דווקא עכשיו: סטארטאפ הטרוול-טק הישראלי Pruvo גייס מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Pruvo מאפשר לכם להזמין לינה במלון ולחסוך כסף כשהמחיר יירד; איתי מרסיפר, מנכ”ל החברה: ”במיוחד כיום, בזמנים שבהם ענף הנסיעות חווה קשיים חסרי תקדים, חשוב שחברות תיירות יתמקדו בהגדלת הרווחיות”

Pruvo

מקור: Pruvo

ענף התיירות נמצא בעצירה כמעט מוחלטת בתקופה זו, עם ביטולים של כמעט כל הטיסות, הלינות והחופשות. דווקא על רקע זה מגיעה גם בשורה חיובית: לגיקטיים נודע כי הסטארטאפ הישראלי Pruvo, שעוזר ללקוחות לחסוך כסף בהזמנת לינות במלון, גייס 1.1 מיליון דולר. את הסבב הובילו Seedrocket 4Founders Capital ביחד עם משקיעים פרטיים מספרד, בריטניה, הולנד וישראל.

חסכון ממוצע של 14%

ביום יום מאפשרים המלונות להזמין חדרים עם אפשרות להתחרט. כלומר, תמורת מחיר מעט יותר גבוה ניתן להתחרט ולבטל את ההזמנה, לרוב כמעט עד הרגע האחרון. Pruvo (פרובו) פיתחה אפליקציה שתעקוב בשבילכם אחר המחיר אותו שילמתם בזמן הזמנת המלון, ותודיע לכם ברגע שהוא ירד – כדי שתוכלו לבטל אותה, ולהזמין את אותו החדר בדיוק, במחיר החדש והנמוך יותר. האפליקציה חינמית וזמינה באנדרואיד ו-iOS.

בשיחה עם גיקטיים מספר דורון נדיבי, סמנכ״ל השיווק של החברה, כי עד כה, החברה חסכה למשתמשים שלהם יותר מ-6 מיליון דולר על הוצאות לינה. על פי נדיבי, החסכון הממוצע עומד על 14% ממחיר ההזמנה, כלומר סכום שנע בין מאות לאלפי שקלים חיסכון בכל הזמנה. לפני מספר חודשים השיקה Pruvo מוצר חדש מבוסס בינה מלאכותית המיועד לחברות תיירות, אתרי הזמנות וסוכנויות נסיעות. מטרתו היא לעזור לאותן חברות למקסם את רווחיהן על ידי מעקב מחירים והזמנה מחדש מספקים סיטונאיים – באופן אוטומטי, ללא צורך בהתערבות ידנית, כמו שנדרשת מהמשתמשים הפרטיים. המודל העסקי של השירות מבוסס על שיתוף רווחים.

לאחרונה קיבלה החברה בקשות רבות להטמעת המערכת על ידי חברות תיירות אשר חווות פגיעה משמעותית בהזמנות בשל נגיף הקורונה. כדי לסייע להן להתגבר על המשבר ולמקסם את הרווחים מההזמנות הקיימות שלא בוטלו, בשלב זה – חברות יכולות להטמיע את המוצר ללא עלות.

דווקא עכשיו חשוב שחברות התיירות יגדילו רווחיות

את Pruvo הקים איתי מרסיפר, ומועסקים בה כיום 7 עובדים, במשרדיה בחיפה וקוסטה ריקה. מרסיפר, המכהן כמנכ״ל, הוסיף: ״במיוחד כיום, בזמנים שבהם ענף הנסיעות חווה קשיים חסרי תקדים, חשוב שחברות תיירות יתמקדו בהגדלת הרווחיות על ידי שימוש בפתרונות טכנולוגיים חדשניים כגון Pruvo Revenue Maker (המוצר החדש של החברה, ה.ח).


קראו עוד: עם Pruvo תוכלו להזמין את אותו החדר ובאותו המלון בפחות כסף


ההשקעה האחרונה תאפשר לפרובו להרחיב את צוות המכירות והפיתוח, על מנת לספק מענה לביקוש על ידי חברות תיירות ברחבי העולם. Pruvo הינה שותפה רשמית של כל הספקים הגדולים בעולם בהם Booking ו-Expedia, כך שהיא מרוויחה מהם עמלה על כל הזמנה. יחד עם זאת – עבור המשתמשים השימוש בפלטפורמה חינמי.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

4 תגובות על "דווקא עכשיו: סטארטאפ הטרוול-טק הישראלי Pruvo גייס מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
הלוחש ליזמים
Guest

לזה קוראים – מזל משמיים.
היזמים הצליחו לגייס לפני המשבר וכעת מפרסמים.
נקווה שיספיק להם.

רום
Guest

איזה בלוף הפרובו הזה ….חחחח
נראה לי כל שנה הם מחפשים להעתיק מחברה אחרת
עוד הצלחה סוחפת מבית איתי גרין ..פחחחח

ניר
Guest

אחלה אפחחקצהח., חסכתי 240 דולר על נסיעה ללונדון בדצמבר

אורן
Guest

רעיון עתיק, עם כמה סטארטאפים מעולם ה-TravelTech שכבר קמו ונפלו עליו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: