מיזם חדש יהפוך וובינר רגיל לשידור טלוויזיוני מקצועי

איך הופכים את הכנס הבא שלכם לשידור טלוויזיוני מקצועי, ומשיגים בידול ופער מול אלפי האירועים הוירטואליים האחרים היום? הכירו את Real time – מיזם חדש ומשותף של גיקטיים וחברת התוכן והכנסים הוירטואליים VEO

בחודשים האחרונים ראינו המון מיטאפים, אירועים וכנסים שעברו לזום ולפטפורמות וידאו אחרות, בניסיון להתמודד עם האתגר החדש שנכפה על העולם. וובינר, זום, דיגיטל – הפכו כולם למונחים בסיסיים בעולם האירועים החדש. חברות רבות נאלצו להתמודד עם האתגר של לחבר בין הנציגים, המטרות והמסרים שלהן ובין היכולות הרבות של עולם תקשורת אונליין.

בזמן שתחום הוובינרים החליף בהצלחה לרוב את המיטאפים הקטנים, נראה כי הכנסים הגדולים והאירועים הנוצצים נתקלו בקשיים יותר משמעותיים במעבר לתחום האונליין. כתוצאה מכך, לא מעט אירועים גדולים התאפיינו בקשיים טכניים, בעיות רישום, ריכוז של צופים ועוד, והרצון להעביר אירוע יוצא דופן וחווייתי עבור המשתתפים נתקל במציאות הקשוחה.

עכשיו, אחרי שני סגרים, יותר ויותר ארגונים מבינים שלא מדובר בטרנד חולף, אלא בצורת תקשורת עסקית חדשה והיא כאן להישאר. אז מה עושים?


מתכננים אירוע חברה וירטואלי? דברו איתנו


ליווי צמוד גם אחרי האירוע

RealTime – מיזם חדש ומשותף של גיקטיים וחברת יצירת התוכן והכנסים הוירטואליים VEO – מאפשר לחברות בכל הגדלים להפיק אירועים וירטואליים גדולים כדי לתמוך במטרות העסקיות שלהן, מבלי לוותר על החוויה ושם לעצמו כמטרה לשדרג משמעותית את העברת התכנים באירוע אונליין. המיזם מלווה חברות וארגונים במעבר לעולם עסקי חדש באופן מקצועי ולאורך כל הדרך.

המיזם שם לעצמו למטרה להפוך את החסרונות של אירוע וירטואלי ליתרונות, על ידי הפיכתו לשידור טלוויזיוני, שיוצר חיבור רגשי של הצופים באירוע ומניע אותם לפעולה. האם להשתמש במנחה, מהו הלוקיישן הנכון ביותר, האם לעשות את הכל לייב או לשלב צילומים מוקלטים? כל אלו, הם חלק בלתי נפרד מהתהליך. אנשי המקצוע שלנו ילוו את החברות משלב הבריף ועד שלב הסטרימינג, ויעמידו לרשותן את מגוון הכלים והיתרונות שמציע העולם הווירטואלי כמו דאטה ותובנות, כלים אינטראקטיביים, ויזואליה, קצב, תנועתיות וזוויות צילום.

הדר אביאל ורודריגו גונזלס, מיזם RealTime

יש לכם אירוע גדול ואתם מתלבטים איך להעביר אותו מרחוק? לא מסתפקים בוובינר בשעות הערב? מחפשים דרך יצירתית להגיע ללקוחות חדשים? יחד, נגדיר מטרות עסקיות ואת האופן שבו יועבר התוכן, נתאים את האירוע למטרות שלכם, נביא כמה שיותר נרשמים לאירוע, נבנה אריזה גרפית ומעברונים, וכמובן נשדר וננהל את השידור בצורה חלקה וחווייתית.

בניגוד לפלטפורמות וידאו אחרות, RealTime מציעה ליווי ותובנות גם אחרי שהאירוע נגמר. ההגדרות שנעשו לפני כן ניתנות למדידה, וזה הזמן לבדוק אם הצלחנו במשימה: האם בעזרת השידור צברנו דאטה, לידים, מעורבות, מודעות או כל מטרה אחרת שהוגדרה? ומעל כל אלה – האם הצלחנו להשאיר את הצופים שלנו מול המסך ולהניע אותם לפעולה?

אז כן, המציאות העסקית השתנתה וענף ההייטק במיוחד מוצף באירועים וירטואליים, מה שמעלה את הלחץ אצל חברות לייצר בידול ולהעביר את אופי וערכי החברה הייחודיים לה. חשוב לדעת שקיימים מגוון כלים שיכולים להפוך את המשבר להזדמנות, ולאפשר לכל חברה וארגון לתכנן אירוע עסקי וחברתי שיכול אפילו לעלות על אירוע פיזי, ולהשאיר אצל המשתתפים הרגשה של חוויה יוצאת דופן.

לפרטים נוספים

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: