קוואלי גייסה 54 מיליון דולר כדי להקל קצת על חייהם המורכבים מספיק של ה-DevOps

חברת Quali הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן, משלימה בכך גיוסים של 114 מיליון דולר מאז הקמתה

הצוות של Quali | צילום: Matthew Lemke

חברת Quali הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן, הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס D בסך 54 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו הקרנות Greenfield Partners ו-JVP. בסבב השתתפו גם קרן Kreos Capital ו-Hamilton Lane.

גם הם נהנו מהקורונה

Quali פיתחה פלטפורמה בשם CloudShell המשפרת את הגישה לענן ואת הניצול שלו, ומסייעת בתהליכי הניהול והאוטומציה בעת הטמעה של תשתיות IT ורשתות תקשורת מורכבות בארגונים. בין היתר היא מאפשרת גישה עצמאית לענן ומפשטת אותה לבעלי תפקידים בארגון כמו מפתחים, בודקים, אנשי תמיכה ומכירות – למגוון שימושים; החל מאוטומציה לתהליכי DevOps, סביבות הדרכה, מכירות, אימונים ועד להדגמות בתחומים שונים לרבות בתחום הסייבר.

ב-Quali אומרים כי בזמן ששחקניות מסורתיות בתחום התשתית כקוד (Infrastructure-As-A-Code) מתמקדות בפנייה לקבוצה קטנה של מומחים, הטכנולוגיה של Quali מפשטת את חוויית המשתמש לכלל צוותי הפיתוח וצרכני הענן ולמעשה הופכת את תשתית הענן, על המורכבות שלה, לטריוויאלית.

כיאה ללא מעט חברות סייבר וחברות תוכנה, המעבר לעבודה מהבית עשה רק טוב ל-Quali. מנכ”ל החברה ליאור קוריאט אומר בשיחה עם גיקטיים כי השנה החולפת האצה את התוכניות לטרנספורמציה דיגיטלית בכל השוק ועקב כך גם את הביקוש לתוכנה ולענן: “הצורך לשחרר מוצרי תוכנה לשוק במהירות ובאיכות מכתיב פרקטיקות כמו DevOps, אך הסיבוכיות של הענן והטכנולוגיות הנלוות הפכו לצוואר בקבוק מהותי בתהליכי הפיתוח, בעיקר בחברות גדולות. זה מה שקוואלי פותרת ולכן הביקוש לפתרונות לאוטומציית ענן גבר ככל שהתקדמה השנה”.

קוריאט הוסיף כי מאז סבב הגיוס האחרון בשנת 2018, החברה חוותה צמיחה מהירה במכירות ו”הגבירה את החדשנות בפלטפורמה שפיתחה, והגדילה  את צוות העובדים שלה ברחבי העולם”. לדבריו, מאז הגיוס של החברה 2018 היא הוסיפה כמה וכמה פיצ’רים חדשים למערכת סביב אוטומציה, ניהול ושליטה.

קוואלי נוסדה ב-2007 ומעסיקה כיום 130 עובדים בכמה משרדים בישראל ובארה”ב – מתוכם 70 עובדים במרכז הפיתוח של החברה בגני תקווה. החברה תשתמש בכספי הסבב כדי להרחיב את בסיס הלקוחות בעלי השם שלה, לקדם שותפויות חדשות, לחזק את מעמדה כמובילת השוק, להאיץ את החדשנות של מוצרי הדגל של החברה ולהגדיל את צוות העובדים. עד היום גייסה החברה 114 מיליון דולר.

רוצים לקבל את כל עדכוני הטכנולוגיה ברגע שהם קורים? רוצים לקבל את כל עדכוני הטכנולוגיה ברגע שהם קורים? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם שלנו כאן

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: