ספייק הישראלית מגייסת 8 מיליון דולר כדי לפתח ”סלאק” מבוסס מייל
הסטארטאפ הישראלי יצר פלטפורמת מסרים מבוססת אימייל לסביבת העבודה ורוצה שתעשו את כל הפעולות הארגוניות דרכה. מנכ”ל החברה על המתחרות Slack ו-Teams של מיקרוסופט: ”השוק ענק ויש מקום לכמה שחקנים גדולים”
הסטארטאפ הישראלי Spike, שפיתח פלטפורמת מסרים מבוססת אימייל לסביבת העבודה, מודיע היום (ה’) על השלמת גיוס סבב A של 8 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners. בסבב הגיוס השתתפו גם המשקיעים הקודמים, בהם Wix, NFX, האנג’לים גיא גמזו ואריה מרגי ומשקיעים אסטרטגיים.
לעשות הכל דרך תיבת המייל
Spike (ספייק) פיתחה פלטפורמה שבה פועלים כל כלי העבודה הארגוניים והאישיים של עובדים, היישר מתיבת המייל הארגוני. האפליקציה שפיתחה החברה כוללת צ’ט מובנה, שבו משתמשים יכולים לנהל שיחות בזמן אמת, ליצור ולערוך מסמכים – כאשר כל העדכונים מופיעים בפיד אחד. בנוסף, ספייק מאפשרת לצוותים ולעסקים לתקשר ולשתף פעולה גם עם גורמים פנימיים וחיצוניים שלא הורידו את האפליקציה.
בחברה אומרים כי הפלטפורמה שפיתחו, שמתממשקת לכל סוגי חשבון הדואר האלקטרוני, “מבטלת את הצורך להשתמש במספר תוכנות נפרדות שמציעות פיצ’רים שונים בתוך תהליך העבודה, ומייצרת פתרון שמשלב כלים להגברת הפרודוקטיביות עם הדואר האלקטרוני של כל אחד מהעובדים”. הפלטפורמה מתאימה לאנדרואיד, ל-iOS ולמחשבים אישיים.
בשיחה עם גיקטיים אמר מנכ”ל החברה דביר בן-ארויה כי בניגוד לכלים לתקשורת ארגונית כמו Slack ו-Teams של מיקרוסופט “שוק האימיילים הינו פלח השוק הגדול בעולם – ישנם היום בערך 4 מיליארד יוזרים של אימיילים. סלאק וטימס הם כלים פנים ארגוניים, כלומר הם פועלים בצורה סגורה בתוך הארגון והצוות, ואם רוצים להזמין מישהו, הוא צריך להוריד ולהצטרף. ספייק נותנת מענה גם לתקשורת פנים ארגונית וגם חוץ ארגונית, בלי להטמיע טכנולוגיות חדשות בארגון”.
כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים, להצטרפות לחצו כאן
אתם חושבים שתצליחו לפרוץ את החומה של שתי השחקניות הללו?
“השוק ענק ויש מקום לכמה שחקנים גדולים ובעיקר לפתרונות מודרניים המשתנים לפי צורכי השוק. אנו מאמינים במוצר ובאסטרטגיה שלנו, בעיקר בגלל שהעתיד מחייב שידרוג משמעותי של כלי העבודה ומודרניזציה שלהם והאימייל – שלא השתנה מהותית כבר 20 שנה”. בן ארויה הוסיף כי הפלטפורמה שפיתחו לא חייבת לפעול בכל הארגון וכי הוטמעה בצוותים מסוימים בחברות גדולות, “אין הכרח להטמעת המערכת בכל הארגון, אלא ניתן לגדול מרמת הצוות והלאה”.
בן-ארויה התייחס גם לסבב הגיוס ואמר כי “כיום, המספר הגדול ביותר אי פעם של צוותים ואנשים נדרשים להיות מחוברים וערוכים לעבודה מרחוק. ספייק נמצאת במקום שמאפשר לה להוביל את חלל העבודה שממציא עצמו מחדש ואת אופן העבודה, שמשלב דואר אלקטרוני ושירותים חיוניים, המאפשרים לעבוד מבלי לבזבז זמן על החלפה בין פלטפורמות ואפליקציות שונות”.
ספייק הוקמה על-ידי ארז פילוסוף, שמכהן כ-CTO של החברה, ובן-ארויה, מייסד ומנכ”ל החברה. לחברה 14 עובדים הממוקמים במשרדים בהרצליה. עד כה גייסה החברה 16 מיליון דולרים. בחברה אומרים כי הגיוס יאפשר לספייק להאיץ את צמיחת החברה ע”י הוספת כלים ושירותים נוספים לפלטפורמה.
הגב
7 תגובות על "ספייק הישראלית מגייסת 8 מיליון דולר כדי לפתח ”סלאק” מבוסס מייל"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
מרגיש כמו קשקוש בפיתה.
אבל יאללה, הלוואי שתצליחו.
אחלה אפליקציה נהנה לעבוד איתה.
מה? על זה מגייסים כסף?
אחלה מוצר.
עוד ליצן שמספר סיפורים ומגייס כסף על שטויות
כל הכבוד שהצלחתם לגייס על זה
מבריק טים.