חברת Ubimo הישראלית נרכשת על ידי Quotient האמריקאית

החברה הישראלית, שפיתחה פלטפורמת פרסום הממוקד מידע בזמן אמת, תטמיע אותה במערכות של קושיינט. ”יחד נוכל להגיע לתוצאות נהדרות ולייצור ערך רב עבור לקוחותינו”, אמר המנכ”ל של יובימו רן בן יאיר

הלוגו המחודש של יובימו | מקור: יובימו

חברת Quotient Technology (קושיינט טכנולוג’י) האמריקאית הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראלי Ubimo (יובימו), שפיתחה פלטפורמה לקמפיינים פרסומיים שמתבססים על מיקום המשתמש ועל מידע רב בזמן אמת. סכום הרכישה לא פורסם.

“נשתפר עם ההפיכה לחלק מהצוות של קושיינט”

בהודעת הרכישה שפרסמה קושיינט נכתב כי “בעזרת פלטפורמת הביקוש שלה (מערכת המאפשרת למפרסמים לנהל את פעילותם מול בורסות פרסום ובורסות נתונים, א.א.), יובימו תביא את הטכנולוגיה הטובה ביותר בתחומה לשיפור את פתרונות המדיה הדיגיטלית הממוקדים של קושיינט ותאיץ את הפיתוח של הפלטפורמה שלנו”.

הפלטפורמה של יובימו מוצעת כ-SaaS ומציעה לחברות פאנל ניהול, שמאפשר להן לנהל את הקמפיינים הפרסומיים שלהן בהתבסס על מידע שעשוי להשפיע על האפקטיביות שלהם ולייצר החלטות רכישה. בין היתר מדובר על פרמטרים כמו אירועים שמתרחשים בקרבת מקום, מקומות בילוי קרובים, שעה ביממה, מזג אוויר צפוי, נתונים דמוגרפיים על האיזור כמו חתך גילאים ומין.

בנוסף למידע הזה, מציעה המערכת גם מידע ייעודי שמתבסס על המובייל כמו שימוש במצלמה, תנועות סויייפ, מפות ועוד. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לתכנן מראש את רכישת המדיה של המפרסם ומציעה שתי טכנולוגיות, עליהן היא רשמה פטנט: TRANSLOCAL ו-SOM (מצב רוח, State Of Mind). לאחר הקמפיין מציגה המערכת בפני המפרסם נתונים ותובנות לגבי האפקטיביות של הקמפיין.

“אנו נרגשים להצטרף לצוות של קושיינט”, אמר רן בן יאיר מנכ”ל יובימו. “עבדנו קשה לבנות עסק מוביל שישתפר עם הפיכתו לחלק מהצוות של קושיינט. יחד נוכל להגיע לתוצאות נהדרות ולייצור ערך רב עבור לקוחותינו”.

בקושיינט מתכננים לשלב את הפלטפורמה של יובימו עם זו שלהם, יחד עם מסד הנתונים שלה על קונים כדי לשפר משמעותית את ניהול הקמפיינים הפרסומיים שהיא מציעה ללקוחותיה. בנוסף, בקושיינט בונים על כך שיובימו תביא איתה לקוחות ושותפים עסקיים חדשים.

סטיבן בואל, מנכ”ל ויו”ר קושיינט, אמר: “הרכישה תחזק את ביצועיה של קושיינט מול התעשיות שאיתן אנו עובדים. אנו מאמינים כי הפלטפורמה של יובימו תעזור לנו להאיץ את פיתוח המוצר שלנו”.

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

אושרי אלקסלסי

עדיין מבואס מהפסקת שידורי TechTV בישראל. נהנה מסרטי סטאר וורז החדשים - Don't @ Me.

הגב

1 תגובה על "חברת Ubimo הישראלית נרכשת על ידי Quotient האמריקאית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קקי
Guest

עוד חברת ריגול

wpDiscuz

תגיות לכתבה: