STYYLEme – לקנות בגדים ב-Crowdsourcing

כמה פעמים הלכתם לקנות בגדים ולא ידעתם אם הבגד שאתם רוצים נראה עליכם כמו שצריך? לסטארט-אפ הישראלי STYYLEme יש בדיוק את הפתרון בשבילכם.

בחודש מאי שעבר ביקרתי בניו-יורק וכמובן שהלכתי לעשות שופינג. הגעתי לאחת החנויות החביבות עלי ומצאתי את עצמי מול מדף שלם של חולצות חברת Les Petites במבצע. רק מה, אלו היו חולצות בעלות צורה מיוחדת העוטפת את הגוף, בסגנון שאני לא לובשת בדרך-כלל (אני לא ממש ידועה כעוקבת אחד טרנדים אופנתיים). יתרה מכך, יצאתי לקניות לבד אז התלבטתי קשות. שאקנה אותן? האם אני נראית בהן מטופש? כל-כך הרבה שאלות ואף חברה לשאול לדעתה במקום.

אז מה עשיתי? יצאתי מחדר המדידות ושאלתי את אחת הנשים שטיילו בחנות מה היא חשבה על איך שהחולצה נראית עלי. זמנים נואשים מובילים למעשים נואשים. אבל זו לא הפעם היחידה שעשיתי זאת: בחנות אחרת מדדתי מכנסי קלווין קליין עבור העבודה. לא הייתי בטוחה אם אני נראית טוב בהם אז שוב שאלתי את אחת הקונות בקרבת חדרי המדידות. “כמה הם עולים?” היא שאלה ועניתי לה. “במקרה כזה,” אמרה, “קחי אותם. אם הם עלו יותר זה לא היה שווה את זה.” הגברים שכעת תוהים על מה מדובר, מצטערת, הגיון של נשים ישאר תמיד נשגב מבינתכם.

גם לזה יש יישום

STYYLEme הוא יישום המאפשר איסוף דעות מקוונות של אנשים, למקרים בהם את עושה שופינג לבד או סתם רוצה דעה נוספת. כשחברה הציגה בפני לראשונה את השרות, הבנתי לחלוטין את העיקרון העומד מאחורי הרעיון, המדבר לכל אישה המתלבשת באופן מודע. אם את עושה שופינג לבד, תוכלי פשוט לצלם את עצמם ולקבל דיעות מכל העולם בזמן אמת. אם את בבית ומעניין אותך לראות את הקולקציות החדשות בחנויות בלי לצאת מהמזגן, תוכלי להיכנס ולדרג תלבושות שהעלו מתשמשים גם לחוות דעה.

לשרות עדיין כמה חסרונות: בשביל שהקונספט יעבוד, יש צורך במאסה קריטית של משתמשים שישתתפו בצורה שתהיה לעזר למשתמשים אחרים באתר. להנהלת האתר יש צורך בהשמת מערכת מודרציה וסינון תגובות כדי להבריח את ה”טרולים” עליהם התחבב האתר מאוד. וכמובן, שיש צורך באישור החנויות, מה שלא אמור להיות קשה מדי לקבל.

מתלבשים לעסקים

המודל העסקי של השרות הוא פרימיום (freemium) ושרותי סטייליסט מקצועי יסופקו בתשלום את את מעוניינת בבחירה של שמלת נשף או כלולות, או אפילו אם סתם בא לך דעה מקצועית יותר על סגנון הלבוש שלך. האתר מבוסס על פרסום ושיווק Affiliate. למשל, תמונה של ג’ינס מסוגנן עשויה להופיע לצד פרסומת לנעלי עקב שיתאימו. עיצוב האתר עדיין מעט מחוספס, אבל אחרי שיחה עם יזמי השרות החלטתי לוותר להם על כך לעת עתה.  אך אחד מהם אינו גרפיקאי אך בעתיד הם ישכרו מעצב שיהפוך את האתר למושך ומגניב, עם המסר שישתלב עם מה שהשרות של Styyleme עושה. בינתיים, מדובר בשרות די אינטואיטיבי וכמובן שניתן לפרסם מהאתר דעות לפייסבוק וטוויטר מה שנותן לעוקבים גישה לדעותיך.

STYYLEme.com הוא סטארט-אפ במימון פרטי שבראשו עומדים ניר דורון וארז בשן, וכעת הסטארט-אפ עומד בפני גיוס וכבר נמצא במו”מ עם קרן VC.

.

פוסט זה נכתב בחסות Platonix Joint Ventures, המשקיעה זמן וניסיון בשירותי פיתוח ומחקר עבור חברות תוכנה עבור אחוזים מהמיזם. על-ידי כך, מאפשרת Platonix לחברה להשתמש בצוות הפיתוח המנוסה ולהגיע למוצר מוכן למכירה בלי להשקיע כסף מיותר, ברמה גימור גבוהה יותר ממה שרוב הסטארטאפים היו יכולים להרשות לעצמם.

Avatar

שירה אייבל

שירה אייבל היא מנהלת בחברת אייבל תקשורת, חברת פיתוח עסקי ושיווק המתמחה בהיי-טק.

הגב

1 תגובה על "STYYLEme – לקנות בגדים ב-Crowdsourcing"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלי
Guest

“…”כמה הם עולים?” היא שאלה ועניתי לה. “במקרה כזה,” אמרה, “קחי אותם. אם הם עלו יותר זה לא היה שווה את זה.” הגברים שכעת תוהים על מה מדובר…”

או שההגיון הגברי שלי לא הבין מה כתוב שם או שאני סובל מהגיון נשי, אבל אם הם היו עולים יותר אז הם כנראה יקרים מדי, לא?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: