תוכנית ההאצה SAP.iO מחפשת פיתוחים שמחברים בין צרכנים למותגים

תוכנית ההאצה של SAP, שנבחרה לאחרונה כאחת מתוכנית ההאצה התאגידיות הטובות בעולם, פותחת מחזור נוסף בישראל. הנה מה שיקבלו הסטארטאפים שיתקבלו אליה

בתוכנית ההאצה SAP.iO מחפשים פתרונות המאפשרים למותגים להגביר את הקשר עם הצרכנים תמונה: iStock

אחרי שלושה מחזורים מוצלחים, תוכנית ההאצה SAP.iO Foundry Tel-Aviv הכריזה על פתיחת ההרשמה למחזור הרביעי שלה בישראל. התוכנית, שנבחרה לאחרונה לאחת מתוכנית ההאצה התאגידיות הטובות בעולם על ידי Mind The Bridge, מיועדת לסטארטאפים המעוניינים בבניית שיתוף פעולה עם חברת SAP, מה שיסייע להם להגיע לשווקים וללקוחות בינלאומיים שקשה להגיע אליהם באופן ישיר.

התוכנית הבאה בישראל תחל באפריל 2021 ותתמקד בפתרונות שיווק ומסחר אלקטרוני המאפשרים למותגים בתעשיית הצריכה להגביר את הקשר שלהם עם הצרכנים. במהלך 12 השבועות של התוכנית יעבדו הסטארטאפים שייבחרו יחד עם SAP על הגדרת הפתרון המשותף לשוק, על אינטגרציה לפתרונות השיווק והמסחר האלקטרוני של החברה וכן על פנייה משותפת ללקוחות החברה בעולם.

לאפשר למותגים לחזק את הקשר עם הצרכן

“חיזוק הקשר עם הצרכנים תמיד היתה משימה חשובה ומתמדת עבור קמעונאים ומותגים בתעשיית הצריכה, אך זאת נהפכה לקריטית אף יותר בעקבות השינויים המהירים שאירעו בשוק בשנת 2020”, מציין ליאור ויצמן, שמוביל את פעילות SAP.iO Foundry בישראל, “אימוץ גורף של תהליכי מסחר אלקטרוני על ידי צרכנים, ציפייה לשיווק אישי יותר ברשתות החברתיות וכן מסחר ישיר בין המותגים לצרכנים הם רק חלק מהאתגרים שהלקוחות שלנו בעולם מתמודדים איתם. כעת אנחנו מחפשים חברות הזנק שיחברו אלינו ליצור פתרונות משותפים שיתנו מענה לאתגרים האלה”.

למחזור הקרוב מחפשים ב-SAP.iO חברות תוכנה שפיתחו פתרונות בשישה תחומים מרכזיים:
– שיווק שמבוסס על תוכן והצעות מותאמות אישית.
– דרכים חדשות לאפשר לצרכנים להיחשף ולנסות מוצרים.
– יצירת קשר עם לקוחות ברשתות החברתיות, כולל העלאת היעילות והאפקטיביות של פעולות השיווק ברשתות החברתיות.
– שיפור ניתוח ופילוח קהלי יעד וכן שיפור חווית המשתמש על ידי שימוש בנתונים ותובנות ברמת הצרכן הבודד (1st party consumer data).
– מודלים עסקיים חדשים שתומכים במסחר ישיר בין מותגים לצרכנים (direct-to-consumer).
– רעיונות חדשניים לאינטגרציה עם חברת השיווק בענן אמרסיס (Emarsys), אחת הרכישות האחרונות של SAP, המאפשרת לתקשר הצעות ומבצעים ללקוחות באמצעות אימייל, הודעות SMS, רשתות חברתיות והתראות בתוך האפליקציה.

משכפלים את ההצלחה?

זאת לא הפעם הראשונה ש-SAP בוחרת בישראל להוביל תוכנית חדשנות המתמקדת בפתרונות לתעשיית מוצרי הצריכה. לפני כשנה, בתחילת 2020, הכריזה החברה על תוכנית דומה בישראל בה השתתפו 7 חברות הזנק, ובהן Pecan, TVPage, SRP, Hexa, Trendemon, Aiola ו-Sampler. לאחרונה אף השיקו ב-SAP העולמית דוח תעשייה שהציג כמה מהאתגרים המובילים איתם מתמודדות חברות מוצרי צריכה וכיצד הפיתוחים המשותפים עם אותן 7 חברות ההזנק מאפשרים ל-SAP להציע ללקוחותיה פתרונות רלוונטיים. החברות שיבחרו לתוכנית החדשה צפויות לעבור מסלול דומה, ובסופו ייהנו מחשיפה לשוק הגלובלי.

התוכנית מיועדת לחברות שביצעו גיוס Seed או Round A, המפתחות B2B Enterprise Software ושיש להן מכירות ראשוניות לחברות בינלאומיות.

לפרטים נוספים והרשמה ​

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: