ספוטיפיי הופכת את המינוי החינמי שלה להרבה יותר שווה

באירוע שקיימה בניו יורק, ספוטיפיי הכריזה על שינויים לאפליקציית המובייל שלה ושדרוגים מבורכים למנויים החינמיים שלה

תמונה: ספוטיפיי

לאחר שנים של ציפייה ושימוש ב-VPN, שירות הסטרימינג הפופולארי ספוטיפיי (Spotify) הושק בישראל בחודש מרץ, ומאז הוא הספיק להפוך לשיחת החודש וללהיט בקרב חובבי המוזיקה הישראליים. באירוע שקיימה ספוטיפיי היום (ג’) חשפה החברה כי היא עומדת לשדרג את חווית השימוש באפליקציית המובייל שלה, ובעיקר מוסיפה אפשרויות חדשות למנוי החינמי שלה, במטרה למשוך לקוחות חדשים אל השירות.

15 פלייליסטים בהתאמה אישית ובהאזנה חופשית

עד כה, משתמשים במנוי החינמי של ספוטיפיי יכלו להאזין למוזיקה רק במצב Shuffle, כלומר, ללא שליטה על השירים הספציפיים שהם מאזינים להם. כעת, ספוטיפיי תאפשר האזנה חופשית לפי בחירה לשירים, ואפילו דילוג על שירים, אבל עם קאץ׳: תוכלו להאזין לשירים על פי בחירה מתוך 15 פלייליסטים שונים, שנבנים על פי הטעם האישי שלכם. מדובר על פלייליסטים כמו ה-Daily Mix, Release Rader, Today’s Top Hits ו-Discover Weekly (שטרם הגיע לישראל). סך הכל מדובר על כ-40 שעות מוזיקה שניתנות להאזנה על פי דרישה, ללא הגבלה, וללא תשלום.

 

בנוסף, ספוטיפיי תמליץ לכם על מוזיקה להאזנה גם במינוי החינמי בהסתמך על פלייליסטים שאתם יצרתם, ובזמן תהליך בניית הפלייליסט, תמליץ לכם על שירים נוספים שאולי תרצו להוסיף (בהתבסס על מערכת ה-Machine Learning שלה). לבסוף, ספוטיפיי הכריזה על מצב צריכת נתונים חדש, שיאפשר לכם לחסוך עד 75% מנפח הגלישה הרגיל בהאזנה בסטרימינג. זהו פתרון חכם למדי למשתמשים במינוי הפרימיום, אך בעיקר למשתמשי המינוי החינמי, שלא יכולים להוריד מוזיקה להאזנה באוף ליין, ונאלצים להסתמך רק על סטרימינג שצורך לא מעט מחבילת הגלישה שלהם. זהו גם פתרון נוח לטסים לחו״ל עם חבילות גלישה יקרות וקטנות יחסית.

בנוגע לשמועות על הבדיקות שהיא עורכת בתחום העוזרות הקוליות בפרט והשליטה הקולית ככלל, ענה גוסטב סודרסטרום, ראש מחלקת מחקר ופיתוח בספוטיפיי כי ״מחקר ופיתוח מהווים 40% מהעבודה שלנו בספוטיפיי, אז בוודאי שאנחנו מתכננים הפתעות״.

צעדים נחוצים כדי לשמור על הפער מאפל מיוזיק

בסוף שנת 2017 דיווחה ספוטיפיי כי היא מחזיקה ב-157 מיליון משתמשים, מתוכם 71 מיליון משתמשים בתשלום. במסגרת הנפקתה בבורסה, ספוטיפיי חזתה כי עד סוף שנת 2018 תגדיל את בסיס המשתמשים שלה ל-203 מיליון משתמשים, ואת כמות המשתמשים המשלמים ל-94 מיליון משתמשים. כדי לעמוד ביעד השאפתני הזה, ספוטיפיי מנסה למשוך לקוחות חדשים למנוי החינמי שלה, בתקווה שהם יהפכו למנויים משלמים בטווח הארוך.

ספוטיפיי הושקה בישראל לפני קצת יותר מחודש, ומשתמשיה הישראליים הספיקו להאזין ליותר מ-262 שנים של מוזיקה. 39% מהמשתמשים מתגוררים בתל אביב ואחריה רמת גן, חולון, ראשון לציון, ירושלים, חיפה, הרצליה נתניה רחובות וכפר סבא, כאשר 57% מכלל המשתמשים הם בגילאים 13 עד 34.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

5 תגובות על "ספוטיפיי הופכת את המינוי החינמי שלה להרבה יותר שווה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Boo boo
Guest

תבדקו את הטופס של המייל השבועי … משהו שם לא מתפקד

gabguy
Guest

Discover Weekly קיים בישראל, פשוט צריך להגיע אליו דרך החיפוש

דובי
Guest

הכוונה ל-Today’s Top Hits

Ezra
Guest

עדיין יותר נוח לשמוע שירים מיוטיוב דרך ymusic או t.me/YTAudioBot

B b
Guest

ביוטיוב מיוזיק אי אפשר לשמוע מוזיקה כשאתה לא על האפליקציה…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: