חברת Singular הישראלית מגייסת עוד 30 מיליון דולר

המערכת שפיתחה החברה מאחדת מידע ממאות ערוצי שיווק שונים ונפרדים, מפיקה מהם תובנות ומאפשרת לחברות לייעל את הקמפיינים השיווקיים שלהן. עד עכשיו גייסה החברה 50 מיליון דולר

מקור: Geektime Insider

מנהלי שיווק ומנכ”לים מופצצים כיום בכמויות מידע מטורפות ממקורות שונים שלא פעם מקשות עליהם לקבל החלטות. חברת Singular (סינגולר) הישראלית, שפיתחה מערכת אחת שאוספת ומחברת מידע ממגוון כלי שיווק דיגיטליים בהם מנהלי שיווק משתמשים, הודיעה עתה כי גייסה 30 מיליון דולר לצורך המשך הפיתוח.

תמונה מלאה מכל מקורות המידע

מנהלי שיווק דיגיטליים נאלצים להשתמש במגוון רחב של ספקים, שירותים ופתרונות על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. בין היתר הם עושים שימוש במערכות אנליטיקס, מידע שמגיע מרשתות פרסום, ספקיות מידע, מערכות CRM ומוצרי BI שונים. התוצאה: התפוצצות של מידע שמנותק אחד מהשני ובלתי ניתן למעשה לניהול. סביבה זו מקשה על מנהלי השיווק לקבל להחלטות אפקטיביות, ומקשה עליהם לחשב את ה-ROI (החזר על ההשקעה) לגבי ערוצי השיווק השונים של החברה. בעזרת המערכת של Singular, ניתן לחשוף את ה-ROI של כל פעולה שיווקית ולהציע תובנות רלוונטיות יותר למנהלי השיווק. הפלטפורמה מספקת בין היתר שירותי שיוך המרות, מעקב בזמן אמת אחר הסכומים המושקעים, ניתוח התוצרים הקריאייטיביים השונים ושירותי אוטומציה לתהליכי העבודה – כדי שמנהלי השיווק יוכלו לשפר את אופן העבודה שלהם ואת תוצאות הקמפיינים. אחד היתרונות במערכת הוא שהוא לא דורש הטמעה של SDK או עבודה של צוות פיתוח, מכיוון שהפלטפורמה מתחברת אוטומטית לתהליך העבודה הקיים של כל חברה.

Singular נוסדה ב-2014 על ידי שלושה יוצאי חברת Onavo, שנרכשה על ידי פייסבוק: גדי אלישיב, CEO; ערן פרידמן, CTO; וסוזן קואו, COO. במסגרת עבודתם הקודמת, השלושה הכירו את השוק וחוו באופן אישי את האתגרים עימם מתמודדים מנהלי השיווק הדיגיטלי גם דרך פעילויות שעשו בחברה, וגם דרך לקוחות החברה. בין לקוחות החברה ניתן למנות ענקיות כמו רשת טארגט, דיסני, Airbnb, לינקדאין ו-Rovio, מפתחת Angry Birds.

סבב הגיוס הנוכחי בגובה 30 מיליון דולר הובל על ידי קרן  Norwest Venture Partners, שבין חברות הפורטפוליו שלה נמצאות אובר, UDEMI,  IFTTT ו-Lending Club. עוד לקחו חלק בסבב גם הקרנות General Catalyst, Method Capital, Telstra Ventures, Translink Capital ו-Thomvest. סך גיוסי ההון של החברה מאז הקמתה עומד כעת על 50 מיליון דולר.


איך נראית Singular מבפנים?


בתגובה לגיוס, אמר גדי אלישיב, שותף-מייסד ומנכ”ל החברה: “אם דאטה זה הנפט החדש, Singular היא בית הזיקוק”. אלישיב הוסיף: “דאטה הוא קריטי להצלחה של שיווק כיום, אבל בלי סטנדרטיזציה, נירמול ואלגוריתמים חכמים שידעו להפיק מודיעין יעיל – ייגמר הדלק למנוע השיווק”.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: