פרומודיטי מגייסת 1.5 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית Promodity מודיעה על השלמת גיוס בן 1.5 מיליון דולרים, שהושג כולו מאנג’לים. בנוסף, היא פותחת את שערי הפלטפורמה שלה למשתמשים חדשים.

מקור: תמונות מסך, עיבוד תמונה

בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה, מדווחת פרומודיטי (Promodity) כי השלימה גיוס של 1.5 מיליון דולרים. ההון שגויס מגיע כולו מאנג’לים שונים שבחרו להשקיע בחברה. הסכום שגויס יאפשר לחברה להמשיך לפתח את מוצריה, ולהתרחב לשווקים נוספים.

ממשיכים לפתח

במקביל להכרזה על הגיוס, פרסמה פרומודיטי, שהיא פותחת את הפלטפורמה שלה לקהל הרחב. הפלטפורמה של החברה מתבססת על מחשוב ענן (SaaS), ומספקת ללקוחותיה שירותי אופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. כדי לעשות את זה, הפלטפורמה אוספת מידע מכל הקמפיינים ובוחנת את ההשפעה הרוחבית, מנתחת אותו ואת המידע המעובד על היעילות ומציגה למשתמש.

למשל, הפלטפורמה מתחברת לטוויטר ופייסבוק, דיוור ישיר במיילים, ועוד, ויודעת לאבחן נתונים שעוברים במסגרת קמפיין כולל לעומת ציוצים בודדים הקשורים למותג או לחברה. בין המאפיינים הבולטים של המערכת, ניתן למנות את לוח המכוונים הייעודי שהיא מספקת ללקוח, שמתעדכן בזמן אמת. לצידו, קיימת מערכת אופטימיזציה של סלי קניות ווירטואליים, המסוגלת להציע ללקוחות את הקופונים והמבצעים המתאימים ביותר עבורם באותה רכישה, רגע לפני שהם סוגרים אותה.

השליטה בידיים שלכם

בנוסף, המערכת מציעה כלי עריכה לרשת, שיאפשרו למשתמשים לייצר באנרים, טפסים וירטואליים ודפי אינטרנט, ללא צורך ברכישת זמן-עבודה ממעצב גרפי. אמנם, מעצב יוכל לייצר מוצרים המותאמים יותר למה שהלקוח צריך, אבל פתרון שכזה יקסום למי שמחפש פתרון זמני עוד לפני שהוא מוציא סכומי כסף משמעותיים על עיצוב.

כלי נוסף של המערכת ינהל מעקב אחרי הבאנרים והפרסומות השונות של החברה שלכם. הכלי יכול לשנות ולהתאים את הקמפיינים השונים, כך שהחשיפה וה-ROI יהיו מקסימליים.

המערכת של פרומודיטי תקסום למשתמשים רבים, ובמיוחד לחברות בתחילת הדרך. זאת, משום שחברות סטארטאפ וחברות צעירות רבות אחרות מנהלות נוכחות ערה ברשת, הפועלת לרוב במספר אפיקים במקביל. מעבר לעדכונים השוטפים ברשתות החברתיות ועדכוני התוכן באתר החברה ובבלוג שלה, בשלב הפריצה חברות רבות רוצות למקסם את החשיפה שלהן במינימום זמן, ובמינימום מאמץ.

לכן, מערכת שתוכל לספק משוב בזמן אמת על היעילות של הצעדים השונים שהחברות מנסות, לא רק שתזכה לביקוש רב, אלא גם שהניסיון המוצלח שלה בשטח יוכל לדחוף אותה הלאה מעבר למעגל הבאזז הראשון.

בריאיון לניוזגיק סיפר עמית גרינר, מנכ”ל החברה, כי “בשלב זה הפתרון שלנו מוצע בגרסה חינמית. השערים שלנו פתוחים לאנשים חדשים, ומעבר להתנסות במודלים בתשלום, משתמשים מוזמנים לנסות גם את הפתרון החינמי”.

“הפתרון שלנו מתייחס לראשונה מרמת החשיפה עד רמת ההמרה (משפך ההמרה), אצל הלקוח או המפרסם. הפתרון שלנו מכסה ממש מא’ ועד ת’, ואין פתרון כזה כרגע בעולם עבור קמפיינים, הכולל ניתוח בזמן אמת וצ’ק אאוט בחנויות ווירטואליות”.

וידאו: פרומודיטורי

נדב דופמן-גור

עו”ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

1 תגובה on "פרומודיטי מגייסת 1.5 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Omer
Guest

לא מובן מה המשמעות של “ההשפעה הרוחבית” שאותה הפלטפורמה מודדת? – האם מדובר על הביצועים של הקמפיין בכל אחת מהפלטפורמות עליה הוא רץ בRTB?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: