ממטוסי הקרב לחופשת הסקי הבאה שלכם: סטארטאפ ישראלי רוצה להכניס AR לפעילויות האקסטרים
במקום לשלוף את הסמארטפון שלכם ולהדביק את הגופרו לקסדה, RideOn רוצה לצייד אתכם במשקפיים חכמים שאיתם תוכלו לעשות הכל
תיירות הסקי אמנם משגשגת ונחשקת בעיני מיליונים ברחבי העולם, אבל קשה להגיד שהייתה במקביל גם התפתחות טכנולוגית משמעותית עבור הגולשים, מעבר למצלמות האקסטרים. סטארטאפ ישראלי בשם RideOn רוצה לשדרג את משקפי הסקי ולהפוך אותם ל-Google Glass של הסקי, רק כזה שגם עובד.
לבצע פעולות מבלי לגעת בשום דבר
משקפי הסקי החכמים של RideOn דומים לקסדות החכמות של טייסי קרב, ומאפשרים לגולשים לבצע פעולות שונות ולהשאיר את כל הגאדג'טים בתיק. במקום לנווט באמצעות הסמארטפון או מפה פיזית, המשקפיים יכולים להציג נתונים על גבי המשקף באמצעות טכנולוגיות מציאות רבודה. כך תוכלו לראות את נתוני המהירות, גובה, מרחק ומפות מבלי להוריד את העיניים מהמסלול. בחברה מדווחים כי גם תוכלו לראות היכן החברים שלכם, להפעיל מוזיקה, לצלם את המתרחש מנקודת מבטכם ואפילו להפעיל אות מצוקה. כל זאת מבלי להשתמש בידיים שלכם, אלא באמצעות תנועות ראש בלבד.
ב-RideOn מדווחים כי השלימו לאחרונה פיילוט מוצלח באתר סקי באוסטריה וכי הם נמצאים בעיצומם של שיתופי פעולה עם טויטה, KTM, ואפילו וואווי הסינית, שתציג את הטכנולוגיה של החברה בתערוכה בשווייץ. השבוע הודיעה החברה כי השלימה גיוס של חצי מיליון דולר מ-16 משקיעים פרטיים בפלטפורמת Exitvalley. נזכיר כי ב-2015 יצאה החברה בקמפיין אינדיגוגו בו הצליחה לגייס כמעט 400,000 שקלים מ-370 משקיעים, כ-150% מהיעד המבוקש.
ההשראה מקסדות הטייסים ל-RideOn אינה מקרית. אלון גץ, מייסד ומנכ"ל החברה, הוא סא"ל במילואים בחיל האוויר ושירת כראש פרויקט מציאות רבודה ברפא"ל. בשיחה עם גיקטיים מסביר גץ מה קרה לחברה מאז אותו קמפיין מוצלח ועד לגיוס: "באינדיגוגו גייסנו כשרק היה לנו אבטיפוס ראשון בהדפסת תלת ממד", הוא מספר, "גיוס האינדיגוגו לא נועד למימון הפרויקט, אלא לגיוס המשתמשים ראשונים. מאז ועד היום הספקנו לייצר ולמכור למשתמשי בטא את מוצר האינדיגוגו, הספקנו להתקדם הרבה מאוד בטכנולוגיה, ואף לרשום פטנטים הייחודיים לשימוש ב-AR בחוץ".
גץ מסביר כי החברה השתתפה בכמה תוכניות פיתוח שעזרו לה לשפר את המוצר ואת התוכניות העסקיות של החברה, ועם הידע שצברה בנתה את המוצר החדש. כעת גץ מציב כמה מטרות לאור הגיוס האחרון: "ייצוב המוצר החדש והתחלת הכנתו לתהליכי ייצור בכמויות גדולות, המשך פיתוח התוכנה הייחודית, בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום הסקי והאופנועים וגידול טבעי בכוח האדם".
הגב
4 תגובות על "ממטוסי הקרב לחופשת הסקי הבאה שלכם: סטארטאפ ישראלי רוצה להכניס AR לפעילויות האקסטרים"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
"גוגל גלאס של הסקי"
זה אומר שזה הולך להיות מוצר לא רווחי שלא מוכן לשוק בשום צורה או אופן?
מגניב ומסוכן
כבר 15 שנה אני שומע על המוצר הזה…
מתי הם יוציאו את המוצר לשוק?
חיפוש קצר בגוגל…
https://www.rideonvision.com/new/purchase.php