כך חשפנו מיליוני צרכנים בסין לתעשיית הקוסמטיקה בישראל

משלחת של חמש בלוגריות ועורכי מגזינים סיניים בתחום הקוסמטיקה והלייף סטייל הגיעה לישראל, סיירה בחברות קוסמטיקה באזורים שונים ונהנתה במקומות הבילוי השונים. התוצאות לא איחרו להגיע

cosmetics_china_in_ israel1- - לא לשימוש גיקטיים

ביקור משלחת בלוגריות ועורכי מגזינים מסין בישראל, 2018

מאת חיים מרטין, הנציג הכלכלי בבייג’ינג, סין

שוק מוצרי הקוסמטיקה בסין מתפתח בקצב מסחרר. הגידול המתמיד בהון הפנוי אצל המעמד הגבוה בסין גורם לכך שסין הופכת להיות השוק החם ביותר למוצרי יוקרה וטיפוח. בענף הקוסמטיקה יש למותג חשיבות עצומה: כאשר צרכן או צרכנית מגיעים לחנות הם מסתכלים על אותו מוצר קוסמטיקה, וקונים אותו כדי לתת לעצמם הרגשה טובה, ולהרגיש יפים ומטופחים בעיני עצמם ובעיני אחרים.

עם זאת, במקום כמו סין צרכנים מגיעים לחנות (הפיזית או באונליין) ולראות מאות אלפי מוצרים, ואז מתחילים לסנן את המוצרים בתת מודע – מאיזו מדינה מגיע אותו מוצר? אולי יש לה למוצר קלאס צרפתי, או ניחוח איטלקי? ואולי המוצר מגיע עם דיוק יפני או מחיר סיני? לפיכך, אנו בנספחות הכלכלית בבייג’ינג, בסיוע שותפינו במכון הייצוא, עומלים רבות על חיזוק המותג של ישראל בתחום הקוסמטיקה.

ציוצים, ראיונות וכתבות

כחלק המאמץ, הבאנו לארץ משלחת של חמש בלוגריות ועורכי מגזינים סיניים בתחום הקוסמטיקה והלייף סטייל להתרשם מישראל, וממותגי הקוסמטיקה השונים המיוצרים בישראל. במהלך השבוע המשלחת ביקרה בשלל חברות ישראליות וחברותיה קיבלו טיפולים ודוגמיות, והתרשמו מאוד מהאיכות ומהנראות של המוצרים הישראליים.

בנוסף, המשלחת זכתה לבקר בכל הארץ ולהתרשם מחברות היושבות בתל אביב, באזור הצפון ובים המלח, נהנו מארוחת צהריים בשוק הכרמל, סיירו בעיר העתיקה בירושלים וישבו להנאתם על החוף בתל אביב.

ביקור משלחת בלוגריות מסין בישראל לא לשימוש גיקטיים

מביקור בלוגריות ועורכי מגזינים מסין בישראל, 2018

בלוגרית אחת פרסמה בעמוד הרשמי שלה ב-WEIBO (המקבילה לטוויטר בסין) 3 פוסטים של המוצרים אותם ראתה במהלך הביקור, כל אחד מהציוצים זכה ל-900,000 צפיות בממוצע, 300 שיתופים ו-620 לייקים.

בלוגרית נוספת התראיינה ברדיו והזכירה שש חברות ישראליות ואת ישראל כמעצמת קוסמטיקה. לראיון האזינו כ-250,000 אנשים בסין. שני עורכי מגזינים מודפסים מכינים כתבות של מספר עמודים על הביקור – המגזינים שלהם נקראים בממוצע על ידי ממיליון וחצי איש כל חודש.

אנו בנספחות הכלכלית בבייג’ינג, מודים למטה שלנו במינהל סחר חוץ ולמכון היצוא על שיתוף הפעולה ההדוק ועל הנכונות להשקיע משאבים רבים לקידום חברות ישראליות ושמה של ישראל בתחום הקוסמטיקה. במהלך שנת 2018 נקים יחד עם מכון היצוא את הביתן הישראלי בתערוכת הקוסמטיקה הגדולה בסין CBE, וכן נקיים אירועי קידום נוספים.

לפרטים ניתן לפנות אלינו, לנספחות בבייג’ינג: Beijing@israeltrade.gov.il

רוצים לקרוא עוד כתבות מהנציגויות הכלכליות של ישראל בעולם? היכנסו לבלוג מינהל סחר חוץ

המינהל לסחר חוץ

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מביא אליכם את מיטב הכתבות שנכתבו על ידי הנציגות והנציגים הכלכליים שלנו ברחבי העולם.

הגב

הגב ראשון!

avatar

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: