Pyramid Analytics הישראלית מגייסת 11.5 מיליון דולרים [גיוס]

סקויה קפיטל תשקיע את מלוא הסכום בחברת הסטארטאפ הישראלית, אשר פעלה עד כה במימון עצמי

מקור: תמונות מסך מאתר החברה, עיבוד תמונה

מקור: תמונות מסך מאתר החברה, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Pyramid Analytics, המפתחת מערכות לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית עבור ארגונים בינונייים וגדולים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 11.5 מיליון דולרים. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה אותו הובילה קרן ההון סיכון סקויה קפיטל.

את הכסף תשקיע Pyramid Analytics בהגברת פעילות הפיתוח בשווקים הגלובאליים והפעילות השיווקית שלה ברחבי העולם, בעיקר בארצות הברית. כמו כן, הגיוס יעזור להמשך הצמיחה של החברה והגדלת מספר מפתחי התוכנה שלה בצורה משמעותית.

ניתוח עסקי מעמיק

החברה מפתחת פלטפורמת BI המספקת למשתמשים עסקיים כלים נחוצים לקבלת מידע מפורט על העסק שלהם באופן שאינו דורש מיומנות טכנית גבוהה. במקביל, היא מאפשרת ללקוחותיה ניתוח מעמיק של הנתונים והשוואה עם האלטרנטיבות הזמינות הטובות ביותר.

לחברה שיתוף פעולה הדוק עם מיקרוסופט והיא בנתה את הממשק שלה ברוח הממשק של אופיס 2010. Pyramid Analytics משלבת אלמנטים של סילברלייט 4.0 ודוט-נט 4.0. אחד המאפיינים החשובים של הכלים של פירמיד אנליטיקס, הוא המודולריות שלהם. הכלים ניתנים להתאמה ללקוחות השונים, ואלה יכולים לעשות בהם מגוון שימושים, ולצפות במגוון ניתוחי מידע.

למשל, ביישום ה-BioXL של החברה, ניתן לעשות פילוחים על המידע לפי כל פרמטר שרוצים, ניתן להעלים שדה או נתון מסוים מהרשימה, למיין מחדש את המידע, ולארגן אותו לפי הצורך. בנוסף, בכל שלב, ניתן לרדת לרמות נמוכות או לחזור חזרה לתמונה הכללית המרכזת את ניתוח המידע.

עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם

Pyramid Analytics הוקמה בשנת 2008 על ידי עומרי קוהל ועד כה התמקדה בעיקר במחקר ופיתוח של מוצריה. מוצרי הניתוח של החברה מבוססים על פלטפורמת ה-Azure של מיקרוסופט, ונבחרה על-ידי מיקרוסופט לתוכנית BizPark One. החברה פועלת מאז הקמתה באמצעות מימון עצמי (Bootstrapping), וכבר בעלת תזרים מזומנים חיובי.

לחברה משרדים בהולנד, בריטניה, ארצות הברית ומשרדים ראשיים ברמת גן בהם היא מעסיקה כ-20 עובדים. היקף הפעילות מורגש בכל העולם, כולל במדינות ברית המועצות לשעבר, אסיה, ומדינות רבות נוספות. כבר היום משרתת החברה עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם, כולל לקוחות בעלי מאגרי מידע בנפח של כמה טרה-בייטים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא שמות כגון Walmart, BlueCross, Idaho ועוד.

 

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: