פארק שעשועים ענק וייחודי נפתח בתאילנד, סטארטאפ ישראלי אחראי לאחד הפיצ׳רים המרכזים שם

פארק שעשועים רשמי ענק של דמויות Marvel עומד להפתח בתאילנד, ובלב ליבו תפעל טכנולוגיה ישראלית מגניבה למדי

The Marvel Experience

תמונה: The Marvel Experience

הטירוף סביב עולם הקומיקס ככלל, והיקום הסינמטי של מארוול (Marvel Cinematic Universe) בפרט מסרב לגווע. עם הגעת הסרט האחרון בסדרת “הנוקמים” אל קו ה-2 מיליארד דולר בהכנסות, נראה שהשיא של עולם הקומיקס עוד לפנינו. השבוע נפתח בתאילנד פארק שעשועים רשמי בשם The Marvel Experience בתאילנד, ובלב ליבו של הפארק פועמת טכנולוגיה ישראלית למהדרין.

מרגע רכישת הכרטיסים ועד היציאה מהפארק

The Marvel Experience

תמונה: Smartag

באטרקציה של Marvel המשתרעת על גבי שטח של כ-10,000 מ”ר המעוצב ברוח מתקן האימונים של הנוקמים, המבקרים יוכלו לפגוש את כל גיבורי העל האהובים של המותג, לצפות בסרטונים אינטראקטיביים בתלת מימד וחוויות נוספות, כאשר הטכנולוגיה של חברת Smartag הישראלית עומדת ללוות אותם לאורך כל הדרך.

סמארטאג מציעה שימוש בטכנולוגיות RFID לאירועים גדולים כמו פסטיבלים, בתי מלון, וכמו כן, פארקי שעשועים שונים. אלה הן הטכנולוגיות שנמצאות בלרוב בצמידי תשלום בפסטיבלים, המאפשרים לכם להטעין את הצמידים בסכומי כסף, ולאחר מכן לרכוש באמצעותם מוצרים שונים. הפתרון של סמארטאג הוא פתרון יותר הוליסטי שהאורחים פוגשים בו לראשונה כבר בתהליך רכישת הכרטיסים למקום.

The Marvel Experience

עמדת קבלת התגים של Smartag. תמונה: Smartag

כאשר המבקרים בפארק רוכשים את הכרטיס לחוויה של Marvel בין אם בביתם או בין אם בקופות, הם מקבלים מעין תעודת סוכן של ארגון הביון S.H.I.E.L.D, שאולי מוכר לכם מסרטי החברה, או מסדרת הטלוויזיה הפופולרית Agents of S.H.I.E.L.D. זהו בעצם כרטיס הכניסה לפארק, אבל גם כרטיס הכניסה למערכת של סמארטאג.

תעודת הסוכן תוכל לשמש גם כארנק דיגיטלי לביצוע תשלומים, כניסה מהירה לאטרקציות ומתחמים בפארק, צילומים בעמדות צילום ייעודיות, חיבור לפרופילים ברשתות חברתיות, ואפילו מאפשר להורים למצוא ילדים אבודים ברחבי הפארק. אם אתם דואגים, בחברה מרגיעים ומסבירים שמיקום הילדים יימסר: “רק להורים ורק לאחר שהוכיחו קשר משפחתי ושני הכרטיסים נמכרו באותה רכישה”. באחת האטרקציות בפארק, רכבת הרים וירטואלית עם מסך הקרנה ענק שמכסה את כל טווח הראייה של הצופה, בכל פעם שמבקר יכנס ותעודת הסוכן שלו תיסרק, תמונת הפרופיל שלו תופיע על גבי המסך הענק. בסיום הביקור בפארק, המבקרים ישלימו את “ההכשרה” שלהם כסוכני ש.י.ל.ד, ויקבלו תעודה פיזית שהם יכולים לקחת כמזכרת.

המבקרים מקבלים חוויה אינטראקטיבית, הפארק מקבל מידע

המבקרים הם רק צד אחד שמשתמש במוצר של החברה, כאשר גם החברה המנהלת את הפארק עצמו מפיקה ממנו תובנות רבות: מאחר שהמערכת של סמארטאג מוטמעת בפארקים ופסטיבלים אחרים, היא מסוגלת לזהות מה העדפות הרכישה של הלקוחות. כך, הפארק יכול להערך מראש עם מלאי מוצרים מסוים, או אפילו לתת הנחות ספציפיות ללקוחות אשר מעדיפים מוצרים מסוימים. הכרטיסים אשר משמשים למעקב (אנונימי לחלוטין) אחר התנהגות ופעילות האורחים בפארק, יכולים לעזור לפארק להבין באילו קבוצות כדאי למקד את מאמצי השיווק, כאשר המערכת מסוגלת לנתח אילו קבוצות משתלמות יותר עבור הפארק.

שלושת החודשים הראשונים לפעילות הפארק, בהם צפויים לפקוד אותו מאות אלפי אורחים, ישמשו את החברה לבניית מודל המידע שלה, וזאת כדי שהיא תוכל בהמשך לצפות, לזהות ולנתח מגמות נוספות ולאפשר למנהלי הפארק לקבל החלטות חכמות יותר על בסיס התובנות הללו. לאחר מספר שנים של פעילות בעיקר בארץ, החברה מתרחבת לשווקים נוספים, כאשר שיתוף הפעולה עם Marvel הוא שיתוף הפעולה הגדול ביותר שלה עד כה.

Smartag

תמונה: Smartag

סמארטאג הוקמה ב-2015 על ידי שאול זוארץ, המכהן כמנכ”ל החברה, שאול זוארץ (למרבה ההפתעה, זו לא טעות) ובעז יורש. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב, ומועסקים בהם 8 עובדים. עד כה, החברה גייסה כ-800 אלף דולר. בשנת 2017 זכתה החברה במקום הראשון בקטגוריית Future Tech במסגרת תחרות הסטארטאפים בכנס Geektime Next.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

8 תגובות על "פארק שעשועים ענק וייחודי נפתח בתאילנד, סטארטאפ ישראלי אחראי לאחד הפיצ׳רים המרכזים שם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Matan
Guest

What episode of Westworld is that?

עמרי
Guest

מישהו יודע מה ההבדל בין זה לבין המג’יק-באנד של דיסני?

yules
Guest

היה את זה בהופעה בראשון, וזה היה גועל נפש. בשביל לשתות בירה היית צריך ללכת לטעון את הצמיד, שהיה בתוקף רק לארוע, ואם הסכום לא הסתדר במכפלות כי רצית מים ובירה הכסף הלך.

גט יור שיט טוגדר חברים

מישהו
Guest

אין זיכוי על היתרה בצמיד?

אורחת
Guest

כנראה שלא..
זה כספים אבודים.. כמו האגורות בסופר.. לא שאלת את עצמך פעם לאיפה האגורות המצטברים הולכים? הרי בסוף העסקה יש את ס.ביניים ואתה אתה רואה איך הסכום “התעגל” כלפי מעלה..

ASD
Guest

ראשון זו לא ארה”ב וזה בטח לא מארוול. אם הם ינסו לעשות טריק מטופש שכזה הם יחטפו תביעות לפרצוף מפה ועד הודעה חדשה.

yules
Guest

טריקים. היו פה יותר מאחד. ותתפלא.

בוב
Guest

מצטרף לתסכול מההופעה בראשון. היו אנשים שעמדו חצי שעה בתור לקנות בירה, ובסוף גילו שחסרים להם 2 שקל והיו צריכים ללכת חזרה לעמדת ההטענה, כי בבאר לא מקבלים מזומנים.
וכמובן היו גם כאלה שלא ניצלו את כל הסכום שהטעינו (בעיקר כי היו תורים ארוכים מדי בבאר וכל הזמן נגמרה להם הבירה), והכסף הלך לפח.
אז זה יופי שהטכנולוגיה עובדת, אבל הלקוחות מאוד לא מרוצים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: