סגווי תציג קורקינט שיתופי שיטעין את עצמו

סוף ל”דמי הכיס” של מטעיני הקורקינטים? סגווי-ניינבוט מפתחת קורקינט שיתופי שבדיוק כמו הרובוט השואב שלכם, יגיע לבד לעמדה הקרובה ויטעין את עצמו

מקור: Unsplash

​אם אתם גרים או מסתובבים ברחבי תל אביב, בוודאי יוצא לכם להיתקל בלא מעט ״מעמיסי הקורקינטים״ שסוחבים כמה יחידות במקביל על מנת להטעין אותם – כדי שלכם, הרוכבים, יהיה איך להגיע ממקום למקום. אלא שדיווח חדש שפורסם ברויטרס חושף כי עבודתם של אלו נמצאת בסכנה, שכן Segway -Ninebot עובדת על קורקינט חשמלי, שממש כמו השואב הרובוטי שלכם, ידע לנסוע לעמדת הטעינה שלו ברגע שתתרוקן לו הסוללה.

כבר לא צריך אתכם

על מנת לצמצם עד כמה שניתן את התלות בגורמים אנושיים חשפה Segway-Ninebot קורקינט חשמלי וייעודי לשירותי נסיעות משותפות למיניהם כמו Bird ו-Lime, שיסע להטעין את עצמו, ללא צורך במתווך אנושי בדרך. הקורקינט, שנקרא KickScooter T60, כולל שני גלגלים בחלקו הקדמי ואחד נוסף בחלקו האחורי. על מנת לאפשר לו להגיע לעמדת הטעינה ללא כל צורך בגורם אנושי, הקורקינט עושה שימוש בבינה מלאכותית ונשלט באופן מוחלט ומרוחק דרך הענן. התלות בהטענה פיזית של הקורקינטים דורשת לא מעט עבודת לוגיסיטיקה, והיא גם עולה לחברות השונות לא מעט כסף, ולכן הצורך בקורקינטים הנטענים באופן אוטונומי הוא מובן בהחלט.

בניגוד לקורקינטים הנוכחיים שהחברה הסינית מוכרת למפעילות השירותים השונות, שמחירם נע בין 100 ל-300 דולר ליחידה, ה-KickScooter T60 יעלה הרבה יותר, בסביבות ה-1,500 דולר – ליחידה. לפי התכנונים, הקורקינטים החכמים יצאו לנסיעת מבחן ראשונה כבר בחודש הבא, כשהצפי הוא להכניס אותם לשימוש מסחרי כבר ברבעון הראשון של 2020. אגב, לפי יצרנית הקורקינט, שתי חברות שמתעניינות בקונספט הן Uber ו-Lyft, שכבר מזמן לא מסתפקות רק בקארפול, ומציעות קורקינטים משלהן (Lyft) או חברו לשירותים קיימים (Uber ו-Lime).

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

מנתונים שחשפה עיריית תל אביב, פועלים בעיר יותר מ-10,000 קורקינטים שיתופיים, כשחברת בירד, הראשונה להשיק את השירות שלה בעיר, שירתה לבדה השנה יותר מ-250,000 רוכבים (״יוניקים״) בלמעלה מ-2 מיליון נסיעות.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

5 תגובות על "סגווי תציג קורקינט שיתופי שיטעין את עצמו"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
לירן
Guest

מגניב אבל:
מדרגות, תעלות, נפילות, כבישים, בעלי חיים, ענפים, מזג אוויר, חושך, חוסר קליטה
איך קורקינט אמור להתמודד עם כל זה כשעשור ויותר עובדים על זה במכונית עם עשרות חיישנים יעודיים? זה לא כמו שואב אבק רובוטי שהעמדה שלו 3 מטר ממנו באזור סטרילי

יוחאי
Guest

זה נקרא “מצגת למשקיעים”
זו דרך להוציא כסף מאנשים שלא מבינים ורק מכירים את ההייפ של “רכב אוטונומי” כאילו אוטוטו יהיה כזה, ואז מראים להם קורקינט אוטונומי אז הם חושבים “אה, זה כמו רכב אוטונומי רק יותר פשוט….בטח שניתן להם 300 מיליון דולר!”

אלוהים
Guest

השורה היחידה בכתבה שנכונה זה שחברות הקורקינטים מחפשות להוזיל עלויות. המודל שלהן לא עובד. הרבה נסיעות מעט כסף

יערה אדלר
Guest

מגניב, אני אקח טרמפ בחינם לאיפה שיש תחנות עגינה בזמן שאני אראה אותו ללא נהג…

קוקו
Guest

אה, לא אמרנו לך? הקורקינטים האלה אוהבים לשים מזרחית בפול ווליום כשהם חוזרים לתחנה…אבל נסיון יפה לבדיחה היה לך שם

wpDiscuz

תגיות לכתבה: