החלטות עסקיות על בסיס חוכמת ההמונים: Qmarkets מגייסת 5.2 מיליון דולר

המערכת של Qmarkets הישראלית מאפשרת לחברות וארגוני ענק לנהל סיעור מוחות מקוון עם עובדים, שותפים ולקוחות על מנת להגיע להחלטות עסקיות חכמות יותר

חברת Qmarkets מציעה פלטפורמה המסייעת לארגונים להיעזר בדעה הקולקטיבית של קבוצת בעלי עניין, על מנת להגיע להחלטות עסקיות טובות יותר. אותה מערכת (תוכנה) עושה שימוש בחוכמת ההמונים כדי לאפשר לחברות וארגוני ענק “להתחבר” לקהלים גדולים יותר (עובדים, שותפים עסקיים או לקוחות), ולהזמין אותם למעין סיעור מוחות המוני אשר נערך כולו באופן מקוון. לאחרונה השלימה החברה סבב גיוס בהיקף של 5.2 מיליון דולר מ-Capital LETA, מועדון המאה פלוס והמשרד לכלכלה ולפיתוח של מדינת
קונטיקט. החברה תשתמש בהון כדי להרחיב את היצע המוצרים שלה ולהגדיל את נוכחותה בארה”ב.

להפוך רעיונות לתוצאות עסקיות

מערכת ניהול הרעיונות של Qmarkets מאפשרת לחברות להעשיר את “מאגרי החדשנות” שלהן באלפי רעיונות שיכולים לעסוק במגוון נושאים שהארגון מגדיר כאסטרטגיים לעתידו, החל מ”הדבר הגדול הבא” (מוצר או טכנולוגיה) ועד לנושאים כגון שיפור ומיטוב תהליכים ארגוניים פנימיים וחיצוניים. הפלטפורמה מאפשרת להתגבר על חסמים של ארגוני ענק כמו ביזור גיאוגרפי שמהווה חסם לסיעור מוחות מסורתי, סרבול תהליכי או בירוקרטיה. בנוסף לתוכנת ניהול הרעיונות שלה, החברה מציעה גם מגוון רחב של פתרונות אינטליגנציה שיתופית, לרבות תוכנות ל-CrowdVoting (הצבעת המונים), שיפור תהליכים מתוך מאמץ משותף, חקר שווקים, שווקי חיזוי ועריכת סדנאות בשידור חי.

בין המוצרים של החברה ניתן למצוא את Scout-Q; פלטפורמה המאפשרת לארגונים גדולים לייעל פעולות כמו זיהוי, פיתוח והערכה של הזדמנויות טכנולוגיות חיצוניות, כמו למשל מהלכי מיזוג, רכישה ושותפויות עסקיות פוטנציאליות; Open-Q, פלטפורמה ליצירת מעורבות של בעלי עניין חיצוניים, כמו ספקים ולקוחות, ביוזמות “חדשנות פתוחה”. המוצר האחרון של Qmarkets שיצא לשוק הוא City-Q, פלטפורמה לממשלות ולרשויות מקומיות, המסייעת לגופים אלה למנף את חוכמת ההמונים של עובדים ותושבים כדי לשפר את השירותים לציבור.

החברה הוקמה בשנת 2006 על ידי נעם דנון, והיא מחזיקה במשרדים בארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ומרכז המחקר והפיתוח שלה נמצא בישראל. לקוחותיה מגיעות מכל קשת המגזרים העסקיים בעולם, בהם חברות כמו: Ford, Lufthansa, Nestle, UniCredit, Phillip Morris International, Bank of America ובארץ בנק לאומי, טבע, אמדוקס, אלביט מערכות ועוד.

וידאו: מערכת הרעיונות והחדשנות של Qmarkets

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "החלטות עסקיות על בסיס חוכמת ההמונים: Qmarkets מגייסת 5.2 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מומי
Guest

עבדתי עם נועם דנון,אדם גאון ונחמד,שאפו

wpDiscuz

תגיות לכתבה: