כל מה שחשוב לדעת על חדשנות בריטייל: אירוע Retail Disrupt יתקיים בסוף החודש [5 כרטיסים חינם]

תעשיית הריטייל מתמודדת עם המון שינויים משמעותיים בשנים האחרונות ומחייבת את הפועלים בה להסתגל לכלים ואסטרטגיות שיווק חדשות. ב-29 באוקטובר יגיעו נציגי חברות הריטייל הגדולות בעולם לאירוע Retail Disrupt, ולקוראי גיקטיים מגיעים כרטיסים חינם

מקור: יח”צ

התעשייה הקמעונאית עומדת בפני אתגרים גדולים ומשנה את פניה בשל כניסתן המטלטלת של טכנולוגיות חדשות לזירה העסקית. כיום חברות נדרשות לשרת דור צעיר ודיגיטלי יותר ולהתמודד עם המעבר לסחר מקוון ועם כניסתם של כלים חדשים כגון בינה מלאכותית, רובוטיקה מתקדמת, הדפסה תלת ממד, חיישנים ו-IoT.

גם השיווק הקמעונאי, שבאופן מסורתי התמקד ביצירת מותג ותדמית וניהל שיח חד סטרי עם הלקוחות, צריך כעת להתמודד עם ה”שיבוש הקמעונאי”. יצרני מותגים וקמעונאים המעוניינים לשרוד בזירה חייבים לאמץ אסטרטגיה הוליסטית, שתסייע להם להתמודד עם השינויים שעוברים על הענף וכן לאמץ ארגז כלים חדש בתחום הרכש, ניהול עובדים ומלאי, רגולציה, חוויית הלקוח וכדומה.

ללמוד מהגדולים: אסוס, JD, אקספרס ואיביי

ביום שני, 29 באוקטובר, יתקיים במתחם לאגו בראשון לציון אירוע Retail Disrupt. זו הפעם השנייה שבה מתקיים האירוע, והשנה הוא יתמקד בטכנולוגיות ובחדשנות שמשבשות את עולם הקמעונאות וכיצד ניתן הקמעונאים יכולים להתמודד איתן. באירוע ישתתפו נציגים בחברות הריטייל המובילות בעולם, כגון אסוס, יוניקלו, אקספרס, מינטרה, JD, איביי ואחרות, שידברו בין היתר על שיפור חוויית לקוח, התמודדות עם תשלום מאובטח ואבטחת מידע, ייעול שרשרת האספקה, שיווק באמצעות משפיענים ושיווק למילניאלס ודור ה-Z.

את האירוע מארגנות חברת אנשים ומחשבים וחברת Re:Tech – מרכז חדשנות לריטייל טק המתמקד בסטארטאפים בתחום הקמעונאות, השם לעצמו מטרה להוביל תהליכי חדשנות עבור הענקיות בינלאומיות הפעילות בזירה תוך חיבור עם טכנולוגיות ישראליות. בשנה שעברה פקדו את הכנס כ-700 איש, וגם השנה התוכן מיועד במיוחד לסטארטפיסטים ובעלי תפקידים מתעשיות הריטייל (אופנה, מזון, פארמה ועוד) וכן תעשיות תומכות (סייבר, שילוח וכדומה).

באירוע יוכלו המשתתפים לפגוש את הריטיילרים הגדולים והמובילים בעולם, לשאול שאלות בפאנלים שיתקיימו במהלך האירוע וכמובן ליהנות מנטוורקינג איכותי.

רוצים כרטיס חינם?

לקוראי גיקטיים מגיעים 5 כרטיסים חינם ל-Retail Disrupt. כתבו לנו בתגובות מי לדעתכם חברת הריטייל החדשנית בעולם ולמה. את התשובות יש לכתוב במערכת התגובות באתר (שימו לב: תגובות פייסבוק לא תיבדקנה), עד יום חמישי, 18 באוקטובר, בשעה 14:00. חמש התשובות הכי מקוריות ומעניינות שייבחרו על ידי חברי צוות גיקטיים יזכו את כותביהן בכרטיס חינם.

הפעילות הסתיימה. הזוכים יקבלו הודעות בהקדם.

לפרטים נוספים והרשמה

מקור: יח”צ

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

14 תגובות על "כל מה שחשוב לדעת על חדשנות בריטייל: אירוע Retail Disrupt יתקיים בסוף החודש [5 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Tal
Guest

Zalando אחד הריטלין הגדולים בעולם נשענים על טכנולוגיה שהם מפתחים שעונה על הצרכים של אנשי השיווק שלהם ולא מתבססים על טכנולוגיות חיצוניות, זה מביא לכך שהטכנולוגיה שלהם הרבה יותר פרסונלית ומתקדמת.

אוריאל מצליח
Guest

טינדר, גרמה לי להוציא עשרות אלפי שקלים על בירות

איציק
Guest

אמזון היא הכי חדשנית מהרבה סיבות ובעיקר הודות לאיש העומד בראשה ג׳ף בזוס שמאמין ש It’s always day one משמע החברה מתנהלת כמו סטארטאפ גם היום לאחר 20 ומשהו שנים

ליאור מויאל
Guest

Houzz – יצרה קטגורייה חדשה: מרקטפלייס למשפצי בתים.

Ben
Guest

Gucci. מותג מתחילת המאה הקודמת שמצליחה לעשות את האדפטציה למכירות אונליין. בשנים האחרונות הם עוברים למכירות ישירות באתר וכמעט הכפילו את מספר המשתמשים בשנתיים האחרונות. אלה נתונים חריגים בתקופה בו התחרות בענף מקשה אפילו על שחקנים כמו אמזון, וולמרט ואיביי לצמוח.

עוז
Guest
Apple, היתה מהפכנית עם הקונספט של החנויות ריטייל שלה בכמה בחינות, העיצוב המינימלי, הדגש על המוצרים, השילוב של שולחנות מעץ, מדרגות מזכוכית, ובכלל הרבה זכוכית. החלוקה של העובדים בחנות לפי תפקידים ולתת להם חולצות בהתאם, הרעיון שאתה יכול לבוא ולהתייעץ או לבוא לסדנא או הרצאה שקשורה למוצרים של אפל, היתה מאוד יפה בעיניי. יש לציין שלוקשיינים של החנויות לא מקרי, וגם היו מהחלוצים של ‘חנות עם עמדת מכירה ניידות, (כמעט כל עובד מחזיק איפון עם מתאם, ואתה יכול לשלם באשראי באמצע החנות ולא צריך ללכת לסוף החנות ולעמוד בתור) כמעט כל דבר שקשור לחנויות שלהם היה חדשני ופורץ דרך, ונעשה… Read more »
ארז
Guest
!BEZOS: RELEASE THE KRAKEN אמזון היא התמנון הענקי של שוק הריטייל שבזרוע אחת יכול להגיע לדלת כל לקוח בעולם, בזרוע אחרת מטביעה את ספינות המתחרים באמצעות פלישה לשווקים מסורתיים שבמשך שנים נשלטו על ידי קמעונאיות ענקיות (ע”ע קריסת טויס אר אס, פשיטת הרגל של רשת Sears לאחרונה ועוד רבים) ובו בזמן אפילו שולחת זרוע לכיוון חברות השילוח והלוגיסטיקה ובשקט בשקט מקימה צי של רכבי שילוח משל עצמה שישבשו ויחתכו את התלות בחברות כמו Fedex, UPS וכו . ואלה רק שלוש זרועות שנראות מעל פני הים, מה שקורה מתחת לפני הים נותר בסוד עד שזה כבר מאוחר מדי להילחם. הרבה חברות… Read more »
עופר
Guest

החברת ריטייל הכי חדשנית בעיניי by far היא wish. אין אף חברה אתר או אפליקציה שיודעים למכור בצורה כלכך משכנעת וממכרת, שיטת הפרסום שלהם גאונית (מוציאים מליונים על שיווק בפייסבוק) הם מרקטפלייס למוכרים ודרופשיפרים, ועל אף שהם לא הכי זולים, ההתמקדות במוצרים זולים, הסתרת המחיר משלוח כדי להציג מחירים זולים יותר מכל מקום אחר, ושיטת גלילת התמונות למידת המשתמש וטקטיקות ההמרה שלהם מהמרשימות שראיתי בכל עולם הריטייל.

דמיטרי
Guest

אמזון ! הם הראשונים בעולם שפתחו רשת מרכולים עם סלף סרביס ללא קופות וקופאים Amazon go

דידי
Guest

חברת הריטייל הכי חדשנית בעיניי היא best buy.
המוצרים הכי חמים נמצאים שם, יש שם הנחות רבות וגדולות לכל הפריטים הכי שווים. באתר החברה יודעים גם איך לקרוץ לכל הלקוחות- עם רעיומות מקוריים למתנות. החברה מצליחה כמו כן להציג מוצרים ישנים בסגנון הרטרו- אך גם את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה. זה לדעתי הטריק עבור כל חברות הריטייל: לא להדבק רק להכי חדש, הכי צבעוני והכי אופנתי- אלא למכור הכל מהכל.

ארז
Guest
איקאה. חווית in-store מעולה כולל חללי השראה מצד אחד אך ריכוז מוצרים לפי קטגוריה מצד שני, מידע מפורט על כל פריט, הזמנה דינאמית שניתן לעדכן לאורך מסע הקניות בחנות המאפשרת הסתובבות ללא צורך בסחיבת פריטים, מתחם אוכל שמושך קונים, ומשחקים/פעילויות לילדים פזורים בחנות. חווית אונליין טובה שגם כן מאפשרת ללקוחות לקבל השראה, לתכנן/לעצב, ולחפש לפי קטגוריה. יכולות מיון ופילטור מתקדמות. המון מידע זמין על כל פריט, ניתן לחשב עלות משלוח ולתאם משלוח לזמן שמתאים לי. פרסונליזציה – איקאה מציעה יכולות מדהימות של פרסונליזציה של מוצרים כולל ממשקים נוחים מאוד לתכנון ארון או מטבח עד רמת המדף הבודד ומיקומו. לאחר סיום… Read more »
איציק
Guest

Apple. והסיבה פשוטה – גוגל..

כשאתה רושם בגוגל “Who is the world’s most innovative retail company?” וזה מה שאתה מקבל ..

Most Innovative Companies 2018
01 Apple.
02 Netflix.
03 Square.
04 Tencent.
05 Amazon.
06 Patagonia.
07 CVS Health.
08 The Washington Post.
More items…
The 2018 Top 10 Most Innovative Companies by Sector: Retail | Fast …

אל תתווכח. אני בכל אופן הפסקתי להתווכח עם גוגל – הוא תמיד צדק..

Capture.JPG
זכרי לחמי
Guest
לפספס אמזון ואליבבה זה קשה. בין השנים 2006 ל -2015, חמש רשתות הגדולות – Sears, JCPenney, Nordstrom, Kohl’s ו- Macy’s – הפסידו שווי שוק משולב של 75 מיליארד דולר בשל השפעת האמזונס. במהלך אותן 10 שנים, אמזון עברה מ -17.5 מיליארד דולר ל -355.9 מיליארד דולר בשווי השוק. 30% מכל המכירות שקיימות אונליין קורות באמזון.הם שנו את כל התעשייה והדרל שאנשים קונים, אפילו בחנויות פיזית.. אליבבה השקיע כל כך הרבה ב-fintech ורק החברת בת שלה Ant Financial השקיע 14$n מיליארדים! אבל לדעתי, החדשנות יגיע מחברות אחרות, יותר קטנות, סטארטאפים מרוכזים בטכנולוגיה. אמזון ואליבבה, עם ההשקעות שלהם ורמת ההשפעה על השוק… Read more »
זכרי לחמי
Guest

אשמח לדבר על זה. כתבו לי ב: zacharie.lahmi@keyrus.com
בברכה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: