים של המשתמשים, השוואת דפוסי השימוש הקבועים שלהם, זיהוי פעילויות חריגות ושליחת התראות מייד כשמתגלה התנהגות חשודה.

מאחורי הקלעים, הטכנולוגיה של החברה מסוגלת לזהות האקרים העוברים משירות לשירות או ממשתמש למשתמש, ומיישמים שימוש בפרצות אבטחה שונות. כך שבמקום לגלות מאוחר מידי שמישהו מפרסם תכנים בשמכם או שהגישה לחשבון שלכם נחסמה לחלוטין, האפליקציה של LogDog תדע להתריע ואף לנעול את ההאקרים הללו מחוץ לחשבונותיכם.

פייסבוק רוכשת את Pebbles הישראלית ב-60 מיליון דולר

פייסבוק רוכשת את חברת Pebbles Interfaces הישראלית תמורת סכום המוערך במספר עשרות מיליוני דולרים. כזכור, הרשת החברתית רכשה ב-2014 את Oculus שמפתחת משקפי מציאות דומה תמורת כ-2 מיליארד דולר, כשככל הנראה התכנון של פייסבוק הוא ליישם את הטכנולוגיה שפיתחה Pebbles במשקפי ה-Rift של החברה.

Pebbles Interfaces הישראלית פיתחה טכנולוגיה לחישה אנושית (Human sensing) שמזהה ידיים, רגליים ופנים ברזולוציה מתקדמת וכוח מחשוב נמוך ומאפשרת לשלבם במציאות מדומה. הטכנולוגיה מתבססת על סנסור עומק המורכב משילוב של חומרה ותוכנה, שמספק את הפתרון הטוב ביותר לחישה של איברים אנושיים. החיישן התלת מימדי שפיתחה החברה מסוגל לזהות את תנועותיו של המשתמש אפילו ברמת התנועות העדינות של האצבע ולהמיר אותן לפעולות ופקודות.

888 הישראלית רוכשת את bwin.Party תמורת 1.4 מיליארד דולר

ענקית ההימורים הישראלית 888, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום המשחקים וההימורים המקוונים, הודיעה על החלטתה לרכוש את חברת bwin.party המתחרה, המתמקדת בעיקר בתחום משחקי הספורט ונמצאת בשליטה בריטית-אוסטרית. הרכישה תתבצע תמורת 898.3 מיליון פאונד (1.4 מיליארד דולר), כאשר 352 מיליון פאונד ישולמו במזומן, והיתר במניות החברה. כתוצאה מהמיזוג בין החברות, תיווצר חברת-על, אשר צפויה להניב רווחים משולבים של למעלה ממיליארד דולר.

בתחילת דרכה הציעה 888 שירותי הימורים מקוונים בתצורת B2C – Business to costumer ובהמשך התרחבה והחלה לפעול בתחום ה-B2B – Business to business, על ידי בניית תשתיות טכניות בהן יכלו להשתמש חברות אחרות ובכך להפנות לפעילות בעצמן. האתר מספק משחקי קזינו מקוונים כדוגמת בלאק ג׳ק ורולטה לצד הימורי ספורט, אותם ניתן להוריד למחשב או לשחק אונליין באמצעות המחשב האישי, הטאבלט או הסמארטפון.

Cymmetria מגייסת 1.5 מיליון דולר כדי להטעות את התוקפים

חברת אבטחת המידע Cymmetria (סימטריה) גייסה 1.5 מיליון דולר מקבוצת החממות והיזמים Y Combinator, מקבוצת Seedcamp ומקרן Felicis. בסבב הגיוס השתתפו גם משקיעים פרטיים, ביניהם סטיב קרוקר – ממציא ה-RFC ומאבות האינטרנט. ההשקעה מתבצעת זמן קצר לאחר שגייסה סימטריה סבב סיד של מאה אלף דולר ממשקיעיה.

סימטריה פיתחה טכנולוגיית אבטחה שנשענת על חיזוי פעולות ההאקר עצמו לזיהוי סגנון התקיפה, בהתבסס על הרגלים ומתודות של פושעי סייבר למיניהם. המערכת של סימטריה תגלה אם מאחורי המתקפה עומד פושע שמנסה לגנוב נתוני אשראי, האקר שמנסה להשיג מודיעין עסקי וכן הלאה. בשלב זה, יוצג לפורץ מצג שווא של פריצה מוצלחת – אך המידע שיועבר אליו יהיה מזויף או לא רלוונטי.

פלטפורמת הוידאו הישראלית Showbox מגייסת 8 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Showbox, המאפשר למותגים ואנשים פרטים לייצר תוכן וידאו מקצועי בצורה יחסית פשוטה, הודיע על השלמת סבב גיוס A בסך 8 מיליון דולר. בסבב הגיוס לקחו חלק נשיא IMAX ברד וקסלר, צ׳ארלס פטרוצ׳לי, מנכ״ל אמריקן אמריקן אקספרס לשעבר, גיורא גיג קפלן, אחד ממייסדי וויקס, קארל פטרסון מקרן TPS ואיציק בן בסט, בעברו שותף בקרן JVP ובכיר בבליזארד. החברה אשר עד כה פעלה יחסית מתחת לרדאר, תיעזר במימון הנוכחי בכדי להמשיך ולפתח את המוצר ולחדור לשוק.

בעידן בו אנשים מאסו לקרוא טקסטים ארוכים, וכוכבי יוטיוב מרוויחים מיליוני דולרים, המלך החדש הוא ללא ספק הוידאו. באמצעות Showbox כל אחד יכול ליצור וידאו מקצועי המדמה למשל אולפן חדשות דינאמי באמצעות הסמאטרפון בלבד. הכלי מבוסס ענן, יאפשר להפיק סרטון שיראה כאילו צולם באולפן, בלי כל הציוד היקר והמשוכלל מסביב.

 

FieldOne הישראלית נרכשת על ידי מיקרוסופט תמורת 39 מיליון דולר

FieldOne הינה ספקית פתרונות לניהול מרחוק של מערך ה-IT בארגונים. החודש הודיעה כי הסכימה להצעת רכישה של מיקרוסופט, המוערכת ב-39 מיליון דולר. בעוד שהנהלת החברה ממוקמת בניו ג׳רזי, מייסד החברה, משה בוים, חסיד סאטמר, ומנכ״ל החברה אילן סלסקי הינם ישראלים.

הפיתוח של FieldOne פונה למנהלי מערכות מידע, שכן מספקת לאלו לנהל מרחוק חלקים רבים של מערך ה-IT בארגון, בעודם משוטטים בין המחשבים השונים של העובדים. בין הכלים שמאפשרת הפלטפורמה קיימת האופציה לקבוע לוח זמנים, הקצאת תקשורת וניהול מלאי ורכש. בצורה זו מנהל מערכות המידע יכול לנהל בצורה ממוקדת יותר גם סניפים מרוחקים, ועובדים אשר מתחברים למערכות הארגון דרך מכשירים ניידים. התוכנה שפיתחה החברה יכולה לרוץ בחברות הן בצורת מרכז נתונים מקומי והן כשירות ענן.

מיקרוסופט רוכשת את Adallom הישראלית ב-320 מיליון דולרים

חברת הסייבר הישראלית Adallom נמצאת במגעים מתקדמים לרכישה על-ידי מיקרוסופט. לפי מידע שהגיע לגיקטיים, תנאי העסקה כבר סוכמו וההסכם נמצא כעת באישורים אחרונים לפני חתימה.

Adallom הישראלית פיתחה שירות אבטחת נתונים ומידע רגיש בארגונים המאוחסנים בענן; מכיוון והעובדים משתפים מידע בתוך ומחוץ לארגון עם שותפים ולקוחות, המידע זורם בצורה לא מבוקרת ובזכות הטכנולוגיה של Adallom, המידע מגיע בצורה חכמה ומאובטחת, כך שאינו נפגע והארגון יכול להיות עם ׳יד על הדופק׳ ולקבל התראות בזמן אמת לגבי דליפות או פריצות אליו.

IronSource רוכשת את SuperSonic תמורת 150 מיליון דולר

חברת IronSource (איירון סורס) הישראלית שמתמחה בהתקנות תוכנה רוכשת את סטארטאפ ה-Adtech הישראלי Supersonic תמורת סכום המוערך ב-150 מיליון דולר. האקזיט של Supersonic מגיע שנה בדיוק לאחר שהשלימה גיוס של 15 מיליון דולר. סכום העסקה עומד על כ-150 מיליון דולר, כרבע מתוכם במזומן והשאר במניות.

רשת הפרסום של Supersonic מאפשרת למשתמשים לזכות בתגמול וירטואלי (מטבעות, פתיחת שלבים מתקדמים או קבלת פריטים וירטואלים) בזמן שהם נחשפים למותג באמצעות סרטוני פרסומת או שלל דרכים נוספות המוטמעות בתוך המשחק. בזמן שהמשתמשים זוכים בפיצ’רים וירטואלים – המפרסמים זוכים בזמן חשיפה בלתי מבוטל ובאינטרקציה שתורמת לפרסום המותג שלהם.

SimilarWeb רוכשת את Swayy

חברת האינטרנט הישראלית SimilarWeb כי חתמה עסקה לרכישת Swayy, סטארטאפ ישראלי נוסף, שמתמחה בניטור טראפיק והמלצות תוכן ברשתות החברתיות. היקף העסקה לא נמסר, אך מוערך במספר מיליוני דולרים.

הטכנולוגיה שפיתחה Swayy מאפשרת למנהלי מדיה חברתית של עמודים מסחריים לקבל ניתוחים מדוייקים על קהל היעד שלכם והמלצות על תוכן שיעניין אותו ויגביר את המעורבות שלהם. פאנל הניהול של החברה מציג את הכתבות האחרונות שעניינו את חברי הדף, ומאפשרים למנהל לקרוא ולשתף אותן בלחיצת כפתור. לצד אפשרויות השיתוף, מציעה המערכת כלי אנליטיקה שיכולים לעזור למנהל המדיה החברתית להבין מהו מקור המידע העיקרי של חברי הדף, עד כמה הוא מוצלח ופופולארי בקרב העוקבים, מהן מילות המפתח העיקריות בהן הם משתמשים ואפילו להבין מהו התוכן העיקרי אותו הם בוחרים לשתף – הכל מעמוד הניהול הראשי.

vroom מגייסת 54 מיליון דולר כדי לעשות מהפכה במכירת הרכב 

vroom שרוצה להפוך את תהליך הרכישה של הרכב לפשוט וקל כמו רכישה של ספר באמזון, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בגובה 54 מיליון דולר.

לאחר ש-vroom רוכשת את כלי הרכב מהצרכן הפרטי, הוא מגיע למרכז הלוגיסטי של החברה. שם הוא עובר בדיקה יסודית, שיפוץ ותיקון יסודי היכן שצריך ואפילו תיקוני פחחות וצבע. לאחר מכן, מתועד הרכב מכל הזוויות האפשריות, כולל פנים הרכב ומועלה לאתר החברה, ללא שימוש בפוטושופ. לקוח שמעוניין לרכוש רכב מ-vroom נעזר במנוע החיפוש של החברה, כדי להגדיר בדיוק את רכב שהוא מעוניין מתוך 900 כלי הרכב שכרגע נמצאים במאגר שלה. ברגע שהלקוח בוחר את הרכב שבו הוא מעוניין, הוא מכניס את פרטי האשראי ומזמין אותו. לאחר מספר ימים מגיע הרכב היישר אל דלת ביתו של הלקוח כאילו היה מטען באיביי או תיק באמזון. מרגע שהלקוח מקבל את הרכב יש לו 7 ימים להתחרט ולקבל את כספו חזרה, ללא צורך לפרט מהי הסיבה להחזרה.

invi הישראלית מגייסת 2 מיליון דולר במטרה לשדרג את הודעות הטקסט שלכם

חברת Invi הישראלית, המפתחת פלטפורמה לשליחת הודעות טקסט אינטראקטיביות בין משתמשי הסמארטפון, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 2 מיליון דולרים. סבב ההשקעה הנוכחי התנהל בהובלת Seven Seas Ventures, קרן המנוהלת על ידי שני משקיעים אסטרטגיים העומדים מאחורי שתי פלטפורמות מסרים ענקיות בסין – ג׳ף יונג, לשעבר מנהל הטכנולוגיה הראשי בחברת Tencent וג׳ק שו, לשעבר נשיא משותף ומנהל טכנולוגיה ראשי בחברת SINA.

מטרתו של המוצר המרכזי מבית אפליקצית invi היא להפוך את פעולת שליחת ההודעות לחוויה אינטרקטיבית, מהנה ואינטואיטיבית הרבה יותר. במידה ותרצו לשתף תכנים ויזואלים כגון תמונות (כולל סלפי), סרטונים, משחקים או לינקים – תוכלו לעשות זאת ישירות בחלון השיחה, מבלי לפתוח אפליקציות אחרות או חלונות שיחה נוספים. אופציה זו מתאפשרת על ידי שימוש ב״מיני אפליקציות״, כאשר אלו הנתמכות כרגע כוללות בין היתר את גוגל כרום, רדדיט, יוטיוב, המשחק 2048 ועוד.

WireX מגייסת 9.3 מיליון דולר כדי להאיץ את הטיפול במתקפות סייבר

סטארטאפ הסייבר הישראלי WireX פיתח כלים שיפשטו את עבודתם של אנשי האבטחה וה-IT בארגונים. החודש הודיעה WireX על השלמת סבב גיוס נוסף בגודל 9.3 מיליון דולר.

הטכנולוגיה שפיתחה WireX מאפשרת לחברות לטפל במהירות במתקפות סייבר, תוך צמצום משמעותי במשאבים האנושיים הדרושים לכך. הטכנולוגיה של החברה מתרגמת למעשה את כלל תעבורת הארגון לשפת אדם אינטואיטיבית, שבאמצעותה יכול צוות האבטחה להבין ולפתור התרעות על איומים באופן מיידי וכחלק מעבודתו השוטפת, מבלי להזדקק לעבודת אנליזה מורכבת. סדרת המוצרים הראשונה של החברה הוטמעה עבור גופי מודיעין ברחבי העולם והיא מספקת יכולות מתקדמות לניתוח תעבורה רשתית.

VIZO הישראלית מגייסת 1.3 מיליון דולר, תתקצר לכם את החדשות

הסטארטאפ הישראלי VIZO, הודיע על השלמת סבב גיוס בסך 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, לצד השקת אפליקציה חדשה שתאפשר לקבל בצורה פשוטה תקצירי חדשות (עד 100 מילה). מהקמתה בשנת 2014 השלימה החברה שני סבבי גיוס המסתכמים ב-2 מיליון דולר (סבב הסיד עמד על 700,000 דולר). אחת המשקיעות שהשתתפה בגיוס היא אנג׳ליקה ברי, נשיאת הקרן הפילנטרופית Russell Berrie.

האפליקציה מבוססת על אלגוריתם חכם שיודע לאתר את הידיעות בתחומים המעניינים את המשתמש, כפי שהגדיר בה מראש. תקצירי הידיעות מוצגים באמצעות ממשק נוח לצפייה, שיאפשר למשתמשים להתעדכן בחדשות, מבלי ׳להשקיע׳ או יש שיאמרו ׳לבזבז׳ בקריאת כתבות למעלה מ-5 דקות. אחת לכמה שעות המשתמשים יקבלו למכשיר הנייד שלהם מהדורה הכוללת את תקצירי הידיעות המרכזיות באותו היום בתחומי הספורט, הרכילות, הבידור, הפנאי, הטכנולוגיה והבריאות.

Leadspace הישראלית מגייסת 18 מיליון דולר כדי להשיג לכם לידים

חברת Leadspace הישראלית, אשר פיתחה פתרון שביכולתו לזהות הזדמנויות מכירה ברשת, הודיעה כי השלימה סבב גיוס שלישי בסך 18 מיליון דולר. ביכולתו של הפתרון שפיתחה לזהות הזדמנויות מכירה ממגוון מקורות הקיימים ברשת האינטרנט. הגיוס יסייע לחברה להמשיך ולהגדיל את לקוחותיה, תוך כדי חיזוק מעמדה כמובילת שוק במרחב האנליטי בכל הקשור לניבוי B2B. סבב הגיוס הנוכחי בוצע בהובלת Battery Ventures ובהשתתפות משקיעים קודמים אחרים.

המוצר שפיתחה Leadspace מיועד עבור מחלקות שיווק בחברות שמוכרות לארגונים (B2B) שכן בונה עבורם מודל של לקוח אידיאלי. מודל זה משמש בכדי לאתר לידים מכירתיים, תוך כדי שימוש נרחב במקורות המצויים ברשת האינטרנט, לצד מקורות מידע חיצוניים ופנימיים נוספים. בעזרת הפלטפורמה המשווקים יכולים לחזות ולתעדף את הפרסום שלהם כך שיגיע רק לחברות מובילות ובעלות פוטנציאל גבוהה לסגירת עסקה.

Outbrain מגייסת 50 מיליון דולר

ענקית המלצות התוכן הישראלית אאוטבריין (Outbrain) גייסה 50 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי הטכנולוגית ססקוהאנה (Susquehanna). סבב הגיוס, שמעלה את ההון שגייסה החברה לכ־150 מיליון דולר, הושלם בפברואר. במקביל, החברה מתכוננת לצאת להנפקה בבורסה בניו יורק לפי שווי רצוי של כמיליארד דולר.

החברה כבר גייסה עד כה 100 מיליון דולר, רובם מקרנות בהן כרמל, גלנרוק ורודיום של משפחת רקנאטי, וינטאג’, ג’מיני וכן לייטספיד, אינדקס והרבורווסט.

Nextpeer הישראלית נרכשת על ידי וייבר תמורת 9 מיליון דולר

Nextpeer הישראלית, המספקת תשתית חברתית לתחום המשחקים בסלולר, נרכשת על ידי חברת וייבר תמורת 9 מיליון דולר. בעזרת הפלטפורמה שפיתחה, כל מפתח יכול להפוך את המשחק שלו לחברתי יותר, תוך כדי חשיפתו לקהל יעד חדש מה שכמובן בא לידי ביטוי בסופו של דבר גם בהגדלת הרווחים. מטרת הרכישה היא להגביר את התמקדותה של וייבר בתחום הפלטפורמות החברתיות עבור מפתחי סלולר.

Nextpper היא פלטפורמה עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS המתגאה בפשטותה והעובדה כי הטמעתה לוקחת כ-15 דקות בלבד. החברה אשר התפרסמה תחילה בעיקר בשל כך שהציגה טכנולוגיה שהופכת משחקי מובייל יחידניים לאתגרים מרובי משתתפים, השיקה לפני מספר חודשים גם תוכנה המאפשרת למפתחי משחקים להוסיף שכבה חברתית, בכדי להגדיל את מעורבות המשתמשים ולהגביר את המודעות של המשחק בפני יוזרים חדשים.

cCam Biotherapeutics הישראלית נרכשת על ידי Merck תמורת 605 מיליון דולר

הישג מרשים לחברת התרופות הישראלית cCam Biotherapeutics אשר פועלת בבעלות פרטית, ומתמקדת בגילוי ופיתוח של טיפולים חדשניים כנגד מחלת הסרטן; החברה חתמה על הסכם לפיו תימכר לחברת התרופות האמריקאית Merck תמורת 95 מיליון דולר במזומן. כמו כן תשלם החברה הרוכשת כ-510 מיליון דולר תשלומי ׳ביצועים׳, להם יהיו זכאים בעלי המניות, שייסעו להם להמשך פיתוח קליני ורגולציות למיניהן.

הטיפול שמציגה החברה הישראלית נועד להחליף את טיפולי הכימותרפיה הקשים, ובמקום לתקוף את הגידול עצמו ׳בכל הכוח׳, מציעה לגייס את המערכת החיסונית בגוף האדם בכדי להיאבק באותם גידולים. בחודש ינואר האחרון הודיעה החברה כי קיבלה אור ירוק מה-FDA להתחיל בשלב הראשוני של הניסויים הרפואים.

ARM רוכשת את Sansa Security הישראלית

ענקית השבבים הבריטית ARM הודיעה רשמית כי היא רוכשת את חברת Sansa Security, כדי לשלב את מוצרי האבטחה שפיתחה החברה הישראלית ברכיבי מערכות-על-גבי-שבב (SoC) המוטמעים במכשירי קצה של האינטרנט-של-הדברים (IoT) ומכשירים סלולאריים. סכום העסקה לא פורסם, אך הוא מוערך ב-70 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של Sansa Security מיושמת כבר בעשרות אלפי דגמים שונים של מכשירים, החל מסמארטפונים, דרך כרטיסי זיכרון וטלוויזיות חכמות, כך שלמעשה היא מגנה על מיליוני מכשירים שונים ברחבי העולם. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מקלה על יצרניות השבבים לבנות מוצרים מאובטחים באמצעות תת-מערכת חומרה המוסיפה בידוד של פעולות אבטחה ממעבד היישומים העיקרי. התהליך מגובה על ידי מרכיבי תוכנה הפועלים מתוך סביבת פעילות נסמכת על מנת לבצע פעולות אבטחה רגישות.

פרספטו הישראלית מגייסת מיליון דולר למנועי ראייה לרחפנים

חברת הראייה הממוחשבת הישראלית פרספטו (Percepto), שפיתחה מנוע ראייה לרחפנים, מגייסת מיליון דולר ממגוון משקיעים ובראשם מפיק הסרטים ובעלי קבוצת הכדורסל דאלאס מאבריקס מארק קיובן, קרן ההשקעות RNR של רון לאודר וריצ’רד פרסונס, וכן הטייקון הסיני שו שיאופינג, שהנפיק את חברת האינטרנט ניו אוריינטל.

פרספטו פיתחה מנוע ראייה ממוחשבת (computational vision) לרחפנים המאפשר להם לנווט ללא צורך בנהיגה ידנית. מנוע הראייה של החברה מסייע לרחפן לעקוב אחר אובייקטים תוך כדי רחיפה, להתחמק מ1מכשולים כמו כבלי חשמל, לנווט במבנים וללא איכון GPS ואפילו לשחק במשחקי תופסת עם רחפנים אחרים בצורה עצמאית.

BIScience הישראלית מגייסת 9 מיליון דולר, תאפשר לכם ללמוד מהמתחרים

חברת BIScience הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס רביעי במספר, בסך 9 מיליון דולר. את הגיוס הובילה חברת הפרסום העולמית WPP. המערכת שפיתחה החברה אוספת כמויות גדולות של מידע פרסומי אותו צוברת בשרתיה, ולאחר מכן מבצעת ניתוחים סטטיסטיים והשוואות בזמן אמת, בכדי ליצור תובנות מדויקות ולסייע לחברות לנהל פרסום חכם ומדויק יותר.

BIScience מציגה פתרון בינה מבוסס ביג דאטה, הפונה לעסקים ולחברות שפועלות ברשת האינטרנט. החברה מספקת פתרונות עסקיים ומודיעינים שמאפשרים לעסקים לבנות פרופיל, לנתח, לקנות ולמכור מדיה בערוצים המקוונים השונים. בשנת 2009 השיקה החברה את הכלי המודיעיני העסקי הראשון שלה, תוסף לדפדפן שמאפשר לאנשי השיווק לצפות במודעות ותוכן בלמעלה מ-120 מדינות, וכך בעצם מספק נקודת מבט מקומית. כלי זה שימושי במיוחד עבור רוכשי מדיה, מנהלי קמפיינים ומכירות מכיוון ומציג בפניהם תמונה רחבה יותר של המתחרים שלהם וכיצד פועלים ב׳טירגוט׳ לקוחות ברחבי העולם.

Behalf מגייסת 119 מיליון דולר, כדי לספק אשראי לעסקים

חברת הסטארטאפ הישראלית Behalf מגייסת סכום עצום של 119 מיליון דולר לצורך מימון שירות ההלוואות הייחודי שלה שמיועד לעסקים קטנים.

מודל האשראי של Behalf שונה מאשראי רגיל בכך שבמקום להעביר כסף לעסקים הקטנים, החברה משלמת לספקים של העסקים. Behalf מעניקה ללקוחותיה קווי אשראי שנעים בין 300 דולרים ל-50 אלף דולרים לתקופה של עד 150 ימים. החברה גובה בין 11 דולרים ל-30 דולרים על כל 1,000 דולרים שהיא מלווה. כיאה לסטארטאפ, אין צורך בפגישה אישית או בסניפים והעסקה נעשית בעזרת שאלון קצר שהלווה ממלא ברשת. תוך כדקה מקבל הלקוח הערכה של גובה האשראי שהחברה תעמיד לרשותו והוא יכול לקבוע את תוכנית התשלומים שמתאימה לו.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "לאן הלך הכסף? הסטארטאפים שגייסו ונרכשו ביולי 2015"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
סטרט פיס
Guest

מה עם סיכום של הנתונים? בכמה סה”כ גיסו ונמכרו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: