SalesPredict של קירה רדינסקי מגייס 4.1 מיליון דולר

ענקית הפרסום הרוסית Yandex הודיעה היום על השקעה של 4.1 מיליון דולר בחברת הסטארטאפ הישראלית SalesPredict, שייסדו ד”ר קירה רדינסקי וירון זכאי-אור

sales-predict

רק שבוע שעבר זכתה ד”ר קירה רדינסקי בכבוד הגדול של הדלקת משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל, והשבוע אנו מתבשרים על גיוס חדש לחברת הסטארטאפ שלה.

ענקית החיפוש הרוסית Yandex, הנסחרת בנאסד”ק לפי שווי שוק של כ-12.5 מיליארד דולר ונחשבת למנוע החיפוש הגדול בעולם לדוברי רוסית, הודיעה על השקעה של 4.1 מיליון דולר בחברת SalesPredict. את החברה ייסדו במאי 2012 ד”ר רדינסקי, שמשמשת כ-CTO של החברה וירון זכאי-אור, שמשמש כמנכ”ל החברה. בעזרת הגיוס מקווה החברה, להמשיך בפיתוח, לחזק את המכירות ולחזק את מאמצי השיווק הגלובליים של החברה, שכללו בין השאר פתיחת משרדים בסן-פרנסיסקו.

הגיוס האחרון מצטרף לגיוס של מיליון דולרים שהוכרז באוגוסט 2013 מקרנות הון סיכון ביניהן פיטנגו, קבוצת המשקיעים AfterDox, קרן ההון סיכון RSL Venture Partmers ומשקיעים פרטיים אסטרטגיים נוספים.

חוזה את הנתונים של העסקה הבאה

SalesPredict פיתחה אפליקציית B2B הנמצאת ב-App Exchange (חנות האפליקציות של Salesforce) ובקרוב גם ב-Marketo ומאפשרת ללקוח לזכות בתובנות על העסקאות הפוטנציאליות הנמצאות במערכת, על ידי תיעדוף חכם של העסקאות אשר הסתברות הביצוע שלהן גבוהה יותר, זאת תוך שימוש בהתקנה פשוטה שאורכת פחות מ-15 דקות ואינה דורשת התאמה נוספת. המערכת שפיתחה החברה נמצאת כבר עכשיו בשלב הבטא בקרב לקוחות פרטיים בארצות הברית.

האפליקציה בוחנת עסקאות שבוצעו, בין אם הצליחו או נכשלו באמצע, מוסיפה נתונים מרשתות חברתיות, מבצעת ניתוח קונטקסטואלי של אתרי אינטרנט ומקורות מידע חינמיים ובתשלום ולאחר מכן מפעילה אלגוריתם Predictive Analytics ו-Data Mining אשר יודעים להבין את הגורמים המשפיעים על כל מכירה מוצלחת של הלקוח. כך, נוצרים חוקים אשר מעניקים Score על כל הזדמנות עסקית פוטנציאלית, כאשר ה-Score הזה מגיע ישירות לאיש המכירות. בהתאם ל-Score, המדורג מ-A עד D, יכול איש המכירות לבצע את התעדוף של העסקאות הפוטנציאליות הנמצאות במערכת.

בריאיון לגיקטיים לפני כחצי שנה סיפר ירון זכאי-אור, מנכ”ל החברה: “הערך ללקוח שמשתמש בפתרון שלנו הוא תעדוף של העסקאות הפוטנציאליות שלו. בחלק מהן הוא יעדיף שלא לטפל כי ההסתברות שהן תקרנה נמוכה, כך שהזמן שייחסך הוא עצום. שנית, הלקוח מסוגל לקבל תובנות משמעותיות על כיצד הוא צריך לנהל את השיחה בנוגע לאותן עסקאות שיש הסתברות טובה לכך שייצאו לדרך, ובכך למעשה אנו מעלים את ההסתברות הזו ואת הסיכוי להגיע לעיסקה.”

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "SalesPredict של קירה רדינסקי מגייס 4.1 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אודליה
Guest

אין ספק בחורה מוכשרת ונעימה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: