רגע לפני הנפקה: האפליקציה שמאפשרת למצוא איש מקצוע זמין תוך 30 שניות מגייסת משקיעים
החברה פיתחה את מערכת ספץ, המבוססת על בינה מלאכותית וחוכמת ההמונים, ובתוך שנתיים הכפילה את המחזור בפעילות המקומית, נכנסה לשוק הבריטי ומכוונת להנפקה בבורסה האוסטרלית. כעת היא יוצאת לסבב גיוס
מאת מור יוגב
כשאנו רוצים לפתור תקלה או בעיה יש לנו שתי אפשרויות: לפנות לפלטפורמות שמרכזות המון מידע ושם לחפש את הפתרון שלנו, או לפנות לפלטפורמות חכמות יותר, שיודעות להביא אלינו את הפתרון המתאים. Waze מוצאת לנו את הדרך הטובה והקצרה ביותר באמצעות מערכת הכוללת מסד נתונים טוטלי ומשלבת שיתוף של מידע משתנה וחוכמת ההמונים; ו-Gett ו-Uber פועלות כך בתחום המוניות – מחברות בין הנהג הפנוי והמתאים לבין הנוסע. כך, מנגנוני הצריכה החדשניים בארץ ובעולם הם מנועי האיתור החכמים, וזאת כחלק מהמגמה של התמקדות במציאת הפתרונות במקום בחיפוש המידע.
תחום נוסף שנוגע לכל אחד ועובר כעת שינוי הוא מציאת בעלי מקצוע. כיום, כאשר נתקלים בתקלה בבית למשל, לרוב פונים לפלטפורמות הקיימות: 144, ‘מדרג’ ו’המקצוענים’ – אך אלה הם למעשה אינדקסים לחיפוש. חברת Spetz שמה לעצמה להביא פתרון – ממש כמו Gett או Uber למוניות – ופיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית המסתייעת בחוכמת ההמון, שמאפשרת לאתר תוך 30 שניות אנשי מקצוע זמינים ומומלצים עבור כל צורך – אינסטלטור, מנעולן, חשמלאי, שיפוצניק, וטרינר וכו’.
המנכ”ל השקיע בחברה חצי מיליון באותו השווי של המשקיעים
Gpage (המחזיקה באפליקציית “ספץ”) פיתחה את השירות והאפליקציה במשך שנים והשיקה את אותם תחת המותג Spetz בשנת 2018. מאז שהמערכת הושקה בארץ הפעילות המקומית צומחת ורווחית, וכיום לחברה 10 עובדים בישראל והיא לקראת גיוס נוסף בבריטניה ובאוסטרליה. שוק צריכת השירותים הוא בעל ממדים עצומים – רק בשנה האחרונה נעשו בישראל למעלה מ-100 אלף חיפושים בגוגל תחת המילה ״אינסטלטור״; שוק המנעולנים בארצות הברית בלבד עמד בשנה האחרונה על כ-2 מיליארד דולר.
“אני מאמין גדול בהצלחת החברה”, אומר יוסי נבו, בעלים ומנכ”ל Spetz, “לכן כשנפתחה הזדמנות להשקעה נוספת אימצתי אותה והשקעתי 500,000 שקל, בדיוק באותו השווי שמקבלים המשקיעים של פיפלביז בסבב הגיוס הנוכחי”.
כשמסתכלים על התוצאות של החברה מתרשמים מהפוטנציאל. השנה החברה נכנסה גם לשוק הבריטי, ועל אף מגפת הקורונה היא רושמת שם קצב הצמיחה גבוה מאוד. יחד עם ההצלחה בשוק המקומי, ניכר כי קיים פוטנציאל גבוה גם בשווקים הגלובליים. בשנה הבאה (כבר ברבעון הראשון) מתכננת החברה להיכנס לשוק האוסטרלי, כאשר המטרה הפיננסית הגדולה היא הנפקה בבורסה האוסטרלית, ה-ASX, ברבעון הרביעי בשנה הבאה. “כשבדקנו לעומק, הבנו שנכון לנו להיכנס לשוק האוסטרלי, הן בגלל גודל השוק והצורך בחברות המשלבות בפעילותן בינה מלאכותית וטכנולוגיה מתקדמת, והן בשל הכוונה שלנו להנפיק בבורסה האוסטרלית. ההכנות להנפקה מצויות בעיצומן”, מוסיף נבו.
ספץ אשר גייסה בעבר כ-3 מיליון שקלים מ-1,200 משקיעים על מנת להשיק את פעילותה בשוק הבריטי, וכעת יוצאת לסבב גיוס המונים של מ-2,500 שקלים בתמורה למניות בחברה, על מנת לבסס את מעמדה בבריטניה, להשיק באוסטרליה ולהתכונן להנפקה הציבורית שם. זהו ככל הנראה סבב הגיוס האחרון לפי ההנפקה הצפויה.
לפרטים והשקעה ב- Spetz >
אין בתוכן המפורסם על-ידי גיקטיים משום המלצה או חוות דעת בקשר לרכישת או מכירת ניירות ערך או מניות. קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון כלשהו המופיע באתר גיקטיים הינה על אחריות המשתמש בלבד.

הכתבה בחסות פיפלביז
פיפלביז היא פלטפורמת השקעות ההמונים הראשונה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל שגייסה בהצלחה כבר עשרות מיליוני שקלים לסטארט-אפים ישראלים. פיפלביז מספקת את הפלטפורמה הנוחה והחכמה ביותר הן למשקיעים והן לחברות מגייסות. הפלטפורמה מהווה מנוף לחברות ומספקת להן אפיק מימון אטרקטיבי ולמשקיעים הזדמנות להנות מפירות ההצלחה החל ממאות שקלים בלבד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.
הגב
7 תגובות על "רגע לפני הנפקה: האפליקציה שמאפשרת למצוא איש מקצוע זמין תוך 30 שניות מגייסת משקיעים"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
לא יודע, למה צריך בינה מלאכותית?
דיפ לארנינג על חוות דעת?
אם זה איזי שיכולה להביא אנשי מקצוע במגוון תחומים אז לא שווה
כשפונים אליהם מתוך האפליקציה הם מעלים את המחיר
אם פונים אליהם דרך מישהו שמכיר מישהו המחיר הוא אחרת..
הם צריכים לשלם אחוזים ואז העסקה יקרה הרבה יותר. זה לדוגמה שחרור סתימה בצנרת עולה באופן ישיר סביב ה 300 שקלים ודרך איזי זה יוצא 350 במינימום
מהיכרות, היתרון של אנשי המקצוע בספץ זה שהם לא משלמים אחוזים מהעסקה אלא סכום קטן על כל פנייה. לכן יש יתרון להשתמש בהם.
אבל הבחור ממחיש שזה אותו הדבר. אחוזים או מחיר פיקס פרייס זה עדיין מעלה את המחיר. פניה ישירה זולה יותר לטענתו.
אני חושבת שכל האפליקציות האלו אומנם מגשרות/מתווכות בין הלקוח לעסק (צעד מבורך) אבל בדרך המחיר גם עולה בהתאם. אם צריך לשלם לבית העסק זה יהיה מגולם במחיר של העסקה הסופית
השתמשתי באפליקציה כבר פעמיים, עולם אחר, חסכוני בזמן, ממליץ.
משתמש כבר כמה שנים ב”מדרג” לאיתור בעלי מקצוע במספר רב של תחומים ודי מרוצה מהם. הם מקפידים על עדכון רשימת בעלי המקצוע לפי הפידבק שמקבלים מלקוחות, רשימת בעלי המקצוע אינה מושפעת מפרסומות אלא עניינית. לא מבין מה הערך המוסף של האפליקציה החדשה.