6 סיבות שישכנעו אתכם לשלוח מייל ״תודה שנרשמת״ למצטרפים החדשים שלכם

זה לא יצריך מכם יותר מידי זמן ובתמורה תייצרו רושם ראשוני מעולה ותתחילו מערכת יחסים מצויינת עם הלקוחות הטריים שלכם. הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

shutter stock thank you

הפוסט נכתב על ידי טלי אלבז, מנהלת תוכן באקטיב טרייל.

איך אתם מקבלים נרשמים חדשים לניוזלטר שלכם? האם אתם מברכים אותם? מודים להם על הצטרפותם למועדון האקסקלוסיבי שלכם? או שמא מתעלמים כליל מהעובדה שהם נרשמו לדיוור שלכם?

כשמישהו נרשם לרשימת התפוצה שלכם, חשוב לפרוש בפניו את השטיח האדום. לפי סטטיסטיקות, התקופה בה הנרשמים החדשים הכי מעורבים היא ב-48 השעות הראשונות מאז הצטרפותם. אוטורספונדר שמודה להם על ההרשמה יכול לסייע לכם להגיע אליהם בטווח הזמן הקריטי הזה ואף לשמר אותם להמשך.

עדיין לא משוכנעים בחשיבותם של דיוורי ה”ברוכים הבאים” וה”תודה על הצטרפותך”? הנה שש סיבות שישכנעו אתכם:

1. חיסכון בזמן

איזה איש מקצוע לא מנסה לקצר תהליכים? כולנו מחפשים את הדרך הטובה ביותר להתייעל בעבודה ולכן, מיילים אוטומטיים שנשלחים מהמערכת הם דרך מצוינת לעשות זאת.

את דיוורי ה”ברוכים הבאים” האוטומטיים אתם יוצרים ומעצבים פעם אחת בלבד, מזינים למערכת באופן חד פעמי ולאחר מכן – הם עושים את העבודה עבורכם. בכל פעם שגולש חדש נרשם לרשימת התפוצה שלכם, הוא מקבל אימייל אישי שמודה לו על הצטרפותו, לפני שבכלל הבנתם שיש מצטרף נוסף.

2. ערך מיידי

לנרשמים חדשים יש ציפיות גבוהות למדי. כשהם נרשמים לניוזלטר שלכם, הם מצפים למשהו איכותי, אך אם הניוזלטר יוצא על בסיס חודשי, יכול להיות שהם פספסו אותו ביום ולכן לא ישמעו מכם לאורך כל אותו חודש. אימייל שמברך אותם על הצטרפותם נותן את הטון להמשך ההתקשרות ומעיד על היחסים שאתם מנסים לבסס.

רשת ההלבשה קסטרו לדוגמה, שולחת כבר במייל הראשון הטבה בלעדית למצטרפים החדשים, ומשאירה טעם של עוד להמשך הדיוורים.

castro

3. דיוור שתפור למידותיהם

אם רשימת התפוצה שלכם מחולקת לקבוצות נמענים שונות, אתם יכולים ליצור דיוורי “ברוכים הבאים” מותאמים אישית. לדוגמה, אם הרשימה שלכם מחולקת לפי ערים (תל אביב, חיפה, ירושלים), אתם יכולים לעצב את הדיוור הראשון לפי הרוח העירונית ומסריה, בכך אתם מעלים את הרלוונטיות עבור הנמען שלכם, והפנייה שלכם אליו מדוייקת יותר.

4. רושם ראשוני אי אפשר לעשות פעמיים

אחת מהסיבות העיקריות בגללן כדאי לשלוח דיוור של “ברוכים הבאים”, היא יצירת רושם ראשוני. הדיוור הראשון שהנמען מקבל הוא מעין לחיצת ידיים דיגיטלית בין שני מכרים חדשים וזהו הצעד הראשון בדרך ליצירת מערכת יחסים. בנוסף, הדיוור הראשון יכול לתרום מידע על הארגון שלכם ואף להציע הטבה חד פעמית למצטרפים החדשים.

באוטורספונדר של אקטיב טרייל לדוגמה, החברה מודה לנמענים על ההרשמה, ומסבירה על מהותה ומה הנמענים יקבלו בדיוורים הבאים, וכל זה בעיצוב בולט ונעים לעין.

thank you

5. תצרו באזז

מי לא היה רוצה ליצור איזשהו באזז חיובי סביב המותג שלו? באמצעות דיוורי ה”ברוכים הבאים”, אתם יכולים להלהיב לקוחות פוטנציאליים ולהכניס אותם לעולם שלכם.

ספרו לנמענים החדשים למה הניוזלטר שלכם הולך לשנות את תפיסת עולמם, ומדוע עולם הצרכנות ברשת מעולם לא נראה טוב יותר. אתר מרמלדה לדוגמה, עושים זאת בחינניות ובצבעוניות ובמייל הראשוני שלהם הם מעדכנים את הנרשם במה שהולך לבוא, אך עם קריצה.

mamrelada

6. תנצלו הזדמנויות למכירה

כשמשתמשים חדשים נרשמים לרשימת התפוצה שלכם, הם כנראה רוצים לדעת עוד עליכם, על המוצר או על השירות שאתם מספקים. מכיוון שסקרונתם בשיאה כשהם נרשמים, קבלת דיוור ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלהם, בדיוק ברגע הזה, יכולה להפוך את ההרשמה להמרה לקנייה.

לסיכום

חשבו מה אתם הייתם רוצים שהעסק שלכם יציג במבט ראשון וישמו זאת על דיוורי ה”תודה שהצטרפתם”. חשבו מה הייתם אומרים ללקוח אם היה זה פנים מול פנים ואיך הייתם משווקים לראשונה את המותג שלכם.

קרדיט תמונה: thank you sign via shutterstock

הכתבה בחסות אקטיב טרייל

אקטיב טרייל היא החברה הגדולה והמובילה בישראל לשיווק ודיוור אלקטרוני. אקטיב טרייל מציעה מענה One Stop Shop ללקוחות גדולים וקטנים כאחד, הכולל מערכת דיוור רב לשונית וקלה לשימוש, שירותי שליחת הודעות סמס, מערכת לבניית דפי נחיתה, פרסום סקרים ברשת ועוד מגוון שירותים שיעזרו להזניק את תוצאות העסק שלכם. עם רמת עבירות גבוהה במיוחד, שירות ותמיכה מקצועיים ומגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אקטיב טרייל משרתת חברות ומותגים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם בענפי המסחר האלקטרוני, הקמעונאות, העיתונות, המדיה, התיירות, התוכנה, האופנה והפיננסיים.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

1 תגובה על "6 סיבות שישכנעו אתכם לשלוח מייל ״תודה שנרשמת״ למצטרפים החדשים שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שונא פרסומות
Guest

תכלס הכתבה הזו היא פרסומת מהלכת…
לא אהבתי בכלל בכלל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: