אלו האנשים, המוצרים והחברות שזכו לעניין הרב ביותר ברשת בחודשים האחרונים

מהם התחומים, המוצרים והחברות שזכו להתעניינות הגבוהה ביותר בחודשים האחרונים? ספויילר: השעון החכם של אפל לא שם, אלא דווקא המתחרה שלו

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

העולם של היום דינמי ומשתנה בין רגע. אין ספק שעבור המשתמשים המשמעות היא עשרות מוצרים חדשים המגיעים לשוק שנועדו לשפר את איכות חייהם, אך גם המפרסמים מרוויחים מהטרנדים השונים שעולים לכותרות. חברת הסטארטאפ הישראלית Taykey מציגה את הדו״ח הרבעוני של הטרנדים העדכניים ביותר מרחבי העולם, לצד הטרנדים שהצליחו לתפוס כותרות בישראל. אז מה היה חם בחודשים האחרונים?

מחשוב לביש בראש, LG מובילה על השאר

במהלך הרבעון האחרון הטרנד המשמעותי ביותר היה תחום המחשוב הלביש כולו, שעזר למפרסמים מכלל התחומים לשפר את אחוזי הפרסום שלהם ב-252 אחוזים. מוצר אחד מתוך הקטגוריה הזאת זכה למרבית תשומת הלב, G Watch מבית LG, שתפס את המקום הראשון בקטגוריית הטרנדים. לדברי החברה, השעון החכם יצר שיפור הגדול פי 10 עבור המפרסמים השונים.

במקום השני ניתן למצוא את שירות iCloud, שעלה לכותרות בזכות הפריצה לחשבונות של מפורסמות שונות ופרסום תמונות העירום שלהן, מה שהוביל לגדילה של למעלה מ-700 אחוזים לעומת הממוצע בשוק. שמות נוספים שעזרו למפרסמים להרוויח כללו את Call of Duty שפתח את מערך ההזמנות שלו ואת Star Wars Episode VII שהחל את צילומיו ותמונות ראשונות מהסט נחשפו.

בכל הנוגע לשמות מפורסמים, בעוד שאנחנו האמנו שג׳ניפר לורנס תופיע בראש הטבלה לאור אותו מקרה מדובר של דליפת תמונות, ג׳סיקה אלבה עקפה אותה, לא לאור יכולות המשחק שלה אלא לאור הודעתה שהחברה שהקימה, Honest Company, עומדת בפני הנפקה. חותמת את טבלת 10 הטרנדים הגדולים ביותר היא לא אחרת מאשר נוקיה, הודות לתמונות חדשות ששחררה למכשיר Lumia 830.

בעוד שאין זה מפתיע כי הטרנד המועדף עלינו הוא תחום הטכנולוגיה, מסתמן כי עבור המפרסמים מדובר בסיפור אחר לחלוטין. הטרנד שמצליח להשיג תוצאות מרשימות בקרב המפרסמים הוא דווקא תחום הלייף-סטייל, עם גדילה של 125 אחוזים לעומת הממוצע בשוק. תחום חדשות הטכנולוגיה נמצא במקום ה-6 בטבלה, עם גדילה של 70 אחוז כשתחום מוצרי האלקטרוניקה נאלץ להסתפק במקום ה-8, עם גדילה של 61 אחוזים בלבד.

ומה עם המפרסמים הישראלים?

אין זה מפתיע שעולם הפרסום הישראלי שואב מהשוק העולמי, מה שגורם לטבלת הטרנדים המקומית להיות כמעט זהה לעולמית. כך לדוגמה, גם המפרסמים בישראלים הרוויחו הודות ל-LG והשקת השעון החכם שלה, שתפסו את את ראש הטבלה. גם המקום השני נשאר זהה, כשהמפרסמים הישראלים נעזרו בטרנד של iCloud על מנת להעצים את יכולות הפרסום שלהם.

למרות ההתלהבות הרבה סביב מכשיר האייפון 6 החדש, בטבלת הטרנדים המקומית הוא נאלץ להספק במקום אחד לפני האחרון, במקום ה-9. בעוד שהמפרסמים נהנו מגדילה של 302 אחוזים לעומת הממוצע בשוק, כנראה שזה לא היה מספיק על מנת לעקוף את שאר הטרנדים שהופיעו לפניו.

חותמת את הטבלה היא דמות שהצליחה להפתיע אותנו מעט, פריז הילטון, שעלתה לכותרות לאור רכישה שביצעה לאחרונה. המפורסמת רכשה כלב פומרני קטן במיוחד תמורת 13 אלף דולר, כאשר המפרסמים הישראלים נעזרו בכותרת הזו על מנת להגדיל ב-267 אחוזים את רווחי הפרסום שלהם.

הטבלה המקומית. מקור: TayKey

הטבלה המקומית. מקור: TayKey

מקור תמונה ראשית: Shutterstock / Compass needle pointing the green word trend over natural paper background.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: