הסטארטאפ שרוצה לבנות את ה”אמזון של הביטוחים” גייס 17 מיליון דולר

אנחנו מדברים על כמובן על Sayata. וגם: Antidote, סטארטאפ שמפתח קופת חולים וירטואלית בארצות הברית, מגייס 12 מיליון דולר

תמונה: Pixabay

אם אי פעם ניסיתם לרכוש ביטוח לעסק הקטן שלכם, ודאי גיליתם שמדובר בתהליך בירוקרטי מתיש שכולל לא מעט שיחות (לא עלינו) עם סוכני ביטוח, השוואות מחירים ולא מעט כאבי ראש. אז הסטארטאפ הישראלי Sayata פיתח סוג של מרקטפלייס לביטוחים וטוען שכולם מרוויחים – אפילו הסוכנים. בשביל להתרחב לעוד תחומים חדשים בעולם הביטוח, הוא הודיע היום על השלמת סבב גיוס A של 17 מיליון דולר בהובלת Team8 Capital ו-Vertex Ventures ובהשתתפות OurCrowd, Elron ו-Kamet.

כדי שסוכני הביטוח לא יבזבזו זמן רק על הצעות מחיר

בתחילת דרכה, הפלטפורמה של Sayata (סייעתא) עסקה רק בביטוחי סייבר, אבל כיום היא עובדת עם מעל ל-1,000 סוכני ביטוח ועם חברות ביטוח שונות לעסקים קטנים ובינוניים, בינתיים בארצות הברית בלבד.  סוכני הביטוח וספקי הביטוח יכולים להזין מידע ראשוני על העסק, ותוך כמה שניות לקבל כבר מספר הצעות מחיר מחברות שונות. ברגע שהלקוח של הסוכן מאשר את העיסקה, אפשר להשלים אותה ברגעים בפלטפורמה באמצעות חתימה דיגיטלית. בחברה מסבירים שהחיסכון המשמעותי הזה בזמן של הסוכנים מאפשר להם להתמקד בהסברים על מה שחשוב כמו כיסויים, ופחות לבזבז זמן על לרדוף אחרי הצעות מחיר.

בחברה טוענים כי מאז השקת המוצר הראשון שלהם בפברואר 2020, סיעתא הכפילה את הפרמיות הגולמיות בכל רבעון, וכיום מגיעה לפרמיות חודשיות של מיליוני דולרים. Sayata הוקמה ב-2019 על ידי אסף ליפשיץ (CEO), אבישי מאיה (CTO) ועידן גולומב (CPO)  – שלושתם שירתו יחדיו בחיל האוויר. החברה מעסיקה כ-25 עובדים, מרביתם בישראל.

“הסיבוב הזה מגיע בדיוק בזמן – השוק הגיב מצוין לפתרון שלנו מאז השקתו, כשסוכנים וחברות הביטוח שאנו עובדים מולם ביקשו לראות קווי ביטוח עסקיים נוספים מיוצגים בפלטפורמה, מעבר לביטוחי סייבר. אנו רואים שקהילת הביטוח מסתמכת עלינו יותר ויותר, אנו שמחים לעזור להם להגדיל את היקפי הפעילות, לשפר את השירות ללקוחות ולזרז את תהליכי המכירה והחיתום של ביטוחים לעסקים”, אמר אסף ליפשיץ, מנכ”ל Sayata. “המרקטפלייס שיצרנו כבר חי ובועט ועם הגיבוי של Team8, Vertex והמשקיעים הקיימים שלנו, אנחנו מתכננים להתפתח לתחומים נוספים ולהיענות לביקוש הגובר מהשוק”.

מרעננים? רוצים להשתדרג? מרעננים? רוצים להשתדרג? עשרות משרות שוות מחכות לכם עכשיו ב-Driivz

קופת החולים הווירטואלית האמריקאית הראשונה

מי שעוד הודיעה על גיוס נאה היום היא Antidote, שמפתחת את קופת החולים הוירטואלית האמריקאית הראשונה. זהו גיוס Seed בהיקף של 12 מיליון דולר בהובלת iAngels ובהשתתפות Well Tech Ventures ו-Flint Capital לצד משקיעים פרטיים נוספים.

קופת החולים הוירטואלית של אנטידוט מיועדת לעשרות מיליוני אמריקאים שלא מבוטחים בביטוח בריאות או נמצאים במצב של ביטוח חסר. בארצות הברית ישנה הפרדה מבנית בין נותני השירותים הרפואיים לבין חברות הביטוח (בניגוד למשל לקופות החולים בישראל), מה שמייצר מקרים שבהם מטופלים מופנים לקבל טיפול שלא בהכרח יסייע להם, אבל יכניס לא מעט כסף לקופת המטפל.

במקום זאת, קופת החולים הוירטואלית מאחדת בין השניים ומאפשרת לאזרחים לבחור כיסויים רפואיים שונים תמורת דמי מינוי חודשיים זולים בהשוואה לביטוחי בריאות אחרים. החברה מחזיקה ב-50 רופאים ו-30 עובדים במרכז הפיתוח שבתל אביב. נכון לעכשיו היא מציעה בעיקר שירותי רפואה מרחוק לטיפולים ראשוניים ולרפואת משפחה. אנטידוט נוסדה ב-2020 על ידי אביחי סודרי (מנכ”ל), קארין בל פדר (CTO), ד”ר דיוויד זלוטניק (רופא ראשי) ובן אנוש (נשיא ויו”ר החברה) שייסד בעבר את סאיוטה לצד ראש הממשלה, נפתלי בנט.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "הסטארטאפ שרוצה לבנות את ה”אמזון של הביטוחים” גייס 17 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נ ק ו ד ה
Guest

מה בדיוק בנט עשה שם? יותר מזל משכל כי בהייטק הוא לא מבין כלום

wpDiscuz

תגיות לכתבה: