SiteBlackBox הישראלית מגייסת 4.5 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית המפתחת פתרון לניטור תנועה והגנה על אתרי אינטרנט בזמן אמת, תתרחב לשווקים בינלאומיים ותמשיך לפתח את מוצר הדגל שלה

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית SiteBlackBox, המפתחת פלטפורמה לניהול וניטור תנועה באתרי אינטרנט, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בגובה 4.5 מיליון דולרים. את הכסף תשקיע החברה בהמשך הצמיחה של המוצר, הכנסת פיצ’רים חדשים אשר זוהו כנדרשים על ידי הלקוחות וצוות הפיתוח של המוצר והתרחבות אל שווקים חיצוניים והתמקדות בפעילות שיווקית ברחבי ארצות הברית בשנה הבאה.

סבב גיוס ראשון

זהו סבב הגיוס השני של החברה, לאחר שבינואר 2010 גייסה החברה 600 אלף דולרים מ-TheTime ומשקיעים פרטיים נוספים במסגרת סבב הסיד. הגופים הבולטים שהובילו את סבב הגיוס הנוכחי נכנסו בתור משקיעים חדשים אל SiteBlackBox, כאשר החברה מצידה מקווה לגייס כ-400 אלף דולרים נוספים כפתח אחרון למשקיעים המעוניינים להיכנס בכל זאת לסבב הגיוס הנוכחי.

את סבב הגיוס הובילו חברת האחזקות KEC Holdings, אשר השקיעה בחברה כשני מיליון דולרים, קרן הון הסיכון OurCrowd של ג’ון מדבד המתמקדת בהשקעות בחברות ישראליות שהשקיעה מיליון דולרים ו-Lazarus Investments Partners אשר השקיעה חצי מיליון דולרים. בנוסף לחברות ההשקעה הגדולות אשר הצטרפו כמשקיעות חדשות אל סבב הגיוס האחרון של החברה, השלימו את הסבב גם חברת TheTime של אילן שילוח ומשקיעים פרטיים נוספים אשר היו מושקעים לפני כן בחברה.

חסימת תנועה מסוכנת באתר, דרך הענן

הפתרון שפיתחה SiteBlackBox הוא מערכת מבוססת פרוקסי הנמצאת אצל הלקוח בין חומת האש לרשת או בשירות Cloud של החברה ויודעת לנטר ולזהות תנועה באתרי אינטרנט על ידי מרכיבים התנהגותיים, מוניטין וייחוס של כתובות IP למחשבים מסויימים. בעזרת המרכיבים הללו, בשילוב בסיס נתונים מתעדכן ואלגוריתם חכם שמנתח את התנועה של המשתמש בזמן אמת, המוצר יודע להבין את הסכנה המגיעה ממשתמש מסויים או מביקור מסויים באתר אותו הוא מנטר וחוסם אותו בהתאם.

כאשר החסימה נעשית, ברוב המקרים דרך Captcha. סוג מסויים של ביקורים אשר החברה מנסה למנוע, הוא לדוגמא Content Scraping (שימוש ברובוטים על מנת למשוך מאתרים מסויימים מידע). הניטור עצמו נעשה על ידי שינויי DNS. הפתרון מאפשר לאתרים להפסיק את השימוש ב-Captcha בעת הרישום לאתרים, לדוגמא, המשפיע על כמות המשתמשים הנרשמים לאתר. החברה מדווחת על אחוז טעות של 1 לאלף במתן Captcha ואחוז טעות של 1 למיליון בחסימה מוחלטת של משתמשים מהאתר.

חברת SiteBlackBox נוסדה בסוף שנת 2008 על ידי המייסדים שי רפפורט וארז עזריה. כיום, מעסיקה החברה כ-16 עובדים ויושבת בחממת TheTime שברמת החייל. בזמן הקרוב וכחלק מהצמיחה של החברה בעקבות הגיוס המוצלח, תעבור למשרדים חדשים ברמת החייל גם כן. בין לקוחותיה הבולטים של החברה ניתן למצוא שמות מוכרים ברחבי הארץ והעולם כגון יד2 אשר השתתפה במסגרת הבטא של המוצר, דפי זהב, EBay Classified, Monster.com ו-Manta.com.

סרטון וידאו: SiteBlackBox

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "SiteBlackBox הישראלית מגייסת 4.5 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוסי
Guest

מלחמה אבודה מראש, אין טעם להשקיע משאבים במניעת העתקות, עדיף להתרכז במוצר עצמו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: