כלי אנליטיקה מורכבים לכולם: Shoodoo הישראלית מגייסת חצי מיליון דולר

החברה מעוניינת להפוך את תהליך תחילת העבודה של ארגונים עם אנליטיקה, עקב האכילס של התחום עד היום, לפשוט וקל

Shoodoo

מקור: Shoodoo

ארגונים מתמודדים עם כמויות מידע אינסופיות כתוצאה מעידן הביג דאטה שבו אנו חיים, אך ברוב המקרים מלוא הפוטנציאל של המידע רחוק מלהתממש. מה שקורה בפועל הוא שההחלטות והתהליכים התפעוליים עדיין מונחים בעיקרם על ידי אינטואיציה, כיוון שרמת השימוש הקיימת בארגונים במערכי אנליטיקה מתקדמת עדיין נמוכה.

הסטארטאפ הישראלי Shoodoo Analytics מאפשר לשלב מודלים מתקדמים של חיזוי וסיווג נתונים בתהליכים עסקיים ותפעוליים (שיווק, מכירות, שירות, תפעול, ייצור, משאבי אנוש, וכו’) בכל הרמות, וזאת בעלות, זמן ומאמץ נמוכים באופן משמעותי מהפתרונות הזמינים כיום וללא צורך בידע סטטיסטי מתקדם. בכך מאפשר הפתרון של החברה גישה ל-predictive analytics ברמה גבוהה – סט כלים אשר עד היום היה נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים – גם לארגונים שעדיין לא נהנו מהיכולות הללו.

הדור הבא של פלטפורמות Predictive Analytics

Shoodoo Analytics, המפתחת פלטפורמת Analytics-as-a-Service חכמה לניתוח מידע מתקדם ו-predictive analytics עבור חברות וארגונים הודיעה היום (ב’) על גיוס של 550 אלף דולר מ-VLX Ventures. הפתרון מאפשר לארגונים לשלב בקלות ובמהירות מודלים מתקדמים של למידת מכונה (Machine Learning) על מנת להתמודד עם המגוון הרחב של האתגרים העסקיים היומיומיים האופייניים לכל ארגון, כגון איתור מלאי מת/חסר עתידי, לקוחות שסביר כי יקנו מוצר מסוים, לקוחות כי סביר שיינטשו, או אילו לקוחות עתידים להגיב לקמפיין פרסומי.

הפלטפורמה בנויה במודל המאפשר שיתוף Data Scientists בכירים מרחבי העולם ביצירת המודלים, כאשר המנוע אותו היא בנתה בוחר מבין המודלים הזמינים בספרייה את המודל האופטימלי עבור אותו לקוח. רתימתם של Data Scientists רבים, מינוף חכמת ההמונים והיכולת להמיר את המודלים שאלו בונים לכדי פתרונות ארוזים, מאפשרות ליצור ספריית מודלים אינסופית, המספקת תשובות לשאלות חיזוי במהירות ובמחיר נמוך בסדרי גודל מהמקובל בתעשייה.

צמד היזמים של Shoodoo קרן שקד ואמיר רסקין

החברה הוקמה על ידי אמיר רסקין, שהקים בעבר את HyperRoll שנרכשה על ידי אורקל בשנת 2009; וקרן שקד, בעלת ניסיון רב שנים בשימוש במידע ובאנליטיקה כמו גם באסטרטגיות מיקוד לקוח (Customer Experience) ומוסמכת בינלאומית בתחום. החברה סיימה מספר POCs מוצלחים עם מספר חברות מוכרות בארץ ונמצאת בעיצומם של POCs עם חברות ענק בארץ ובחו”ל.

אמיר רסקין, מנכ”ל Shoodoo Analytics התייחס לגיוס ואמר: “הצורך ביתרון תחרותי בעזרת אנליטיקה מתקדמת של מידע הפך אקוטי בשנים האחרונות – חברות שאינן הופכות ל’חברות מידע’ נמצאות בעמדת נחיתות מול חברות המצטיינות בתחום. הבעיה העומדת בפני חברות בהווה היא כי בנייה והתאמה מתמדת של מודלים אנליטיים מתקדמים כרוכה בעלויות גבוהות, זמן פיתוח ארוך ורלוונטיות מוגבלת בזמן. הסיבה העיקרית לכך היא מספרם המצומצם של Data Scientists בעלי רמת בקיאות גבוהה, כמו גם עלות העסקתם של אלה. Shoodoo מאפשרת דה פקטו לכל אותם ארגונים גישה לאנשי המקצוע ולמודלים המתקדמים ביותר בעולם בעלות נמוכה משמעותית מהקיים כיום, בהטמעה נוחה עם התהליכים התפעוליים והניהוליים תוך הבטחה לאיכות חיזוי רציפה לאורך זמן. ההזדמנות לחבור ל-VLX Ventures מהווה עבורנו מכפיל כח משמעותי כיוון שמדובר בגוף השקעות חכם, בעל נסיון ומומחיות בתחום למידת המכונה ונגזרותיו”.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה – היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

3 Comments on "כלי אנליטיקה מורכבים לכולם: Shoodoo הישראלית מגייסת חצי מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
גלעד
Guest

זה על הבלוקצ’ין ?

.!א
Guest

לא

אריק
Guest

בתור data scientist שמחשיב עצמו לא רע, נשמע מגניב לאללה.
מכיר גם את VLX, אנשים טובים ומקצועיים. מפרגן.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: