חברת Spot.IM מגייסת 25 מיליון דולר כדי להתחרות בפייסבוק וטוויטר

החברה הישראלית מפתחת מערכת תגובות יותר אקטיבית יותר שתנסה לגרום לקוראים להישאר בכתבות ולנהל סביבן דיון באתר עצמו, במקום ברשתות החברתיות

Spot.im

מקור: Spot.IM

הסטארטאפ הישראלי Spot.IM מאפשר לאתרי תוכן ליצור קהילות וחוויה אינטראקטיבית יותר סביב התכנים שעולים בהם, על מנת לגרום לקוראים שלהם להישאר באתר כמה שיותר זמן. כעת, הוא מודיע על סגירת סבב גיוס D בהיקף של 25 מיליון דולר בהובלת Insight Venture Partners. בנוסף השתתפו בגיוס גם Norma Investments, AltaIR Capital, Cerca Partners ו-WGI Group.

רשת חברתית מקומית בכל אתר

ב-Spot.IM (ספוט איי אם) מחזיקים בגישה שהתוכן הוא עדיין המלך, והם רוצים להחזיר את השליטה בו ליוצרים המקוריים שלו – ולא לרשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ויוטיוב – שם מתנהלים מרבית הדיונים והשיתופים כלפיו. המטרה היא לאפשר חוויה של רשתות חברתיות בתוך הכתבות, מתוך רצון שהקוראים יעדיפו להשאר בתוך הכתבה המקורית כדי לדון בה עם קוראים אחרים או להגיב עליה, במקום לשתף אותה דרך חשבון הפייסבוק שלהם.

על מנת להגביר את מעורבות הגולשים באתר של יוצרי התוכן עצמם, מציעים ב-Spot.IM מספר כלים חברתים כמו החלפת מערכת התגובות הסטנדרטית במערכת ליצירת שיח בזמן אמת, מערכת התראות המאפשרת למשתמשים לגלות היכן מתנהלות שיחות באתר בכל רגע, ניוז פיד הבנוי מתכני האתר הנצפים ביותר על ידי המשתמשים ועוד. כמו כן, עורכי האתרים יכולים להשתמש בכלי של Spot.IM כדי לבצע Live Blogging מאירועים, ולפקח בקלות על התגובות לכתבה באמצעות מערכת מבוססת Machine-Learning המסננת תכנים לא הולמים וספאם.

Spot.IM נוסדה בשנת 2012 על ידי נדב שובל, ישי גרין (שעזב) ורועי גולדברג, והיא מחזיקה במשרדים בתל אביב ובניו יורק. בין האתרים אשר עושים שימוש במוצר שלה ניתן למצוא את Aol, NBC, Fox News ו-Huffington Post. ביחד עם ההשקעה הנוכחית, סך גיוסיה של החברה מאז הקמתה מסתמכים ב-60 מיליון דולר.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "חברת Spot.IM מגייסת 25 מיליון דולר כדי להתחרות בפייסבוק וטוויטר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אבי
Guest

ועכשיו נשאלת השאלה החשובה: איך? איך להתחרות עם חברויות בין אנשים שמכירים? איך להתחרות באפשרות לפרסם תוכן משלך כמו פוסט בפייסבוק.. זה ידרוש ויתורים מצד האתרים שיכלול לדוגמא פרסומים או תגובות של חברים לתוכן לא קשור מאתרים אחרים שיצוצו מתחת לכתבות או דברים אחרים דומים.. אחרת הסיכוי שמישהו שאתה מכיר יקרא את אותה כתבה בדיוק באותו אתר וגם יגיב עליה לא נראה גבוה ולא תהיה אינטראקציה דומה לרשתות חברתיות ותישאר ברמת הטוקבק.
זו הייתה השאלה מההתחלה והיא עדיין תישאר עד שאיזה רעיון מהפכני יתרחש שם..

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל