סמסונג חושפת חגורת ניטור חכמה, מעלה קמפיין לקיקסטארטר

חגורת הבריאות שפותחה במעבדת הקריאייטיב של סמסונג תעזור בין היתר לבצע מעקב אחר היקף המותניים, על ידי מדידת הפעילות הגופנית של המשתמש

מקור: WELT

מקור: WELT

אתם בוודאי תוהים מדוע ולמה, חברה בגודל של סמסונג בחרה לצאת בקמפיין קיקסטארטר כדי לעזור לה להפוך רעיון למציאות. נכון שלאחרונה נודע על כך שלאחר דיווחים על עלייה באש והתפוצצות של מכשירים מסוג גלאקסי נוט 7, עצרה החברה את השיווק של המכשיר, אבל הניחו את הדאגה בצד שכן הסיבה לכך לא נובעת ממניעים כלכליים.

במהלך תערוכת CES שהתקיימה בדצמבר 2015 בלאס וגאס הציגה סמסונג בפעם הראשונה שלושה מוצרים ממעבדת הקריאייטיב שלה – C-Lab. מדובר באחת מתוכניות החדשנות של סמסונג אשר מסייעות לעובדי החברה לטפח ולהוציא אל הפועל רעיונות משלהם לכדי מוצרים מוגמרים. אחד המוצרים שהוצגו באותה התקופה הם WELT – חגורת בריאות לבישה וחכמה שנראית כמו חגורה רגילה לכל דבר שמאפשרת למשתמשים בה לנטר את הבריאות שלהם בצורה דיסקרטית וסולידית. כעת כאמור, הגיע המוצר המגובה על ידי סמסונג לקיקסטארטר.

20 יום בין הטענה להטענה

Welt מנטרת ומתעדת את היקף המותניים של המשתמש, את מספר הצעדים שהלך, כמות הזמן שישב ואת הרגלי האכילה שלו; ברגע שהחיישן בחגורה מרגיש שאכלתם קצת מעבר ליכולות שלכם תקבלו על כך התראה. איך זה קורה? די פשוט, היקף המותניים משתנה בהתאם לצריכת הקלוריות וביכולתו להתרחב ולהתכווץ מידי חצי שעה. WELT עוקבת אחר השינויים הללו כדי לפקח ולהתריע ממצבים של אכילת יתר. לאחר מכן, כל האינפורמציה הזו נשלחת ליישום יעודי אשר מנתח את הנתונים ומציע תוכניות מותאמות אישית למצב הבריאותי של המשתמש. מבחינת אורך חיי הסוללה, חגורת WELT יכולה להחזיק עד 20 יום בין הטענה להטענה שמתבצעת באמצעות micro USB.

מקור: WELT

מקור: WELT

הקמפיין שעלה לאוויר ב-30 באוגוסט הצליח להגיע אל סכום היעד שלו שעומד על 30,000 דולר בתוך שבוע. כעת, כשנותרו עוד 30 ימים עד לסיום הקמפיין גויסו כבר למעלה מ-38,000 דולר. אם ברצונכם לרכוש חגורת ניטור תיאלצו להיפרד מ-100 דולר (376 ש״ח) עבור הגרסה הבסיסית (Casual) של החגורה שמגיעה בצבעים חום אדמוני, חום בהיר, בז׳ או כתום זוהר, או הגרסה הקלאסית שמוצעת באותו המחיר ומגיעה בצבעים כחול ושחור. ניתן גם לרכוש גרסה מעודנת יותר המיועדת לנשים המגיעה בצבע בז׳ או חום. החגורות צפויות להישלח לרוכשים המאושרים כבר בינואר 2017.

לעמוד הקמפיין

וידאו: WELT : The Smart Belt for Fashion & Health

 

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

1 תגובה on "סמסונג חושפת חגורת ניטור חכמה, מעלה קמפיין לקיקסטארטר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
דוד
Guest

הפרויקט הוא כשלון מוחץ.
לא באמת אפשר לייצר כזה מוצר עם 30,000 דולר וגם לא עם 38,000 דולר. הסיבה שעושים יעד כל כך נמוך הוא בשביל לעבוראותו תוך כמה שעות ואז נהיה באזוככה הגיוס עולה ועולה. בגיוס מוצלח מגייסים תוך כמה ימים פי כמה וכמה.
אם גייסו 38K זה אומר ש-380 אנשים הזמינו אתהמוצר. אם נוריד לפחות חצי מההזמנות שזה כסף מהבית או חברים שעשו טובה, זה אומר שהגענו לפחות ממאתיים איש. כלומר כלום וחצי.
בכאלו גיסוים מבטלים את הפרויקט ולא לוקחים את הכסף.

כאתר אכנולוגי, אני מצפה ממכם להכיר את הכללים ולכתוב שהגיוס כשל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: