סימילרווב רוכשת את Quettra תמורת 10 מיליון דולר

בעזרת הרכישה תוכל SimilarWeb לחזק את יכולות הניתוח שלה בתחום המובייל; החברה הנרכשת הוקמה על ידי בכיר בגוגל פליי

מקור: Quettra

מקור: Quettra

מפתחי אפליקציות יעשו הכל, כדי לדעת כמה שיותר על המשתמשים שלהם, ולא פחות חשוב – על האנשים שלא משתמשים באפליקציות שלהם. חברת SimilarWeb הישראלית כבר מפתחת כלי מודיעין ואנליטיקה לתחום המובייל, אולם עתה, כדי להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה, היא רוכשת את הסטארטאפ Quettra מעמק הסיליקון.

הוקמה על ידי מומחה מודיעין וניתוח אפליקציות מגוגל

פלטפורמת הניתוח של Quettra מאפשרת אנליזה מעמיקה הכוללת זיקות בין מותגים, מאפיינים דמוגרפיים משוערים ואפילו הסבר על סיבת התקנה או אי-התקנה של האפליקציה – מידע הכרחי למפתחים המתמודדים עם אתגרי retention או שימור משתמשים. במילים אחרות, אם למשל המערכת של Quettra מזהה שמשתמש מסויים נכנס לאינסטגרם שלו כל 10 דקות, היא תקיש מכך שהוא נמצא בגילאי 13-17, שם דפוס השימוש הזה נפוץ ביותר. מידע כזה הוא חיוני ביותר למפתחים והם יכולים להיעזר בו רבות בהחלטות שיווקיות, פרסומיות או בפיתוח וביישום של פיצ’רים שונים במוצר.

Quettra הוקמה ב-2013 על ידי אנקיט ג’אן, שהיה עד אז האחראי לכל התחום של גילוי וחיפוש בגוגל פליי ומי שהתמחה בתחום המודיעין ומדידת המובייל, שאליו הצטרפו מהנדסים וסטטיסטיקאים עם רקע של מדידת אפליקציות ועולם המובייל, שהגיעו מחברות כמו eBay ומיקרוסופט. כל עובדי Quettra ישולבו ב-SimilarWeb ויעבדו במרכז הפיתוח החדש של החברה במאונטן-וויו, קליפורניה.

מאז הקמתה גייסה החברה השקעה בגובה 2.9 מיליון דולר ממספר קרנות ואנג’לים מוכרים ביניהם:  CrunchFund, Data Collective, Google Ventures, Horizons Ventures, Miramar Digital Ventures ו–SV Angel.

הטכנולוגיה של Quettra תוטמע לתוך הכלים של SimilarWeb

עתה, לאחר הרכישה, תוטמע טכנולוגיית האנליטיקה והתובנות של Quettra לתוך הפלטפורמה של SimilarWeb. מה שיאפשר למפתחי אפליקציות לא רק להבין את המשתמשים שלהם אלא למדוד את עצמם מול השוק בו הם פועלים. SimilarWeb כבר מנטרת ומנתחת נתונים מיותר מ-80 מיליון אתרים ברשת וכ-3 מיליון אפליקציות מובייל ב-190 מדינות. בין הלקוחות שלה ניתן למצוא גם ענקיות כמו eBay, גוגל ונייק.

בתגובה לגיוס מסר אנקיט ג’אן, מנכ”ל ומייסד Quettra: “המשימה של Quettra היא להגדיר מחדש את הדרך בה מפתחים מתקשרים עם הלקוחות שלהם על ידי הבנה של אינטראקציית המובייל של המשתמש ושיפור החוויה שלהם”. אנקיט הוסיף: “ההצטרפות ל-SimilarWeb מעניקה לנו את ההזדמנות להביא את הטכנולוגיות שלנו לקהל רחב הרבה יותר ולהטמיע את יכולת ניתוח המובייל שלנו בפלטפורמה הרב-תכליתית ש-SimilarWeb בנתה. בעולם ברור כיום שהשווקים זקוקים ליכולות ניתוח מסוג זה ועל ידי הטמעת Quettra ב-SimilarWeb אנחנו שואפים להשפיע על הדרך בה פועלים עסקים בקנה מידה גלובלי”.

אור עופר, מנכ”ל ומייסד SimilarWeb, מסר בתגובה: “אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לחזק את הפלטפורמה שלנו ולעבוד עם הכישרונות הטובים ביותר. התרשמנו עמוקות מהטכנולוגיה המדהימה שהנהלת Quettra הצליחה לפתח ומהחזון שלה”. עופר הוסיף: “שילוב הכוחות יאפשר לנו לספק את המידע שמפתחי אפליקציות צריכים כדי להבין את צורכי הקהל שלהם טוב יותר ולקבל החלטות מונטיזיציה טובות יותר על ידי הבנת אסטרטגיית המתחרים שלהם. המטרה שלנו היא המשך ההשקעה בכישרונות מובילים בתחום על מנת להבטיח שנישאר השחקן המוביל בעולם המובייל והאפליקציות”.

וידאו: טכנולוגיית הניתוח של SimilarWeb

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: