נלחמת בפייסבוק: Spot.IM מגייסת 25 מיליון דולר

החברה מפתחת מערכת תגובות שמנסה לגרום לקוראים להשאר בכתבות במקום לשתף אותן בפייסבוק

צמד המייסדים נדב שובל וישי גרין

צמד המייסדים נדב שובל וישי גרין, מקור: SpotIM

יצרני תוכן ואתרים רבים שוברים את הראש בניסיון למצוא דרכים להשאיר את הקוראים שלהם בתוך האתר, וכאשר רבים בוחרים לשתף את התוכן ברשתות החברתיות, הם ממשיכים לאבד צופים והכנסות פוטנציאליות. הסטארטאפ הישראלי Spot.IM מפתח מוצרים לשימוש בקרב אתרים המייצרים תוכן מקורי, כדי לאפשר לאלו לשמור על הגולשים שנחשפים לתוכן ולא לאבדם משיתופו והצגתו בפייסבוק, יוטיוב, טוויטר ורשתות חברתיות נוספות. היום (ד’) מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 25 מיליון דולר, בהובלת ג’ף הורינג, מייסד ומנכ”ל קרן ההון סיכון Insight Venture Partners, ובהשתתפות Norma Investment ו-Altair Capital. לדברי החברה, הכספים שנאספו במסגרת הגיוס ישמשו להמשך פיתוח מוצרים.

שיח בזמן אמת כדי לשמור על הגולשים באתר

על מנת להגביר את מעורבות הגולשים באתר, מציעים ב-Spot.IM מספר כלים חברתים כמו החלפת מערכת התגובות הסטנדרטית במערכת ליצירת שיח בזמן אמת, מערכת התראות המאפשרת למשתמשים לגלות היכן מתנהלות שיחות באתר בכל רגע, ניוז פיד הבנוי מתכני האתר הנצפים ביותר על ידי המשתמשים ועוד. לטענת נדב שובל, מייסד ומנכ״ל החברה, שילוב המוצרים הללו מניב בממוצע עליה של 20% בזמן השהייה באתר, ועליה של 25% בתגובות ובחשיפה לדפים באתר. כמו כן, עורכי האתרים יכולים להשתמש בכלי של Spot.IM בכדי לבצע Live Blogging מאירועים, לפקח בקלות על התגובות לכתבה באמצעות מערכת מבוססת Machine-Learning המסננת תכנים לא הולמים וספאם.

מטרת המוצר היא לאפשר חוויה של רשתות חברתיות בתוך הכתבות, מתוך רצון שהקוראים יעדיפו להשאר בתוך הכתבה המקורית בכדי לדון בה עם קוראים אחרים או להגיב עליה, במקום לשתף אותה דרך חשבון הפייסבוק שלהם.

Spot.IM נוסדה בשנת 2012 על ידי נדב שובל וישי גרין. בין האתרים אשר עושים שימוש בכלים של החברה ניתן למצוא את: Fox News, AOL, Time Inc , האפינגטון פוסט, sky ועוד.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

11 תגובות על "נלחמת בפייסבוק: Spot.IM מגייסת 25 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורון לוסטרניק
Guest
אורון לוסטרניק

מאברוק

Kamish
Guest

מוצר מעולה. אבל משום מה אתרים ישראלים מובילים כמו וואלה וויתרו עליו לאחרונה

שם גנרי
Guest

כל הרע שבעולם :(

Why?
Guest

?

DanT
Guest

שניים מהמתנשאים בעולם הההייטק.

אבנר
Guest

חברה גרועה מבחינת HR, מקווה שהסכום הזה יגרום להם לענות למיילים כמו שצריך…

מועמד לשעבר
Guest

בתור אחד שהיה אמור להתראיין שם, קבילתי את הייחס הכי מכוער שיכול להיות.. הבחורה המגייסת דיברה בשפה מתנשאת, חסרת סבלנות ולא קשובה. היה לי איתה 3 שיחות טלפון שונות, כשלבסוף אחרי זימון לראיון היא התקשרה ואמרה שזה לא רלוונטי כבר. וביטלה את הראיון.

די משוכנע שכמו שהיא מתנהגת כנראה שההנהלה גם כן.

יהודה רוימי
Guest

אפליקציית Jobibon נלחמת בלינקדין, גייסה 35 מיליון דולר.

קייזר סוזה
Guest

רמת החדשנות בספורט מדיה-טק לפעמים מביכה. המודל הכלכלי מעבר ל “פרסומות” שואף לאפס. יש מישהו שהיה שם $1 כדי להשתמש בשירות הזה??
נתראה עוד 3 שנים ונדבר על מה נשרפו 25מיליון דולאר

יוני
Guest

תותחים! בשקט השקט בנו אמפריה.

אחד שיודע
Guest

לא רע בכלל בשביל חברה שהעתיקה 1 על 1 מחברת DISQUS, זאת רק הוכחה לזה שיראלים מעתיקנים תותחים… נדבר ילד נחמד אבל מי שעשה מה שעה זה שי בזכות האקזיט הקודם, לא משנה מה נכתוב מגיע להם כל הכבוד :)

לדעתי אין להם המשכיות, חברה ש DNA שלה זה העתקה מחברה אחרת לחלוטין לא תחזיק יותר מדי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: