Revizer הישראלית מגייסת 20 מיליון דולר [גיוס]

קרן ההון סיכון פיטנגו משקיעה סכום נכבד בחברת הסטארטאפ הישראלית, המציעה פלטפורמת הכנסות לתוספים לדפדפן שמתאימה את עצמה למשתמש.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Revizer המפתחת פלטפורמה לייצור הכנסות עבור מפתחים ובעלי אפליקציות לדפדפנים הודיעה היום (ה’) על השלמת סבב גיוס בגובה 20 מיליון דולרים מקרן ההון סיכון Pitango Venture Capital. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה, אשר הוקמה בשנת 2012 על ידי דניאל סגיס (מנכ”לֹ), שגיא מלאכי (סמנכ”ל טכנולוגיות), ודויד לסרי (מנהל פיתוח), מעסיקה כ-60 עובדים וממוקמת בתל אביב.

לא עוד Application Bundle או סרגל כלים

הפלטפורמה של Revizer למעשה מאפשרת למפתחי תוספים לדפדפנים צינורות נוספים להכנסות באמצעות קוד המוטמע מתוך האפליקציה. הפלטפורמה מותאמת לגולש ומבוססת בעיקר על צינורות של מנועי השוואת מחירים באתרים מתאימים, באנרים רלוונטיים ומודעות על גבי טקסט. דניאל סגיס, מנכ”ל החברה סיפר לגיקטיים כי החברה אינה מפיצה את תכניה דרך Application Bundles או בדרכים אחרות אשר למעשה מתקינות תוכנה על גבי מחשב המשתמש ללא ידיעתו למעשה, אלא מנסה למצוא את הגבול בין הצגת פרסומות לבין צמצום הפגיעה בחווית המשתמש באופן מיטבי. “כמה שתהיה יותר Intrusive ככה יסירו אותך יותר” מספר סגיס.

בעוד סרגלי הכלים השונים משתלטים על דף הבית של המשתמש בכדי להעביר אותו דרך צינורות ההכנסות של החברות העומדות מאחוריהן, ב-Revizer מנסים כמה שיותר לא להפריע לחווית הגלישה של המשתמש “אנחנו מנסים למקסם את ההכנסות עבור מפתח האפליקציות. ליד כל מודל הכנסה, בין אם מדובר בפרסומת, באנר או השוואת מחירים, המשתמש רואה בדיוק מאיזו אפליקציה התוכן מגיע ויכול להסיר אותה בו במקום. כמו כן, ליד כל מודל כזה יש לינק ל-Opt Out ואנחנו עומדים בסטנדרטי הפרסום האמריקאיים. החוויה שאנחנו מציעים הרבה יותר ידידותית, לדוגמא, מאתרים שתוקעים את המשתמש במעברונים שונים או מפוצצים את דף הבית שלהם בפרסומות ובחלונות קופצים”.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

תגייס כ-40 עובדים נוספים ותתרחב לפלטפורמות המובייל

כחלק מהסכם ההשקעה, רמי קליש, שותף מייסד בקרן ההון סיכון אשר הוביל את ההשקעה, יצטרף לדירקטוריון החברה. סבב הגיוס הנוכחי מעניק לחברה שווי של 100 מיליון דולרים. את הכסף, תשקיע Revizer בפיתוח פלטפורמת ההכנסות של החברה, כאשר עד סוף השנה תנסה לגייס כ-40 עובדים נוספים ולהרחיב את הנוכחות שלהם אל משרד נוסף בארצות הברית. בנוסף, בעוד Revizer פועלת כעת רק בסביבת מחשבי ה-PC, החברה מתכננת בעקבות הגיוס להתרחב גם אל פלטפורמות המובייל השונות.

רמי קליש ציין: “פיטנגו משקיעה בתחומי הפרסום המותאם למשתמש, ואנו מאמינים שהמוצר של ריוויזר יחד עם הצוות המוביל את החברה, יביא לשינוי אמיתי בדרך שבה גולשים נחשפים לפרסומות. המודל שמציעה ריוויזר הוא מודל שמאפשר לגולש לקבל את התוכן הפרסומי המותאם עבורו וממקסם את מגמת הפרסונליזציה בתחום השיווק והפרסום”.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: