חברת ShapeShift גייסה 2.5 מיליון דולר בשביל להפוך לגוגל של ה-esports

עם העלייה האדירה בכמות היוטיוברים וטוויצ׳רים, קשה למצוא אחרי מי כדאי לעקוב כרגע. הסטארטאפ הישראלי הזה רוצה להפוך למנוע חיפוש וצפייה כולל בתחום הגיימינג

תמונה: ShapeShift

חברת ShapeShift Gaming (שייפשיפט גיימינג) מודיעה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס בהיקף של 2.5 מיליון בהובלת North First Ventures ובהשתתפות Ground Up Ventures, Slingshot Ventures, Konvoy Ventures, רז פרידמן (ממייסדי פלייטיקה) ותוכנית ההאצה Fusion LA. החברה מפתחת פלטפורמה אשר מסוגלת לסרוק שידורים של יוטיוברים וטוויצ׳רים ממש כמו שגוגל סורקת אתרי אינטרנט.

במקום לעקוב אחרי סטרימר אחד, תמצאו בדיוק את מה שמעניין אתכם באותו הרגע

עם העלייה האדירה בפופולאריות של תחום ה-esports ככלל וסטרימרים בפלטפורמות כמו יוטיוב וטוויץ׳ בפרט, עולם הגיימינג כבר לא כפי שהיה. מיליוני צופים ברחבי העולם מעדיפים לצפות בשידורים של גיימרים אחרים שמספרם עולה כל העת. מה שאומר שלצופים יש הרבה יותר אפשרויות, אבל גם עושר יותר מדי גדול של שידורים. הפלטפורמה של שייפשיפט משתמשת בטכנולוגיית ראייה ממוחשבת כדי לסרוק שידורים של סטרימרים, מנתחת אותם, שומרת את המידע ומספקת לצופים המלצות צפיה בזמן אמת.

בכך, הצופים יכולים להפסיק לעקוב אחרי סטרימר אחד ספציפי, ולחפש שידורים יותר מתאימים על פי אלמנטים אחרים לגמרי: סגנון משחק, כמות הריגות, נשק ועוד. בנוסף, הצופים יכולים לנסות ולשער את תוצאות המשחק ולהרוויח קרדיטים ולעלות בדרגות. מעיין “גיימיפיקציה” לתחום הגיימינג, אם תרצו.

0.01% מיוצרי התוכן, מקבלים מעל ל99.99% מתשומת הלב. לאט לאט המלחמה בין הפלטפורמות גוברת, הפלטפורמות האלה הופכות יותר לנטפליקס, הולו, דיסני וכדומה. ובעצם יותר ויותר קשה להבין במה שווה לצפות בכל רגע נתון ואיפה שווה להיות”, כך מסביר אייל בן שלום, מנכ”ל ומייסד שותף בחברה. “סיבה נוספת היא העדפות צפייה, ישנם צרכים מרובים אשר מושכים צופים לעולם הלייב סטרימינג. יש צופים שנמשכים לרמת המשחק הגבוהה ביותר, יש שהולכים לסטרימרים שמצחיקים אותם, שמדברים על חדשות בעולם, וכו’. כיום, קשה מאוד למצוא את צרכי הצופה כי לא קיים מנוע חיפוש אפקטיבי לעולם הזה”. הפלטפורמה של החברה אמורה ללמוד בדיוק במה כדאי לכם לצפות, ולהגיש לכם הכל במקום אחד בהתאם.

החברה נוסדה ב-2018 על ידי אייל בן שלום, מנכ”ל החברה (שעבד בעבר בנאסא, בואינג ואיירבאס); ערן גרטלר, CFO; אוראל קווין אדרי, CTO; ויוסי גרשון, CPO. כולם מעידים על עצמם כגיימרים נלהבים. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כדי להמשיך ולפתח את המוצר ל”Product Market Fit”. כיום החברה מעסיקה 8 עובדים במשרדיה בתל אביב אך מתכננת להתרחב כמעט פי שניים כבר בחצי שנה הקרובה. כיום שייפשיפט תומכת במשחקים פופולאריים מאוד כמו League Of Legends וכמובן פורטנייט.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "חברת ShapeShift גייסה 2.5 מיליון דולר בשביל להפוך לגוגל של ה-esports"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
צצצ
Guest

Shapeshift זה בכלל שירות להמרת מטבעות קריפטו
https://shapeshift.com

wpDiscuz

תגיות לכתבה: