פרסום יעיל יותר: Spotad הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה טכנולוגיית פרסום במובייל אשר מאפשרת לעסקים להשתמש במאגרי המידע הקיימים שלהם לפרסום פרוגרמטי

צוות Spotad

חברת הסטארטאפ הישראלית Spotad המציעה טכנולוגיית פרסום במובייל המבוססת על AI, הודיעה על השלמת סבב גיוס A. את הסבב הנוכחי, בהיקף של 3.5 מיליון דולר הוביל VLTCM, בית השקעות פרטי מהונג קונג.

“האלגוריתם שלנו מאפשר ללקוחות להזין את מאגרי הנתונים שלהם לתוך המערכת שלנו, ובכך למקסם את התוצאות ולייעל את תהליך רכישת המדיה שלהם״, אומר יואב עוז, מייסד שותף של Spotad. ״עם כניסתנו לשוק הסיני, כיום אנו חברת רכישת המדיה היחידה המאפשרת גישה הן ל-ad-exchanges מהמזרח הרחוק (Baidu, Alibaba, Sina, Weibo) והן לאלו מן המערב״.

רכישת מדיה מבוססת נתונים רלוונטיים

שיווק פרוגרמטי, צורת פרסום המופעלת באופן אוטומטי על ידי מחשב, היא הדרך הפופולרית ביותר כיום לרכישת מדיה. הבעיה היא שמפרסמים רבים נאלצים להתבסס על מאגרי מידע קיימים שאינם שלהם, מאגרים שהם ככל הנראה הרבה פחות ממוקדים ומפורטים. Spotad מיישמת AI ביחד עם למידת מכונה על מנת לאפשר לעסקים להשתמש במאגרי המידע הקיימים שלהם לפרסום פרוגרמטי.

הפלטפורמה משתמשת במאגר הנתונים הקיים של הלקוחות שלה בכדי ליצור DSP יעיל יותר לרכישת שטחי פרסום מובייל בזמן אמת. יכולת הטירגוט של האלגוריתם ניתנות להתאמה ובכך מתאפשרת אופטימיזציה של כמות ההורדות, הרשמה, ורכישות המתבצעות דרך הפרסומות. השימוש באלגוריתם של Spotad בהצלבה עם המידע מהלקוח, מאפשרת טירגוט לפי מיקום, סוג מכשיר, אתרים פופולריים, אפליקציות בשימוש, ופרופילי משתמש ספציפיים.

בעזרת מאגרי ביג דאטה שנצברו לאורך זמן על ידי Spotad, ניתן לזהות מהן שעות הפעילות המרכזיות של המשתמשים במכשירים הניידים שלהם, ולתזמן את שעות הופעת המודעות לפי הנתונים כדי להגיד את סיכויי ההקלקה על המודעה. בנוסף, מכיוון שישנו שטח פרסום מוגבל בכל רגע נתון, האלגוריתם ידע למקם בידים לפרסומות באופן אוטומטי בזמן האופטימלי עבור הקהל האופטימלי.

החברה הושקה ב-2015 וכיום היא מעסיקה כ-50 עובדים במטה המרכזי בישראל, ובשלושה משרדים נוספים בארה״ב, בריטניה וסין. בראשות החברה עומדים היזמים שגיב בן-שאול, יואב עוז, טל מייזלס ותומר חורב.

 

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

1 תגובה on "פרסום יעיל יותר: Spotad הישראלית מגייסת 3.5 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Chinese
Guest

!Spotad加油

wpDiscuz

תגיות לכתבה: