בקרוב נוכל להטעין את הרב-קו גם באייפון

עוד סיבה לשדרג ל-iOS 13: מעתה, תוכלו להטעין את הרב-קו על ידי הצמדה שלו לגב האייפון. עד עכשיו היתה פתוחה האפשרות הזאת רק לבעלי אנדרואיד

מקור: רב-קו אונליין

מאת: מערכת NEXTER

שורות משמחות למשתמשי אייפון: החל מהעדכון ל-iOS 13 שייצא בחודש ספטמבר, תוכלו להטעין את הרב-קו שלכם ישירות מהמכשיר. באייפון 6S ומעלה תוכלו להוריד את אפליקציית רב-קו אונליין, להצמיד את הכרטיס לגבו של האייפון – ולעדכן חוזרים, לראות את הערך הצבור שלכם ולרכוש נסיעות ברכבת ובאוטובוס.

במסגרת קמפיין “הקרב על הרב-קו” של next קיבלנו תלונות רבות על השירות ועל היעדר אפשרויות להטעין את הכרטיס, ובין השאר על כך שאי אפשר לטעון את הרב-קו במכשירי אייפון. אפשר היה למלא אותם רק במכשירי אנדרואיד, שלהם שבב NFC. הסיבה לכך הייתה אתגרים טכנים שהציבה אפל בעצמה, ושנפתרו לאחרונה. הוספת הטענת רב-קו לאייפון הייתה יוזמה של רב-קו אונליין.

אם אתם לא יכולים לחכות חודש, יש שתי דרכים למלא את הרב-קו באמצעות האייפון כבר עכשיו – באמצעות אפליקציית פייבוקס – מקישים בה על “טעינת רב-קו”, מקלידים מאת מספר הרב-קו ואז צריך ללכת לעמדת טעינה (כל הפרטים פה) כדי להשלים את התהליך. דרך נוספת, למתקדמים יותר – היא להתקין את הבטא של iOS 13 באייפון (מכאן) ולהתקין את אפליקציית רב-קו. ההתקנה יכולה להיות קצת מסורבלת, ומכיוון שזו לא גירסה סופית – יתכן שהיא תגרום לבעיות קלות באייפון ובאפליקציות אחרות. ההמלצה שלנו היא לחכות לגירסה הרשמית.

לקצר את התור ברכבת

בחודש שעבר רן שדמי, מנהל בכיר באגף הכלכלה ברשות הארצית לתחבורה ציבורית וגם האיש שאחראי על הרב קו, סיפר בריאיון ל-next על חלק מהפתרונות שמשרד התחבורה עובד בימים אלה. במשרד מתכוונים לאפשר טעינה ועלייה לאוטובוס באמצעות טכנולוגיות חדשות – הסמארטפון וכרטיסי האשראי. בנוסף ציין כי הם עובדים עם הרכבת על הביטול של טרום התיקוף.

בימים אלה בחלק מתחנות הרכבת בארץ נעשה פיילוט חדש: נסיעה ברכבת באמצעות העברת כרטיס אשראי בלבד. המעבר בשערים והחיוב יתאפשר בזכות שבב מיוחד המותקן כיום על גבי כרטיסי אשראי חדשים. נוסעי הרכבת שאינם נמנים עם משתמשי הפיילוט, יוכלו גם כן להשתמש בשערים החדשים באמצעות כרטיסי רב קו בדומה לשאר השערים בתחנה.

לצד זה, בתחילת החודש פרסם משרד התחבורה מכרז לאפליקציה חדשה וחכמה. מכניסים אליה את פרטי האשראי, והיא תבחר באופן אוטומטי מדי חודש את החבילה אחרי שכבר נסעתם. לדברי המשרד היא אמורה לצאת עד סוף השנה.

פורסם במקור ב-NEXTER

לקריאה נוספת:

הדרקון בנה מאוד

החשוד בפגע וברח התקבל בבלונים ושטיח אדום – המגיבים רתחו

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

10 תגובות על "בקרוב נוכל להטעין את הרב-קו גם באייפון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ביקמ
Guest

כן, כי רב האייפוניסטים נוסעים בתחבורה ציבורית..

ASD
Guest

מזל טוב! זכית במועמדות לפרס התגובה הדבילית של 2019!

אחד
Guest

היום בהרבה טלפונים אין בכלל רכיב NFC, אני קניתי טלפון חדש ואפילו לא חשבתי שצריך לבדוק דבר כזה (כמו שלא בודקים אם קיים gps במפרט) ומאז אני במחסור קבוע במזומן, כי אני לא יכול לטעון מאפליקציה…
בכלל אני לא מצליח להבין למה הנסיעות צריכות להיות שמורות על הכרטיס עצמו, הרי גם ככה אני מניח שכל מכשיר סליקה באוטובוס מחובר לאינטרנט, אז מדוע הצורך בnfc?

מישהו
Guest

זה כי קנית טלפון זול של שיאומי והיית בטוח שדפקת את המערכת.

צריך NFC כדי שלא תחכה דקה לסליקה בכל פעם, או לא תצליח לסלוק באיזורים בלי קליטה. זה נדרש גם לטעינת חוזים, אבל זה נושא שייפתר בקרוב על ידי זיהוי מס האשראי למשתמש וחיוב בדיעבד.

101
Guest

שיאומי נותנים עלות תועלת הכי טובה בשוק. מי שרוצה NFC יש מכשירים יקרים יותר של שיאומי. לא לכולם מומלץ לקנות REDMI A שמיועד בכלל לשוק ההודי אבל לילדים הוא מצויין גם בארץ בשליש מהמחיר של טלפון ממוצע.

מישהו
Guest

פעם, אולי. לדעתי סדרת ה MIUI שלהם לא באה בחשבון בכלל, ואת ה A עם האנדרואיד One הם החריבו בדגם האחרון בגלל תאוות הבצע שלהם. כיום יש מכשירים טובים וזולים של חברות אחרות כמו A40 של סמסונג או סדרות 6 7 8 של נוקיה.

אחד
Guest

דווקא קניתי טלפון של סמסונג, כי אני ממש לא סומך על שיאומי. אישור עסקה בכרטיס אשראי לוקח הרבה פחות מדקה למרות שלא שמור על הכרטיס מידע דינמי ונדרש לוודא מול החברה שלא חרגתי מהמסגרת, למה זה שונה בעלייה לאוטובוס?
סליקה אמורה להתבצע רק בתחנה, ברובן המוחלט יש קליטה, איפה שאין אפשר לשים בתחנה עצמה סוג של ראוטר שהמכונה באוטובוס תתחבר דרכו.

מישהו
Guest
א. NFC הוא רכיב שהחברות מחפפות ולא כוללות בסדרות הזולות. התכוונתי ששיאומי מגדילה לעשות ולא כוללת את הרכיב גם בטלפונים יקרים יותר. ב. סליקת אשראי טלפונית יכולה לקחת גם יותר מדקה, נסה לשלם באשראי במכולות וותיקות שאין בהן קו אינטרנט (ואגב בסכומים נמוכים לא מתבצעת בדיקה של המסגרת, שלוקחת יותר זמן, אלא מונפק אישור אוטומטי, ועדיין זה איטי). גם סליקה אינטרנטית יכולה לקחת כמה שניות יותר מדי המצטברות לתור ארוך בעליה לאוטובוס. ובכל מקרה לא בכל מקום יש תקשורת נתונים או קליטה סלולרית בכלל. ראוטר בתחנה או על האוטובוס לא יעזור בצמתים נידחים – אין היתכנות כלכלית לתשתית אינטרנט קווי… Read more »
גמדי
Guest

וואוו… מגניב.. בטח בעוד 5 שנים יגלו באפל את האפשרות להגביל תעבורה או נניח להחליף אפליקציות ברירת מחדל או אוליי מסך מפוצל עם אפליקציות שונות או אוליי וזה ממש עתיד רחוק התקנת אפליקציות שלא מהחנות מבלי לפרוץ את המכשיר ולאבד את האחריות..
התבגרתי מאז שהיה לי אייפון 3 והבנתי שיש מלא מלא חסרונות באפל..

שימי
Guest

אין על ״אוטובוס קרוב״ !

wpDiscuz

תגיות לכתבה: