סמסונג מתקפלת: תפסיק לשלב פרסומות במכשירים שלה

המכשירים של סמסונג נחשבים לפרימיום, ועולים לא מעט. למרות זאת, היא שילבה פרסומות באפליקציות שהיא מתקינה כברירת מחדל. כעת מאשר נשיא חטיבת המובייל שלה כי היא תפסיק

מקור: Cow_Boy / SamsungIndiaCommunity

היצרניות הסיניות הן אמנם אלופות העולם כשזה מגיע ל-Bloatware, כלומר האפליקציות האלה שמותקנות לנו על המכשיר ואי אפשר להיפטר מהן וכן פרסומות – עם האלופות שיאומי ורילמי; אבל גם סמסונג נהגה לשלב בעולם פרסומות באפליקציות המובנות שלה – אפילו שהן מוצגות במכשירים שעלו למשתמשים לא מעט כסף. עכשיו, אחרי הביקורת, נראה שמשהו השתנה בחברה.

פרסומות באפליקציות המובנות

סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, מתכננת לשנות כיוון ולהפסיק להציג בעולם פרסומות באפליקציות שלה – אחרי לא מעט ביקורת שספגה בנושא. על פי דיווחים בתקשורת הקוריאנית, נשיא חטיבת המובייל של סמסונג, טי.אם רו, אמר בפגישה פנימית כי המהלך עומד לצאת לפועל בשלוש מתוך האפליקציות שהחברה מתקינה על מכשיריה מראש – אפליקציית מזג האוויר, אפליקציית התשלום Samsung Pay ואפליקציית Themes של החברה. לאחר הדיווחים בתקשורת הקוריאנית, שהגיעו בסופו של דבר גם לתקשורת הבינלאומית, סמסונג אישרה אותם והודיעה כי היא מתכננת בחודשים הקרובים להוריד את הפרסומות באפליקציות שלה.

מרעננים? רוצים להשתדרג? מרעננים? רוצים להשתדרג? עשרות משרות שוות מחכות לכם עכשיו ב-Elementor

“בראש סדר העדיפויות שלנו נמצא הרצון לייצר חוויות חדשניות בתחום המובייל עבור הלקוחות שלנו, על סמך הרצונות והצרכים שלהם”, מסרו בסמסונג לצד ההודעה על כך ש”מאוחר יותר השנה” יצא לפועל המהלך להסרת הפרסומות מהאפליקציות שלה.

למרות האישור על המהלך ולוח הזמנים המשוער להוצאתו לפועל, בסמסונג לא הסבירו כיצד הדבר יקרה, וככל הנראה השינוי יגיע בצורת עדכון למערכת ההפעלה של סמסונג על גבי אנדרואיד – One UI.

בניגוד ליצרניות הסיניות דוגמת רילמי או שיאומי, המכשירים של סמסונג ממוצבים כפרימיום ומתומחרים לרוב באלפי שקלים כל אחד. רק לפני שבוע היא הכריזה על צמד המתקפלים החדשים – שהם גם המכשירים היקרים ביותר שלה. אין ספק שהדאבל דיפ הזה, של גם למכור מכשירים באלפי שקלים וגם לשלב בהם פרסומות באפליקציות המובנות – גרם לרוגז מוצדק בקרב משתמשים, מורת רוח שגרמה לחברה לחזל”ש את התוכנית.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

6 תגובות על "סמסונג מתקפלת: תפסיק לשלב פרסומות במכשירים שלה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
פרי
Guest

אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מסמסוג . פרסומות טובות מכשירים בנוניים . מלאים בקוד זבל

מגיב אחר
Guest

אותי מעצבן שהמכשירים של הסינים שבאים עם מערכת הפעלה של Miui באים עם פרסומות.. זה מעצבן. הבעיה היא שאני לא יכול להחליף את המערכת הפעלה כי אחרת כלים של MFA לא עובדים טוב על המכשיר או שהנטפליקס לא מוכן להתקין גרסה בלי שהמכשיר מוגן.. מעצבן.

Nxnx
Guest

תודה להם באמת
ואם אני לא טועה, משתמע שרק בחלק מהאפליקציות היא תבטל, אבל לא בכל המותקנות-מראש שלה?

אייפוניסט
Guest

חחח, מכשיר במחיר פרימיום עם פרסומות. ואתם יורדים עלי שאני קונה אפל ?

Liran elisha
Guest

מחודש הבא לא יהיה
אז בספטמבר אתה מרשה שנחזור לרדת עליך?

פולי
Guest

יש לי סמסונג ולא מכיר פרסומות. בטח באפליקציות המיותרות שלהם שמזמן הסרתי מהמכשיר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: