צפו: סמסונג עוקצת את אפל בקמפיין פרסומי חדש ונבזי במיוחד
יום אחרי אירוע ההכרזה של אפל מעלה סמסונג קמפיין נבזי במיוחד שעוקץ את ענקית הטכנולוגיה המתחרה. כך זה נראה
לרגל חגיגות האייפון 6 וה-Apple Watch, החליטה סמסונג לעלות עם קמפיין פרסומי חדש שמכוון באופן מדוייק לבטן הרכה של קופרטינו. הקמפיין החדש עלה תחת הסלוגן ״Note the Difference״ (כמשחק מילים על הסלוגן המפורסם של אפל Think Different) ומציג שני ״ג׳ינייסים״, עובדי החברה הנחשבים מומחים ומוצבים בחנויות הריטייל של אפל במטרה להעניק תמיכה טכנית ללקוחות ומציגה אותם באופן מגוחך ודרכם גם את החברה עצמה.
״אפילו להזרים את האירוע שלכם אתם לא מצליחים״
מצפייה בסדרת הפרסומות החדשה של סמסונג ניתן ללמוד שהחברה נערכה מראש לרגע ההכרזה של אפל, חשבה על הקונספט ויצרה קרייאייטיב תואם ועוקצני מייד אחרי שהמכשירים נחשפו לראשונה. העקיצות השנונות שבקמפיין של סמסונג נבחרו בקפידה ועל בסיס הביקורות שנשמעו כלפי אפל יום אחרי הכרזת האייפון 6 וה-Apple Watch כשהעיקרית והאכזרית שבהן נוגעת להזרמה הישירה של האירוע.
במשך שנים נהגה אפל לשמור על אירועי ההכרזה שלה סגורים ומידע דלף לרוב באמצעות לייב בלוגינג שערכו עיתונאים שנכחו באירוע. בשנים האחרונות החלה להזרים חלק מהאירועים בהזרמה ישירה באתר החברה, ובאירוע האחרון הגדילה לעשות והפכה את האתר הרשמי שלה לשער הראשי של ההזרמה הישירה לאירוע.
הבאזז הרב סביב האירוע הוביל לנתוני צפייה גדולים מהצפוי ורבים התלוננו על שידור איטי, קטוע ומלווה בקריינות בשלל שפות שהפריעה ברקע. סמסונג זיהתה את הנקודה החלשה וניצלה אותה לטובתה, אבל לא חסכה עקיצות נוספות גם על שורת ההכרזות של אפל באירוע.
הגב
7 תגובות על "צפו: סמסונג עוקצת את אפל בקמפיין פרסומי חדש ונבזי במיוחד"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
פתטי..
חביב, היה יכול להיעשות יותר טוב
שישקיעו בהלחליף את הפלסטיקים הזולים והממשק העלוב שלהם במקום בפרסומות..
אפל באמת בדיחה, כל ההשקה הזו הייתה משעממת והשיפורים מינוריים ובעיקר מחקים את המתחרים. הם יכלו להציל את עצמם אם היו משתמשים במסך שעשוי מספיר ומאוד עמיד, לפחות לשפר את המצלמה ל-12 מגה פיקסל בכדי שנוכל להגדיל תמונות או להדפיס והאיכות תהיה עדיין גבוהה, החזון של סטיב ג'ובס הוא שהכול יהיה באייפון ולא נצטרך להיסחב תמיד עם
ה-SLR
תגידו משהו שמע על חברת סמסונג כי אני לא מכיר חברה כזאת. חחחחחחחחח
פתטי ועלוב כמה נמוך הם יכולים לרדת?
זה אפילו יותר גרוע מהסמארטפונים שלהם חח
סתם לא….
אני יכול להרגיש מלחמה מתקרבת, כמו הקרב הישן של מגה נגד שופרסל. ועכשיו ברצינות, הם רוצים להראות שהם יותר טובים על ידי זה שהם יורדים על ההזרמה האיטית?