סנסגון הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית סנסגון מודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך מיליון דולרים

מקור: יח”צ

חברת סנסגון (Sensegon) הישראלית, העומדת מאחורי פיתוח מנוע זיהוי אישיותי המיועד לעולם הפרסום, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס שני בסך מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Private-equity אמריקאית, כאשר סך כלל גיוסי ההון של החברה נעמד כיום על מעל ל-3 מילון דולרים. מייסדי החברה הם עומר אפרת וטל יערי, בוגרי יחידות טכנולוגיות, אשר צירפו אל הצוות את ד”ר שמואל הירשמן, פסיכיאטר בכיר, ומשה אלון, לשעבר מנכ”ל כלנית כרמון.

לנתח את אישיות המשתמשים

פלטפורמת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה, הנקראת SenSplit, מסוגלת לקחת את המידע של פעולות המשתמש ברשתות החברתיות ולפענח את דפוסי ההתנהגות שלו, תוך כדי איתור המאפיינים הייחודיים לו. המערכת למעשה אוספת את הנתונים השונים, מנתחת את ההתנהגויות והאינטרקציות ברשת, ומקטלגת את המשתמשים על פי אישיותם – במטרה להציע להם את הפרסום הרלוונטי ביותר.

הפלטפורמה מתבססת על 300 קריטריונים שונים המעובדים ומנותחים במנוע, ואף מאפשרת למותגים לזהות את הפרסונות שמגיבות למותג ולמוצר. כך, מסוגלת לייצר מעורבות גבוהה יותר של הגולשים בקמפיינים השונים, להעלות את התנועה הרלוונטית לאתר ולהוזיל את עלויות הפרסום ביחס למתחרים – וכמובן להציג שיפור במכירות ויעדי ה-Return on investment, או ROI.

לא מפחדים מפייסבוק

ההודעה על גיוסה של החברה מגיעה יום לאחר חשיפתו של ה-Graph Search, מנוע החיפוש החדש של פייסבוק. לטענת החברה, השקה זאת מדגישה את הרלוונטיות של החיפוש החברתי ליכולות הפרסום בעולם הרשתות החברתיות, ולמעשה מהווה פריצת דרך טכנולוגית במהירות ומורכבות שליפות המידע, מתוך כמות הנתונים האדירה בה מחזיקה פייסבוק.

עומר אפרת, מנכ”ל החברה, הוסיף כי אם עד כה מותגים הציגו פרסום לקהל היעד שלהם ברשתות החברתיות על בסיס מודל Basic Segment (פרמטרים בסיסיים של גיל, מין, מיקום גיאוגרפי והעדפות), SenSplit משנה את כללי המשחק ומאפשרת זיהוי משתמשים על פי התנהגותם והאינטראקציות החברתיות שלהם ברשתות החברתיות, ומגדירה אותם כפרסונות.

יחד עם חווית השימוש ש-Graph Search עתיד להציע למשתמשים, איכות המסקנות והתוצאות ש-SenSplit יעניק למפרסמים יגדל בצורה משמעותית ולמעשה יחולל התקדמות מאסיבית בפעילותו של המנוע בשני אופנים: נתוני החיפוש האקטיביים של משתמשים, שעקב גמישות השאילתות לא מספק מידע סמנטי בלבד, אלא התנהגותי (מצטבר), וביעילות גבוהה במיוחד באגריגציות הרבות שהמנוע של SenSplit מייצר היום.

עוד הוסיף אפרת כי שימוש נכון במנוע שמאחורי ה-Graph Search יאפשר לנתח כמות גדולה אף יותר מזאת המגיעה היום אל הפלטפורמה, עם פרמטרים רבים ומגוונים גם הם. כך, תוכל החברה להגיע לדיוק רב יותר בחלוקת קהלי היעד הפרסומיים, ויאפשר קפיצת מדרגה באפקטיביות הפרסום מול קהל היעד של המפרסמים.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

5 תגובות על "סנסגון הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ניר לחמן
Guest

גאווה ישראלית!
כל הכבוד ובהצלחה!

אריק
Guest

זה פחות או יותר מה שעושה חברת טאבולה, רק ששם מנתחים התנהגות ומתאימים לה המלצות, ופה מנתחים התנהגות ומתאימים לה פרסומות. אותו זבל.

zodiac
Guest

מגיע להם מברוכ מסויים, אבל לא צריך להתלהב. בינתיים הצליחו לגייס כסף. לא יותר ולא פחות.
הייתי מתלהב יותר מכתיבה על כך שהמוצר טוב, שהוא מצליח, שיש לקוחות שווים או install base ענק.

Keren Faiertag
Guest

כל הכבוד!! ישר כוח!! :))

קובי נקש
Guest

כל הכבוד עלו והצליחו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: