מימון המונים מגיע לתל-אביב: סלבה רובין, מנכ”ל Indiegogo יהיה הדובר המרכזי בכנס StartTWS 2013

אירוע הסטאטראפים הגדול בישראל יתקיים בתל אביב ב-14 באוקטובר. הדובר המרכזי: סלבה רובין, מנכ”ל אינדיגוגו שידבר על אחד הטרנדים החמים בעולם הטכנולוגי: גיוס המונים.

starttws-header1

בחודש אוקטובר הקרוב יתקיים אירוע הסטארטאפים הבינלאומי הגדול ביותר בישראל, StartTWS, שחוזר לתל-אביב.

השנה, בחרנו להתמקד באחד מהנושאים המרכזיים שמעסיקים את המשק הישראלי ואת סצינת הסטארטאפים והטכנולוגיה בארץ: כיצד ניתן לבנות חברות היי-טק גדולות ומה דרוש כדי לעשות את זה בישראל.

במסגרת האירוע, יערכו הרצאות ופאנלים בנושא גדילה וצמיחה (Scaling) של חברות סטארטאפ בישראל, מודלים עסקיים חדשים והזדמנויות בתחומי טכנולוגיה שעומדים להיות חמים בשנים הקרובות. כל זאת יחד עם תחרות הסטארטאפים השנתית, ה-Startup Arena שגם היא תתמקד השנה בחברות סטארטאפ בעלות פוטנציאל גדילה משמעותי.

אחד מהדברים החמים ביותר בעולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות ואחד מהתחומים בעלי פוטנציאל הגדילה המשמעותי ביותר לפי כל מכוני המחקר הוא נושא מימון ההמונים. אחד מהחלוצים של התחום (כן, הם היו כאן הרבה לפני Kickstarter) הוא סלבה רובין, המייסד והמנכ”ל של פלטפורמת מימון ההמונים Indiegogo, שיצטרף אלינו בתור הדובר המרכזי ב-StartTWS 2013.

את המקום שלכם בכנס כבר שמרתם? הרשמו עכשיו.

הדובר המרכזי: סלבה רובין, מנכ”ל Indiegogo

indiegogo

בשנים האחרונות הפך גיוס ההמונים לשחקן מרכזי בעולם הטכנולוגי-יזמי כשהוא מאפשר לרעיונות להפוך למציאות ומשם לחברות ששוות מיליונים. אחת הפלטפורמות המובילות בעולם היא Indiegogo שנוסדה בשנת 2008 על ידי שלושה מייסדים בסן פרנסיסקו, סלבה רובין הוא אחד מהם המשמש גם כמנכ”ל החברה.

רק בשבוע שעבר גייס אחד הפרוייקטים באתר (Canary) כ-1,961,494 דולר עבור פתרון אבטחה חכם במיוחד העושה שימוש במכשיר אחד פשוט והפך לפרוייקט שהגיע ליעד הגבוה ביותר מאז ומעולם בפלטפורמת גיוס ההמונים.

סלבה רובין יגיע לישראל וישמש כדובר המרכזי בכנס StartTWS הקרוב.

קוד הנחה לגולשי גיקטיים

אף על פי שהכנס יתקיים בעוד קצת יותר מחודש, ההרשמה המוקדמת הסתיימה לפני החג וכל הכרטיסים שהוקצו להרשמה המוקדמת כבר נמכרו. גם הכרטיסים לכנס עצמו הולכים ואוזלים, אך אל דאגה, שריינו כ-100 כרטיסים לגולשי האתר עם קוד הנחה מיוחד ו-100 הראשונים שיממשו אותו יזכו בהנחה נוספת של 15% על מחיר הכרטיס המלא.

קוד ההנחה: GT15STWS131410

להרשמה לאירוע

רוצים לזכות בכרטיס חינם לאירוע?

בנוסף ל-100 כרטיסים בהנחה, אנו נחלק כרטיס כניסה לאירוע (בשווי 340 ש”ח) לאחד מהמגיבים בפוסט הנוכחי שיספר על פרויקט מימון ההמונים המוצלח ביותר שהוא נתקל בו. כשאנחנו מדברים על מוצלח, אנחנו לא מדברים בהכרח על הפרויקט שהצליח לגייס את סכום הכסף הגדול ביותר במהלך הפרויקט עצמו, אלא גם על הרעיון המהפכני ביותר, או על פרויקטים שהצליחו במיוחד אחרי שסיימו את שלב מימון ההמונים ועברו לייצור ומכירה המונית.

על מנת להשתתף בתחרות על הכרטיס עליכם:

  1. לשתף את הפוסט הנוכחי בפייסבוק או בטוויטר.
  2. להשאיר תגובה כאן למטה עם כתובת מייל אמיתית (הכתובת לא חשופה לגולשי האתר, אלא משמשת רק אותנו לצרכי פנייה לזוכה במידת הצורך) לפי הפרמטרים שצוינו כאן למעלה.

הזמנתם כבר כרטיס ואתם עדיין רוצים להשתתף בתחרות? אתם מוזמנים לקחת בה חלק ואם תזכו, נזכה אתכם על הכרטיס שרכשתם. התחרות תסתיים ביום שלישי הקרוב, ה-10 בספטמבר בשעה 22:00.

בהצלחה!

עדכון: התחרות הסתיימה, הזוכה: עמיר טורץ, תודה לכל מי שהשתתף.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

8 תגובות על "מימון המונים מגיע לתל-אביב: סלבה רובין, מנכ”ל Indiegogo יהיה הדובר המרכזי בכנס StartTWS 2013"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רעי דישון
Guest
אה, זה די פשוט – זה לא פרוייקט אחד אלא מקבצי פרוייקטים של קהילות שלהן שותפות עם אתרי מיקור המונים – ואני חושב שזה חלק נכבד מהעתיד של מיקור ההמונים. ניתן לבחון סטטיסטית את הקמפיינים לאורך השנים של קהילות גלובאליות כדוגמת ברנינג מן – http://www.burningman.com/participate/supportaproject/ או קהילת ROI (קהילה של מנהיגים/יזמים יהודים מרחבי העולם) או ROI – http://www.indiegogo.com/partners/ROIC אפשר כמובן לציין את הקמפיין המפורסם של אמנדה פאלמר עם ההרצאה המצויינת שלה בטד (כשמה שראויי לציון זה המהלך האישי שלה במשך חמש שנים לבנות קהילה מאוד מחוייבת וקשורה סביבה – למרות שהיא רק מרפרפת על כך בהרצאה שלה בתד…). וזה פוסט… Read more »
עידן
Guest

הפרוייקט של משפחת רותם שעלה לפני כשנה בהדסטארט שבו הם ביקשו מיליון ש”ח כמשכנתא שאותה הם התחייבו להחזיר בתשלומים חודשיים של 3,000 ש”ח לעמותות וארגונים חברתיים. עצם הרעיון להעביר את הרווחים העצומים שיש בעולם המשכנתאות מהבנקים אל הציבור שזקוק לכך ביותר, הוא רעיון שלדעתי פורץ דרך בחשיבה חברתית ומחייה את הערכים של ערבות הדדית.

Ofir Rob
Member

באמת פרויקט מעולה, חבל שלא הצליח לבסוף..

עידו
Guest

כתבה מעניינת.

ללא ספק אחד הפרויקטים הבולטים בתחום הוא “Pebble” בKickstarter:
http://getpebble.com/
הפרויקט גם שבר שיאי גיוס (שנשברו מאז…) וגם הגדיר תחום טכנולוגי חדש: שעונים חכמים המתחברים לסמארטפון, תחום שבימים אלו מ-ת-פ-ו-צ-ץ וסוחף אחריו את ענקיות המובייל.
זו השפעה אמיתית.

ניצן
Guest

פרוייקט http://www.soscharger.com
מכשיר המאפשר להטעין את הטלפון הנייד ללא הזדקקות לשקע חשמל,
רבים מאיתנו נקלעו למצב שפשוט הסוללה מתה לכן המוצר הוא בעל שוק
ענק מוצר מדליק עם שיק רטרו לעסקי הדינמו של האופניים ובנוסף רוכב על הטרנד הירוק .

Ofir Rob
Member

היי,
הפרוייקט הטוב ביותר שנתקלתי בו היה דווקא ישראלי, ויש שיגידו שהוא אפילו נהייה קצת נדוש בגלל הדיבור הרב עליו. גיוס הכסף לטובת פיתוח “חורים ברשת”
קישור: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=453

הסיבה שמבחינתי זהו פרוייקט מיוחד הוא משום שהפרוייקט הצליח יתרה בזכות אותם גופי פרסום שהחליטו לקנות במעוד מועד את שטח הפרסום שלהם באתר אשר צפוי לעלות. נושא זה פתח את התחום לתומכים מהתחום המוסדי, אשר להם סכומי כסף גדולים יותר מהשוק הפרטי. לדעתי בניית קמפיין נכון אשר משלב בתוכו פנייה גם לגופים מוסדיים, יכול להעלות בצורה מאוד משמעותית את הקיף הגיוס.

אופיר רוב
חוקר עצמאי בתחום מימון ההמונים בקרב סטודנטים בישראל.

ofirrob@gmail.com
0542142972

עמיר טורץ
Guest
פרויקט גיוס ההמונים ששבה את ליבי הוא סדרות צעצועי המפלצות של OctoberToys.com (חברה המונה שני עובדים, גבר ואישה וזוג בחיים מלוס אנג’לס, קליפורניה). מדובר בסדרה של 5 דמויות מ-PVC בצבע אחיד, בצורת מפלצות יפהפיות בכיעורן. חשוב לציין שהדמויות עצמן עוצבו ונבחרו ע”י קהילת הגולשים של החברה במשאל דירוג מקדים.הסדרה הראשונה זכתה למימון באוגוסט 2011. ובעקבותיה נוספו עוד שתי סדרות ב-2012 וב-2013 עפ”י אותו פורמט. מדובר לדעתי במהלך עוקף גאוני של תאגידי ענק ורשתות חנויות צעצועים בינלאומיות. הכוח עובר במלואו לצרכן הסופי והוא מחליט אלו צעצועים יופיעו בכל שנה בחמישיה השנתית ומעניק את המימון תמורת מהדורה ראשונית מיוחדת לפני שצעועי המפלצות… Read more »
גיקטיים
Guest

התחרות הסתיימה, הזוכה הוא עמיר טורץ.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: