יותר מ-1.5 מיליון משתמשים: הנתונים של ספוטיפיי בישראל נחשפים

הנתונים כוללים את מספר המנויים הישראלי, פילוח הגילאים ואפילו הסגנונות המועדפים על הקהל הישראלי ב-Spotify

תמונה: Pixabay

רק 3 שנים עברו מאז הושק בישראל באופן רשמי שירות המוזיקה הגדול ביותר בעולם, ספוטיפיי, והמשתמשים הישראליים יכלו לנתק את ה-VPN שלהם ולהתחבר לקטלוג הבינלאומי שלה ולשלם בשקלים. עתה מתגלים כמה נתונים מעניינים במיוחד על קהל המשתמשים הישראלי של ספוטיפיי וההצלחה שלה.

הרוב הגדול של המשתמשים בכלל לא משלם

ספוטיפיי היא אמנם חברה ציבורית, וככזאת היא מפרסמת לפחות אחת לרבעון את מספר המנויים הכולל שלה לצד נתונים נוספים, אך לרוב מדובר על נתונים גלובליים שלא מאפשרים לנו להבין את ההשפעה שלה על השוק הישראלי. הפעם, אנו מקבלים נתונים מחברת המחקר Global Web Index, שנאספו עבור ספוטיפיי והשותפה העסקית שלה, ADIO, אשר משווקת עבורה את הפרסום בישראל.

על פי הנתונים, עד לסוף הרבעון ה-3 של 2020, ספוטיפיי מחזיקה ב-1.5 מיליון משתמשים ישראלים, אשר מאזינים למוסיקה בממוצע כ-145 דקות ביום.

54% מהמשתמשים הם גברים ו-46% מהם הן משתמשות. רבע מאותם משתמשים ומשתמשות נמצאים בגילאי 18-24. 24% הם בגילאי 25-34, ו-20% נמצאים בגילאי 45 ומעלה. מהנתונים עולה גם כי 1.1 מיליון משתמשים ישראלים מאזינים לספוטיפיי לפחות אחת לחודש.


איפה הכי כדאי להאזין לפודקאסטים? איזו אפליקציה מציעה את הערך הטוב ביותר לכסף שלכם? בואו לדבר, להתייעץ ולשאול את הכתבים שלנו ויותר מ-1,000 גיקים אחרים בקבוצת גיקטיים דיבורים


פופ… ופופ ישראלי

עוד עולה מהנתונים כי רוב ההאזנות – 45% – מתבצעות מהסמארטפונים שלנו, כש-38% מההאזנות מתבצעות מהמחשב. כ-10% מההאזנות מגיעות מטאבלטים, ועוד כ-7% מההאזנות מגיעות ממכשירים מחוברים כמו למשל רמקולים חכמים.

בבחינה של הז’אנרים האהובים, עולה כי 12% מהמאזינים מעדיפים להאזין למוזיקת פופ, ואחוז זהה של מאזינים מתמקדים בפופ ישראלי, ומייד אחר-כך נמצא ראפ עם 5%. רוב ההאזנה מתבצעת דווקא בשעות הצהריים ואחרי הצהריים (מ-12 בבוקר ועד 6 בערב).

מנתונים שהגיעו לגיקטיים עולה כי מתוך 1.5 מיליון המשתמשים הישראליים בספוטיפיי כ-70% מהם נמצאים במינוי החינמי – כלומר נחשפים לפרסומות ויזאוליות ובפורמט אודיו; בעוד שכ-450 אלף משתמשים משלמים לספוטיפיי מדי חודש.

נצלו את הזמן שלכם טוב יותר, וגלו את כל החדשות ברגע שהן עולות נצלו את הזמן שלכם טוב יותר, וגלו את כל החדשות ברגע שהן עולות הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

7 תגובות על "יותר מ-1.5 מיליון משתמשים: הנתונים של ספוטיפיי בישראל נחשפים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
fגכשגש
Guest

היי! אשמח ללינק לנתונים האלו :-)

ASD
Guest

הרוב הם גברים שלא משלמים ושומעים מוזיקה פופ. נפלת מהכיסא לאור הנתונים המאוד לא הגיוניים האלו. תיכף תגידו לי שהרוב בארץ משתמשים בממשק בעברית

הלל
Guest

על בסיס מה אתה אומר זאת?

צחי פדידה
Guest

חבל להתעלל באוזניים. 2 אנשים ב25 שקל בספוטיפיי דואו? זה כלום, שווה.

עידו
Guest

ביום שיהיה HIFI בספוטיפי אשקול בחיוב את המעבר אליהם (זה יקרה בהמשך)
יש לספוטיפי ממשק מצוין
בנתיים אשאר בדייזר

ירון
Guest

30 אחוזים משלמים? לא אבדה תקוותנו!

אשר לי, אני מעדיף את Apple music, וזאת מאחר שספוטיפיי לא הסתנכרנה היטב בין המחשב לבין הטלפון.

המאזין
Guest

ירון,
בדקתי את שתי האפליקציות לעומק.
מעבר ל”חוכמה” של האלגוריתם של ספוטיפי ביחס לאפל מיוזיק, הממשק שלהם גם יותר עשיר ומסונכרן בצורה מלאה ומושלמת עם מכשירים שונים כמו מחשב, טאבלט ועוזרת חכמה.
אבל זה רק אני

wpDiscuz

תגיות לכתבה: