דואר ישראל משיקה מרכז חדשנות וקוראת לסטארטאפים לבצע איתה פיילוט

חברת דואר ישראל קוראת לסטארטאפים ישראליים להגיש מועמדות ולבצע פיילוט בשיתוף הדואר. חברות שפועלות בתחומי סחר מקוון, לוגיסטיקה, תחבורה חכמה, שירותים פיננסים מתקדמים ועוד יוכלו ליהנות מגישה לתשתיות ולגורמים מקצועיים רלוונטיים בארץ ובעולם

מקור: דואר ישראל

לא רק גוגל, סמסונג ו-IBM – חברת דואר ישראל עומדת להקים בחודשים הקרובים מרכז חדשנות שיפעל בתל אביב. יותר ויותר חברות, בעיקר מהתחום הטכנולוגי, מבינות את היתרונות הגלומים בשיתוף פעולה עם חברות סטארטאפ ומייצרות דרכים שונות לגייס חברות אלו לצדן לצורכי עבודה משותפת.

כעת חברת דואר ישראל יוצאת בקול קורא ומזמינה לסטארטאפים ישראליים להגיש הצעות לפיילוטים, במטרה לייצר תשתית לפתרונות מתקדמים עתידיים בתחומי הליבה של החברה: סחר מקוון, בנק הדואר וקמעונאות. הסטארטאפים שייבחרו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה טכני ועסקי עם החברה, מהידע שנצבר בה לאורך השנים בתחומים מגוונים, מנגישות לפלטפורמה רחבה ליצירת ניסויים והתנסות בתחומי הליבה של דואר ישראל. בשלב הבא תקים החברה מרכז לחדשנות שיפעל מתל אביב ושמטרתו לייצר תשתית לפיתוח פתרונות מתקדמים עתידיים בתחומי הליבה של החברה. המרכז יהווה מסגרת שתסייע לסטארטאפים שיתקבלו לפתח את המיזם עד להבשלתו.

מביג דאטה ועד סניפים אוטומטיים

בימים אלה החברה פונה למיזמים טכנולוגיים, ובפרט לסטארטאפים שפועלים בתחומים הבאים: שילוח בינלאומי ומכס, סחר מקוון, Track&Trace, רובוטיקה, אוטומציה וזיהוי חבילות, שירותים למשרדי ממשלה, לוגיסטיקה חכמה, FIRST & LAST MILE DELIVERY, שירותים פיננסיים מתקדמים, אנליטיקה, ביג דאטה ובינה מלאכותית, תשתיות סייבר ואבטחת מידע, בלוקצ’יין, ניהול לקוח וחוויית שירות, תחבורה חכמה, IoT, סניפים פיזיים ואוטומטיים.

הסטארטאפים שייבחרו להשתתף בפיילוט יוכלו לפנות ולקבל מימון מהרשות לחדשנות וייהנו מגישה לפלטפורמה רחבה בעלת תשתית לאומית. המיזמים יוכלו לנסות את הפתרונות שלהם על גבי אתר בטא מקומי בסביבה עסקית אמיתית, ויקבלו גישה לנתוני המערכות התפעוליות של החברה, למומחים מתחומים שונים, לרשת קשרי הגומלין של הדואר וכן לתאגידים וארגונים מקבילים בארץ ובחו”ל וגופים אקדמיים. בנוסף, יקבלו המיזמים ייעוץ בתחומי הרגולציה המקומית והבינלאומית מצוות מקומי ומקצועי. החברות שייבחרו יוזמנו לעבוד עם הצוותים המקצועיים התומכים ויחד יבחנו ויגבשו את המודל העסקי של החברות הנבחרות ואת מוצריהן.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

2 תגובות על "דואר ישראל משיקה מרכז חדשנות וקוראת לסטארטאפים לבצע איתה פיילוט"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Post
Guest

דואר ישראל זה חברה גוססת תנו לה למות

Super App Builder
Guest

לא ברור מי הכין את ה”קול הקורא” ההזוי הזה, אבל מי שרוצה לגרום לחברה שלו לפשיטת רגל – שיגיש מועמדות.

צריך לספק לדואר התחייבות להפעיל פיילוט ב ח י נ ם למשך 18 חודשים, ורק אח”כ הם ישקלו אם לעבור לשלב הזמנה והפעלה מסחרית.

בתחומי ההיטק 18 חודשים זה נצח – חברות קמות ונופלות, מוצרים משנים טכנולוגיות ועוד.

יש לי הרגשה שמנסים לקבל מוצרים ושירותים בחינם, ולא באמת לשלם על זה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: